Wat doe je Wolf?quote:
Ja alsof er iemand was om mij tegen te houdenquote:
Ach elke sjans is goed toch? Als je weet waar hij werkt, kun je vaker langs gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had trouwens net sjans met een leuke manMaar hij was aan het werk helaas
Hij werkt in zo'n koffiestandje bij de Erasmusbrug. Ik kwam langslopen en hij glimlachte, dus ik glimlach terug. Hij kijkt weg en ik ook, en ik zie hem daarna weer eens kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach elke sjans is goed toch? Als je weet waar hij werkt, kun je vaker langs gaan.
Ach vieze oude mannetjesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij werkt in zo'n koffiestandje bij de Erasmusbrug. Ik kwam langslopen en hij glimlachte, dus ik glimlach terug. Hij kijkt weg en ik ook, en ik zie hem daarna weer eens kijken![]()
![]()
Tevens keken er ook ongemakkelijk veel vieze oude mannetjes naar m'n tieten vandaag, maar daar wil ik niet al te lang bij stilstaan.
Ik keek ze lelijk aan, dat scheen ook te helpenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach vieze oude mannetjesGewoon negeren.
wat is er danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat doe je Wolf?
Dit is mijn topic!
quote:
Staat gewoon in m'n profiel hoor, dus je had het gerust mogen laten staan.quote:
owokeequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat gewoon in m'n profiel hoor, dus je had het gerust mogen laten staan.
En iedereen die hier post weet het toch al wel.quote:
quote:
Zelfs Stevie Wonder zag dat nog aankomen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |