Obama begint zich blijkbaar ook zorgen te maken. Hij disste Trump in de afgelopen dagen flink. In essentie zei hij dat Trump een onnozel kind is die nog veel moet leren alvorens hij de cognitieve bagage heeft die vereist is voor het ambt. Maar dan netjes verwoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:
Trump komt steeds meer dichterbij Clinton.
Ik denk dat het niet zoo makkelijk gaat worden voor Clinton als velen denken.....
http://elections.huffingt(...)ion-trump-vs-clinton
http://www.reuters.com/ar(...)i-vote-idUSKCN0XX06E
twitter:ABC twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 06:12:44Clinton reveals new nickname for Trump at California event: The "Presumptuous Nominee" https://t.co/X1RolrOHyu https://t.co/GtIIBkmb39 reageer retweet
twitter:TIME twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 18:11:03Anti-Trump forces hope to draft Mitt Romney https://t.co/vzPCoVF1tG reageer retweet
twitter:latimes twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 19:19:00Full-scale attack: Trump calls Clinton a nasty enabler of her husband's extramarital affairs https://t.co/EVS4ngmC8N https://t.co/cZ3mx7aasz reageer retweet
Ja nogal logischquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Obama begint zich blijkbaar ook zorgen te maken. Hij disste Trump in de afgelopen dagen flink.
Ik kan het hem niet kwalijk nemen. Ik zou graag zeggen dat het eerder voorkwam dat de president niet al te snugger was (voor dit vak in ieder geval) en dat het goed afliep dankzij de adviseurs en ministers die het echte werk doen maar helaas wijzen de voorbeelden Reagan (dit gaat me weer getrol opleverenquote:
Als jullie een trendlijn zouden kunnen extrapoleren, dan zouden jullie snappen dat er weinig is om je zorgen over te maken. Bovendien gaat Obama nu uiteraard zijn resterende tijd gewoon gebruiken om Trump aan te vallen, dat heeft met zorgen maken weinig van doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Obama begint zich blijkbaar ook zorgen te maken. Hij disste Trump in de afgelopen dagen flink. In essentie zei hij dat Trump een onnozel kind is die nog veel moet leren alvorens hij de cognitieve bagage heeft die vereist is voor het ambt. Maar dan netjes verwoord.
De trendlijn, dat het amper voorkomt dat een partij langer dan 2 termijnen aan de macht is geweest?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als jullie een trendlijn zouden kunnen extrapoleren, dan zouden jullie snappen dat er weinig is om je zorgen over te maken. Bovendien gaat Obama nu uiteraard zijn resterende tijd gewoon gebruiken om Trump aan te vallen, dat heeft met zorgen maken weinig van doen.
Je weet dat de KKK een bedenksel is van de Democratische partij en dat de GOP er juist is gekomen om de slavernij af te schaffen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:33 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik doe de voorspelling dat onder een president Trump alle vormen van geweld richting hispanics en alle andere minorities toe zullen nemen. Want Make America White Again.
Dit is niet eens Nederlands. Verder lijk je ook niet echt te begrijpen wat een trendlijn is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De trendlijn, dat het amper voorkomt dat een partij langer dan 2 termijnen aan de macht is geweest?
Dat zou ik niet zo snel durven beweren, of als ik uit haar e-mails citeerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan het hem niet kwalijk nemen. Ik zou graag zeggen dat het eerder voorkwam dat de president niet al te snugger was (voor dit vak in ieder geval) en dat het goed afliep dankzij de adviseurs en ministers die het echte werk doen maar helaas wijzen de voorbeelden Reagan (dit gaat me weer getrol opleveren) en Bush jr. anders uit.
Er is natuurlijk geen twijfel over mogelijk dat Hillary meer competent is voor deze baan maar bij haar heb je dan weer andere grote problemen, in haar geval zou ik eigenlijk veel liever zien dat ze minder competent zou zijn.
Kortom, een verwarde vrouw die niet met staatsgeheimen om kan gaan.quote:“Have you been going over calls with her for tomorrow?” Abedin asked Hanley. “So she knows [then-Indian Prime Minister Manmohan] singh is at 8?”
“She was in bed for a nap by the time I heard that she had an 8am call,” Hanley responded. “Will go over with her.”
“Very imp to do that,” Abedin said in response.
“She’s often confused.”
Maakt niet uit, het gaat toch over Amerikaanse politiek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is niet eens Nederlands. Verder lijk je ook niet echt te begrijpen wat een trendlijn is.
Doet verder niets af aan het feit dat sinds de jaren '60 de Republikeinen de go-to partij zijn voor xenofoben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat de KKK een bedenksel is van de Democratische partij en dat de GOP er juist is gekomen om de slavernij af te schaffen?
Ai.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:40 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel durven beweren, of als ik uit haar e-mails citeer
http://thehill.com/policy/national-security/260284-clinton-often-confused-staffer-says-in-revealed-email
[..]
Kortom, een verwarde vrouw die niet met staatsgeheimen om kan gaan.
In tegenstelling tot Trump en Sanders is Hillary niet echt vitaal voor haar leeftijd.
Als je er zo zeker van bent dat Trump kansloos is wat is dan het nut van hem aan te vallen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als jullie een trendlijn zouden kunnen extrapoleren, dan zouden jullie snappen dat er weinig is om je zorgen over te maken. Bovendien gaat Obama nu uiteraard zijn resterende tijd gewoon gebruiken om Trump aan te vallen, dat heeft met zorgen maken weinig van doen.
Harding-Coolidge-Hooverquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De trendlijn, dat het amper voorkomt dat een partij langer dan 2 termijnen aan de macht is geweest?
Wat heeft wat ik hier post in vredesnaam van doen met kansen van kandidaten? Ik vind het gewoon een lachwekkende clown en dat standpunt zal ik hier gewoon blijven uitdragen. Verder is dit natuurlijk niet eens een reactie op hetgeen ik schreef.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je er zo zeker van bent dat Trump kansloos is wat is dan het nut van hem aan te vallen?
Da's een goeie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je er zo zeker van bent dat Trump kansloos is wat is dan het nut van hem aan te vallen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Harding-Coolidge-Hoover
Roosevelt-Truman
(Eisenhower, feitelijk partijloos als zeer gematigde Republikein en WW2-generaal)
Kennedy-Johnson
Reagan-Bush
Right, komt amper voor.
En dat waren dus republikeinen, sinds 1948 is het dus niet gebruikelijk meer nee.quote:Since 1948 — the year Harry Truman won a fifth straight election for the Democrats, following Franklin D. Roosevelt's four wins — a political party has won three straight elections only once.
It happened in 1988, the year the Republican nominee, Vice President George H.W. Bush, won the right to replace Ronald Reagan.
Één van de basale zaken die je bij statistiek afleert is extrapolatie op basis van een beperkt aantal datapunten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
En dat waren dus republikeinen, sinds 1948 is het dus niet gebruikelijk meer nee.
Alsof ik jou daarop aanval.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:45 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het gewoon een lachwekkende clown en dat standpunt zal ik hier gewoon blijven uitdragen.
Ik beweer of concludeer verder niets, behalve dan dat het niet gebruikelijk is zeker na 48, dat een partij 3 termijnen haalt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Één van de basale zaken die je bij statistiek afleert is extrapolatie op basis van een beperkt aantal datapunten.
Dat is onzin. Dat de figuren die dat zijn gestart democraten waren betekend niet dat de democratische partij 't is gestart.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat de KKK een bedenksel is van de Democratische partij
En? Tegenwoordig schijnt het groepje white supremacists zich wel bij partij thuis te voelen. En de anti-overheid pro-guns figuren, en combinaties van dat alles.quote:en dat de GOP er juist is gekomen om de slavernij af te schaffen?
Je weet dat toen de Democraten zich na WO2 in gingen zetten voor burgerrechten voor zwarte Amerikanen er zich een realignment heeft voorgedaan waarbij de zuidelijke racisten zich afkeerden van de Democraten en onderdak vonden bij de Republikeinen? Zoek de Southern Strategy maar eens op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat de KKK een bedenksel is van de Democratische partij en dat de GOP er juist is gekomen om de slavernij af te schaffen?
Vaak juist wel, 4 termen komt bijna nooit voor maar 3 termen best regelmatig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |