Wat doe je Wolf?quote:
Ja alsof er iemand was om mij tegen te houdenquote:
Ach elke sjans is goed toch? Als je weet waar hij werkt, kun je vaker langs gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had trouwens net sjans met een leuke manMaar hij was aan het werk helaas
Hij werkt in zo'n koffiestandje bij de Erasmusbrug. Ik kwam langslopen en hij glimlachte, dus ik glimlach terug. Hij kijkt weg en ik ook, en ik zie hem daarna weer eens kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach elke sjans is goed toch? Als je weet waar hij werkt, kun je vaker langs gaan.
Ach vieze oude mannetjesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij werkt in zo'n koffiestandje bij de Erasmusbrug. Ik kwam langslopen en hij glimlachte, dus ik glimlach terug. Hij kijkt weg en ik ook, en ik zie hem daarna weer eens kijken![]()
![]()
Tevens keken er ook ongemakkelijk veel vieze oude mannetjes naar m'n tieten vandaag, maar daar wil ik niet al te lang bij stilstaan.
Ik keek ze lelijk aan, dat scheen ook te helpenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach vieze oude mannetjesGewoon negeren.
wat is er danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat doe je Wolf?
Dit is mijn topic!
quote:
Staat gewoon in m'n profiel hoor, dus je had het gerust mogen laten staan.quote:
owokeequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat gewoon in m'n profiel hoor, dus je had het gerust mogen laten staan.
En iedereen die hier post weet het toch al wel.quote:
quote:
Zelfs Stevie Wonder zag dat nog aankomen.quote:
quote:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t-Frank-verbreken%3Fquote:Welk record gaat Frank verbreken?
Hoe moeilijk is het om een Guinness World Record te verbreken? Frank gaat de uitdaging aan!
Frank wil zoveel mogelijk concerten bezoeken in één week tijd. Het record staat nu op naam van de Engelsman Richard Hulligan. Hij bezocht er vijftien in 2009. Hmm, dat kunnen er veel meer worden. Toch Frank?
Hoe, wat, waar en wanneer?
Oké, Frank gaat de uitdaging vrijdag 20 mei aan. Hij heeft dan tot 27 mei om zoveel mogelijk concerten te bezoeken. Van Chef'Special tot Il Divo tot een luchtconcert genaamd 'Red de Fagot', jaja, Frank gaat helemaal los. Of hij het gaat redden? Breekt hij het Guinness World Record? Je volgt het op 3FM.
ESF kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe laat speelt Douwe Bob vanavond eigenlijk?
Ik kijk het niet, wil alleen zien hoe Douwe het doet. Daarna verdwijn ik weer naar m'n hobbykamerquote:
De rukbunker?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, wil alleen zien hoe Douwe het doet. Daarna verdwijn ik weer naar m'n hobbykamer
vroeger welquote:
Heb ik er ook een vanquote:
Niks mis met haar oudere muziek, zeker niet met Nobody's Wifequote:
Vind het helemaal niets. Maar dat kan ook aan haarzelf liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met haar oudere muziek, zeker niet met Nobody's Wife
Dat moet toch wel een meeste kutte optreden zijn dat ik op Pinkpop heb gezien. En dat zegt wat want er staan een partij kutbands ieder jaar.quote:
Toen ik op PP was heb ik ze fiks gemeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een meeste kutte optreden zijn dat ik op Pinkpop heb gezien. En dat zegt wat want er staan een partij kutbands ieder jaar.
Wij gingen mooi vooraan staan voor KoL net voordat 30STM begon.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Toen ik op PP was heb ik ze fiks gemeden.
Ja? Was z'n zak schoon?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij gingen mooi vooraan staan voor KoL net voordat 30STM begon.
10 keer per nummer vroeg die zakkenwasser of we even in onze handen wilden klappen en 70% van de tekst liet hij door het publiek zingen
ZAKKENWASSERquote:
Ook goed. Maar die waren/zijn episch.quote:
Je moet het gelijk goed zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook goed. Maar die waren/zijn episch.
Bonjour.quote:
Fapuequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |