Wat doe je Wolf?quote:
Ja alsof er iemand was om mij tegen te houdenquote:
Ach elke sjans is goed toch? Als je weet waar hij werkt, kun je vaker langs gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had trouwens net sjans met een leuke manMaar hij was aan het werk helaas
Hij werkt in zo'n koffiestandje bij de Erasmusbrug. Ik kwam langslopen en hij glimlachte, dus ik glimlach terug. Hij kijkt weg en ik ook, en ik zie hem daarna weer eens kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach elke sjans is goed toch? Als je weet waar hij werkt, kun je vaker langs gaan.
Ach vieze oude mannetjesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij werkt in zo'n koffiestandje bij de Erasmusbrug. Ik kwam langslopen en hij glimlachte, dus ik glimlach terug. Hij kijkt weg en ik ook, en ik zie hem daarna weer eens kijken![]()
![]()
Tevens keken er ook ongemakkelijk veel vieze oude mannetjes naar m'n tieten vandaag, maar daar wil ik niet al te lang bij stilstaan.
Ik keek ze lelijk aan, dat scheen ook te helpenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach vieze oude mannetjesGewoon negeren.
wat is er danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat doe je Wolf?
Dit is mijn topic!
quote:
Staat gewoon in m'n profiel hoor, dus je had het gerust mogen laten staan.quote:
owokeequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat gewoon in m'n profiel hoor, dus je had het gerust mogen laten staan.
En iedereen die hier post weet het toch al wel.quote:
quote:
Zelfs Stevie Wonder zag dat nog aankomen.quote:
quote:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t-Frank-verbreken%3Fquote:Welk record gaat Frank verbreken?
Hoe moeilijk is het om een Guinness World Record te verbreken? Frank gaat de uitdaging aan!
Frank wil zoveel mogelijk concerten bezoeken in één week tijd. Het record staat nu op naam van de Engelsman Richard Hulligan. Hij bezocht er vijftien in 2009. Hmm, dat kunnen er veel meer worden. Toch Frank?
Hoe, wat, waar en wanneer?
Oké, Frank gaat de uitdaging vrijdag 20 mei aan. Hij heeft dan tot 27 mei om zoveel mogelijk concerten te bezoeken. Van Chef'Special tot Il Divo tot een luchtconcert genaamd 'Red de Fagot', jaja, Frank gaat helemaal los. Of hij het gaat redden? Breekt hij het Guinness World Record? Je volgt het op 3FM.
ESF kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe laat speelt Douwe Bob vanavond eigenlijk?
Ik kijk het niet, wil alleen zien hoe Douwe het doet. Daarna verdwijn ik weer naar m'n hobbykamerquote:
De rukbunker?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, wil alleen zien hoe Douwe het doet. Daarna verdwijn ik weer naar m'n hobbykamer
vroeger welquote:
Heb ik er ook een vanquote:
Niks mis met haar oudere muziek, zeker niet met Nobody's Wifequote:
Vind het helemaal niets. Maar dat kan ook aan haarzelf liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met haar oudere muziek, zeker niet met Nobody's Wife
Dat moet toch wel een meeste kutte optreden zijn dat ik op Pinkpop heb gezien. En dat zegt wat want er staan een partij kutbands ieder jaar.quote:
Toen ik op PP was heb ik ze fiks gemeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een meeste kutte optreden zijn dat ik op Pinkpop heb gezien. En dat zegt wat want er staan een partij kutbands ieder jaar.
Wij gingen mooi vooraan staan voor KoL net voordat 30STM begon.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Toen ik op PP was heb ik ze fiks gemeden.
Ja? Was z'n zak schoon?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij gingen mooi vooraan staan voor KoL net voordat 30STM begon.
10 keer per nummer vroeg die zakkenwasser of we even in onze handen wilden klappen en 70% van de tekst liet hij door het publiek zingen
ZAKKENWASSERquote:
Ook goed. Maar die waren/zijn episch.quote:
Je moet het gelijk goed zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook goed. Maar die waren/zijn episch.
Bonjour.quote:
Fapuequote:
Jah, lekker nummer is en blijft datquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met haar oudere muziek, zeker niet met Nobody's Wife
HEY!quote:
Nou idd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is toch wel de grootste aidsplaat van het moment
ff teruggezocht....ah, de fast car remix.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Die rukkers van 'Plage' hadden ook weer een nieuw nummer uit geloof ik, net zo beroerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind de hoeveelheid akkoorden in het gemiddelde Golden Earring nummer fascinerend, kan ik je als gitarist melden. En dan met name de "vreemde" keuzes soms die toch enorm lekker klinken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedemorgen!
Giel heeft het bijgelegd met de Golden Earring?
Ik ben geen Golden Earring-fan, maar ze hebben zeker een paar bazennummers gemaakt. Radar Love, Back Home, Long Blond Animal, The Devil Made Me Do It, When The Lady Smiles, om maar wat te noemen. Maar de topper is wat mij betreft toch wel Twilight Zone
Ik houd daar wel van, zo op z'n tijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die rukkers van 'Plage' hadden ook weer een nieuw nummer uit geloof ik, net zo beroerd.
En Veenstra draait de laatste tijd van die domme platte Amerikaanse kinderrock
Het zou bij mij een rotzooikamer worden, zodat ik m'n huiskamer en slaapkamer netjes houdquote:
Hoe denk je dat een naaikamer er uit ziet dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zou bij mij een rotzooikamer worden, zodat ik m'n huiskamer en slaapkamer netjes houd
Ik heb geen idee hoe een naaikamer d'r uit ziet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een naaikamer er uit ziet dan?
Rommel, overal rommel!
Net als mijn muziekkamerquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een naaikamer er uit ziet dan?
Rommel, overal rommel!
Tafel voor machines. Kasten voor lapjes, kasten voor troep. Hoe dan ook troep dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe een naaikamer d'r uit ziet hoor
Weer voor hetzelfde bedrijf of nu een ander?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb geen zin om zo meteen naar het sollicitatiegesprek te gaan
Ander bedrijf. Van dat callcentergebeuren krijg ik morgen wat te horen als het goed is. Dit is nav die vacature die Pino tipte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weer voor hetzelfde bedrijf of nu een ander?
Gewoon je beste beentje voor zetten en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ander bedrijf. Van dat callcentergebeuren krijg ik morgen wat te horen als het goed is. Dit is nav die vacature die Pino tipte.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon je beste beentje voor zetten en gaan met die banaan!
Ik had een beetje gemist welke baan Pienjo getipt had, maar je kunt beter straks wat afwijzen dan dat je helemaal niets hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Maar die callcenterbaan is wel heerlijk relaxt. 20 minuten en ik ben thuis. Als ik deze baan zou accepteren dan ben ik elke dag ruim 2 uur onderweg (het is een part-time functie, maar toch).
Contentmedewerker bij 1dayfly. Maar dat tipte hij al in maart (!). Mag nu eindelijk op gesprek. Dus hoe snel ze zullen zijn met iemand aannemen is ook nog maar afwachtenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had een beetje gemist welke baan Pienjo getipt had, maar je kunt beter straks wat afwijzen dan dat je helemaal niets hebt.
quote:
Owh da's wel een beetje faal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Contentmedewerker bij 1dayfly. Maar dat tipte hij al in maart (!). Mag nu eindelijk op gesprek. Dus hoe snel ze zullen zijn met iemand aannemen is ook nog maar afwachten![]()
Jij wel ja. Ik heb er (nog) geen geld voor.quote:
Beetje? Ik was het allemaal al weer vergetenquote:
Eens.quote:
Ook iets met een dop...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet nog wel meer plekken waar zij haar tong tegen aan mag zetten.
En als je flink schudt dan spuit het eruit?quote:
Idem!quote:
voor het eerst sinds twee dagen bij mij ook niet. Vrouw wel weer migraine.quote:
Ik had 3/4 fles wijn opquote:Op zondag 15 mei 2016 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem!
Best knap na twee karmeliet en 5 Grolsch
Migraine is kut jaquote:Op zondag 15 mei 2016 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor het eerst sinds twee dagen bij mij ook niet. Vrouw wel weer migraine.
Radio zacht dus.
migraine is helaas niet haar ergste probleem op het moment.... maar dank voor de beterschapquote:Op zondag 15 mei 2016 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Migraine is kut jaBeterschap aan mevrouw AZ.
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
migraine is helaas niet haar ergste probleem op het moment.... maar dank voor de beterschap
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
migraine is helaas niet haar ergste probleem op het moment.... maar dank voor de beterschap
Ik ga toch niet nuchter naar het Songfestival kijkenquote:
Owh gedaan hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga toch niet nuchter naar het Songfestival kijken
Hoi Marijequote:
Deze fles lag nog langer in de koelkast.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh gedaan hoor.
Er staat al een fles rosé een week lang onaangebroken in de koelkast.
Valt best mee vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan zou je - technisch gezien- na een weekendje festival/kroeg een stapel aangiftes kunnen indienen.quote:
Voor iemand die aangifte doen als hobby heeft zal het orgastisch klinken!quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zou je - technisch gezien- na een weekendje festival/kroeg een stapel aangiftes kunnen indienen.
Ik krijg liever op een andere manier een orgasmequote:Op maandag 16 mei 2016 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor iemand die aangifte doen als hobby heeft zal het orgastisch klinken!
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik krijg liever op een andere manier een orgasme
Maar ff serieus: het schijnt in dergelijke situaties maar al te vaak normaal gevonden te worden. Het is aanranding en ook al ziet het gezicht van deze mevrouw er niet zo uit alsof ze het erg vindt, maar er zal geen toestemming voor gevraagd zijn door de mannen.
Maar dan nog, je hebt er gewoon af te blijven. En die kerel die haar broek/rokje naar beneden trekt verdient trouwens een stomp in z'n gezicht.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Het lijkt mij inderdaad stug dat ze toestemming heeft gegeven, of het moet een feest zijn van het kaliber "never-nooit-niet dat ik daartussen ga staan".
Knappe kerels trouwens, die mij zo hoog zouden krijgen. Maar dat terzijde
Precies! En een schop na, als iedereen toevallig de andere kant op kijktquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dan nog, je hebt er gewoon af te blijven. En die kerel die haar broek/rokje naar beneden trekt verdient trouwens een stomp in z'n gezicht.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:21 schreef wolfrolf het volgende:
Evertjan wakkert een discussie aan met een plaatje in een spoiler
Hoeveel mensen zullen zich geregistreerd hebben om de spoiler te kunnen openen?
Een reactie = leuk!
Haiquote:
Dat je dit nog moet vragen, verbaast mij meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
En wat vinden jullie van het nieuwe nummer van Coldplay?
Maken of kraken?
Jouw (en mijn) mening is bekendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je dit nog moet vragen, verbaast mij meer.
https://www.radiofreak.nl(...)-vleeschallenge-aan/quote:Michiel Veenstra gaat meedoen aan de challenge ‘Vleesverlangen’. De 3FM-dj vermindert vanaf vrijdag 20 mei veertien dagen lang zijn vleesconsumptie. Veenstra, die zichzelf een ‘heavy vleesjunk’ noemt, wil zijn consumptie verminderen om zo bewuster te worden van de negatieve gevolgen die het eten van veel vlees met zich meebrengen.
Veenstra maakte in april 2007 radio vanaf de Noordpool. Daar zag hij met eigen ogen hoe de klimaatverandering invloed heeft op de wereld. “Ik zou graag iets minder vlees eten omdat ik weet dat vlees slecht is voor het klimaat en ik wil mijn twee kinderen graag in een betere wereld achterlaten”, aldus Veenstra over zijn motivatie om mee te doen.
Tijdens de twee weken ‘Vleesverlangen’ draait Veenstra iedere dag in zijn radioprogramma op 3FM een nummer uit de ‘Vega Top 50’, liedjes die een link hebben met het al dan niet eten van vlees. Luisteraars die nog een goede suggestie voor een ‘vega-nummer’ hebben, kunnen deze doorgeven.
“Ik geloof niet dat vlees heel slecht voor je is. Gezondheid is voor mij helemaal geen reden om mee te doen aan deze Challenge, dood ga je toch”, zegt Veenstra. “Tijdens de lunch heb ik het meest moeite om geen vlees te eten. Ik houd niet van kaas en niet van zoet eten, dus ik weet nog niet zo goed hoe ik mijn boterham moet beleggen zonder vlees.”
Ook Leonie Ter Veld en Akwasi doen mee aan de challenge, die georganiseerd wordt door de NTR in samenwerking met NPO 3.
Plaatje van tig jaar oud ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:21 schreef wolfrolf het volgende:
Evertjan wakkert een discussie aan met een plaatje in een spoiler
Hoeveel mensen zullen zich geregistreerd hebben om de spoiler te kunnen openen?
Een reactie = leuk!
Sodeknetters.quote:
Ik vond haar nogal irritant hierquote:
Ik word ook niet echt warm van d'r.quote:
Bazentrackquote:
Ik ken alleen Michielquote:
Idem.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken alleen Michiel![]()
Verder: Vleesch![]()
![]()
Verdomme, alleen van die foto's stijgt m'n cholesterol al tot ongekende hoogtequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem.
En foodbloggers...![]()
Alleen Snackspert is het volgen waard!
Gisterenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Waarom volg ik deze reeks? Wanneer heb ik er in gereageerd?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem.
En foodbloggers...![]()
Alleen Snackspert is het volgen waard!
En dan maar PJ Harvey roepen... Kolere.quote:
Trouwens, toffe foto die je had getweet zondagquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan maar PJ Harvey roepen... Kolere.
Die van de Masters? Ja he! Ik zag die oproep van Buxton en dacht meteen aan die foto.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Trouwens, toffe foto die je had getweet zondag
Die ja. Ik zag die RT voorbij komen en ik zat zo: dat is Sersjee!quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die van de Masters? Ja he! Ik zag die oproep van Buxton en dacht meteen aan die foto.
Yup. Een veel toepasselijker foto kon ik niet verzinnenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die ja. Ik zag die RT voorbij komen en ik zat zo: dat is Sersjee!
wtfquote:
Geweldigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Wat een pracht van een backfire topic!
KLB / Te hoge verwachtingen van Max verstappen
LAGER LAGER LAGER!quote:
Vette plaat hoor!quote:
Absoluut! Ik deed alleen m'n pompoms lager omdat je dat zei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |