maar des te meer met de invasie en daar was de atlantikwal voor bedoeld hequote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dieppe had ook weinig met de Atlantikwal te maken volgens mij
Nee, de Atlantikwall was bedoeld TEGEN de invasie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar des te meer met de invasie en daar was de atlantikwal voor bedoeld he
nee het was bedoeld VOOR de verdediging van het door de nazi's bezette Europese vasteland tegen de invasie?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, de Atlantikwall was bedoeld TEGEN de invasie.
Nee, hij was bedoeld TER verdediging van het Europese vasteland.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het was bedoeld VOOR de verdediging van het door de nazi's bezette Europese vasteland tegen de invasie?
niet als we met 'de verdediging' de soldaten die de bunkers moesten bemannen bedoelenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, hij was bedoeld TER verdediging van het Europese vasteland.
Vond het best boeiend hoor. Dieppe en Pointe Hoc enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:05 schreef timmmmm het volgende:
open er een topic in DEF over, samen met de andere topics die geen mens wat interesseren
Nee, anders zou je wel weten, dat het benoemen van mensen als 'hoer' en 'dievegge' niet echt beschaafd is. Maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:08 schreef sp3c het volgende:
dit is meer een taaldingetje timtimtim, daar is een ander forum voor maar ik weet niet meer hoe het heet
das meer een normen en waarden dingetje, dat is weer heel wat andersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, anders zou je wel weten, dat het benoemen van mensen als 'hoer' en 'dievegge' niet echt beschaafd is. Maar dit terzijde.
Natuurlijk is dat niet beschaafd. Dat lijkt me logischquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, anders zou je wel weten, dat het benoemen van mensen als 'hoer' en 'dievegge' niet echt beschaafd is. Maar dit terzijde.
Ik ben niet zo van de hoofdletters om woorden te benadrukken.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, hij was bedoeld TER verdediging van het Europese vasteland.
Net zoiets als dit? Hoe overleef ik de dag na Koningsdag? 5 tips vóór een flinke katerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als we met 'de verdediging' de soldaten die de bunkers moesten bemannen bedoelen
dan is de linie bedoeld VOOR hen ter verdediging tegen etc.
een echte man leeft hand in hand met zijn katerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Net zoiets als dit? Hoe overleef ik de dag na Koningsdag? 5 tips vóór een flinke kater
rechts. links is RIob Karsmaker, een of andere hoge pief bij Philipsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:48 schreef maily het volgende:
Jorritsma nieuwe burgemeester van Eindhoven
Over welke meneer op de bijgaande foto hebben we het? Over de linker of de rechter?
Rechtsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:48 schreef maily het volgende:
Jorritsma nieuwe burgemeester van Eindhoven
Over welke meneer op de bijgaande foto hebben we het? Over de linker of de rechter?
Nee, het is kleinzielig dat je een TT dusdanig aanpast, met een uitleg die aan alle kanten rammelt, vervolgens verdere feedback negeert als het topic ontspoort, en als iemand dan een soortgelijke vraag doet meteen dit soort reacties komt uitbraken. Wees dan een vent en zeg 'joh, achteraf niet zo handig', of behandel andere verzoeken soortgelijk, als dit schijnbaar toegestane aanpassingen zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
ja nu is het wel leuk geweest over die TT's hoor. beetje kleinzielig, dat drammen als een kleuter als je je zin niet krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |