kquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nooit naar autoracen alleen de crazy race met caravans achteruit rijden enzo
Geweldige complicatiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef SR4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vader zo zoon
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nooit naar autoracen alleen de crazy race met caravans achteruit rijden enzo
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:00 schreef Geralt het volgende:
Tevens graag een filmpje van Max waar de arrogantie er vanaf spat.
Ik vind hem altijd behoorlijk open en eerlijk over komen in interviews en verre van arrogant.
Dus doe even zo een filmpje posten aub
Wat een schande zeg! Een beetje overmoed op die leeftijd.quote:
geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een schande zeg! Een beetje overmoed op die leeftijd.
Wat moet zo'n knulletje dan zeggen? Hij heeft ze alle 4 gewonnen, dus hij zegt dat. Dat is niet arrogant.quote:
Hoe Jos is genaaid? Die mongool parkeert z'n auto gewoon in een andere autoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:53 schreef Fer het volgende:
Als hij wat arrogant overkomt, is dat hooguit omdat Jos hem het een en ander heeft geleerd over de wereld van F1. Dit filmpje van Jos Verstappen geeft ongeveer aan hou hij telkes is genaaid tijdens zijn carierre.
"Die mongool" wordt het gras op gedwongen door iemand anders waardoor zijn auto onbestuurbaar wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe Jos is genaaid? Die mongool parkeert z'n auto gewoon in een andere auto
Dat is niet genaaid worden, dat is gewoon dom zijn.
'onbestuurbaar'?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
"Die mongool" wordt het gras op gedwongen door iemand anders waardoor zijn auto onbestuurbaar wordt.
Het blijkt wel dat jij totaal geen kaas gegeten hebt van autosport. Succes met trollen nog verder. Mongool.
Ow jij had die auto wel even onder controle gehouden zeker? Laat me toch niet lachenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef SR4 het volgende:
[..]
'onbestuurbaar'?
Die mongool krijgt toch niets voor niets een zitje aangebodenKennelijk zou hij goed zijn, dan moet je niet je auto onbestuurbaar laten raken. Dan doe je iets fout.
Ik had die auto niet het gras op gestuurd zodat ik de race kon winnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow jij had die auto wel even onder controle gehouden zeker? Laat me toch niet lachen
Ik heb net op de wc gepoept in plaats van in mijn broek.quote:Tevens wat heb jij eigenlijk gepresteerd in je leven?
Als je dat niet gedaan had dan was die andere auto tegen jou aangereden en had je de race ook niet uitgereden pannenkoekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:09 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik had die auto niet het gras op gestuurd zodat ik de race kon winnen.
Ik had er voor gezorgd dat ik mezelf niet klem zou rijden, maarja, Jos stond niet echt bekend om z'n ruimtelijk inzicht.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je dat niet gedaan had dan was die andere auto tegen jou aangereden en had je de race ook niet uitgereden pannenkoek
Je vergeet nog de onbeperkte energy drink.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Geralt het volgende:
TS is jaloers op het salaris van 1,5 miljoen wat die snotneus krijgt bij Red Bull
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef SR4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vader zo zoon
[ afbeelding ]
Feitenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Statistieken laten overduidelijk zien dat heel dat grindbak gezeik waar iedereen nog altijd over ligt te emmeren compleet ongefundeerd is.
En dit topic gaat ook weer nergens over.
Laten we verdomme gewoon eens een keertje trots zijn op onze Nederlandse F1 coureur ipv hem continu af lopen te zeiken zoals we met zn pa ook al deden.
Man man man.![]()
Domme zak hooi. Val op een hoop met je getrollquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef SR4 het volgende:
[..]
Feiten
Niet vanuit je onderbuik schreeuwen
Je wielophanging aan gort rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef Geralt het volgende:
Maargoed SR4 zal wel niet begrijpen dat suspension of gearbox als uitvaller iets is waar Jos zelf niks aan kon doen. Hij reed gewoon zijn materiaal stuk en SR4 zou dat nooit doen natuurlijk
Dat 18 jarige mannetje heeft in iedergeval al meer bereikt dan dat jij ooit zult doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:42 schreef _Heavy_Metal_ het volgende:
Max verstappen is dus naar red bull gegaan wegens de idioterie van danill kvyat.
Ook de band tussen max en carlos niet was soms oorlog (dat ene puntje in melbourne
WAT VERWACHT JE DAN MET 2 HONGERIGE WOLFEN TORRO ROSSO??
En nu zit die kleuter (door flink te drammen en te jammeren) dan eindelijk bij Red bull.
De aroogantie spat er ook gigantisch vanaf.
Kijk naar zijn nieuwe teamgenoot riccardo!! altijd lachen en vrolijk (ook tijd voor interviews)
Ach ja. zijn vader was net zo een arrogante kwal.
Klachten moge duidelijk zijn.
1 is dat het een vies verwend gastje is die nog in de pampers loopt
2 is dat iedereen nu denkt dat hij nu direct wint
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Geralt het volgende:
TS is jaloers op het salaris van 1,5 miljoen wat die snotneus krijgt bij Red Bull
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:00 schreef Geralt het volgende:
Tevens graag een filmpje van Max waar de arrogantie er vanaf spat.
Ik vind hem altijd behoorlijk open en eerlijk over komen in interviews en verre van arrogant.
Dus doe even zo een filmpje posten aub
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat moet zo'n knulletje dan zeggen? Hij heeft ze alle 4 gewonnen, dus hij zegt dat. Dat is niet arrogant.
Tevens heb ik er een grafhekel aan aan achterlijke mensen die denken dat Jos een slechte coureur was en altijd in de grindbak stond. Dat imago is volkomen onterecht; Jos is nog altijd Nederlands beste F1 coureur ooit. Dat record gaat ie kwijt raken aan Max, zoveel is wel duidelijk, maar het beeld wat men van Jos altijd schetst slaat nergens op.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
"Die mongool" wordt het gras op gedwongen door iemand anders waardoor zijn auto onbestuurbaar wordt.
Het blijkt wel dat jij totaal geen kaas gegeten hebt van autosport. Succes met trollen nog verder. Mongool.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow jij had die auto wel even onder controle gehouden zeker? Laat me toch niet lachen
Tevens wat heb jij eigenlijk gepresteerd in je leven?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je dat niet gedaan had dan was die andere auto tegen jou aangereden en had je de race ook niet uitgereden pannenkoek
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Statistieken laten overduidelijk zien dat heel dat grindbak gezeik waar iedereen nog altijd over ligt te emmeren compleet ongefundeerd is.
En dit topic gaat ook weer nergens over.
Laten we verdomme gewoon eens een keertje trots zijn op onze Nederlandse F1 coureur ipv hem continu af lopen te zeiken zoals we met zn pa ook al deden.
Man man man.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef Geralt het volgende:
Maargoed SR4 zal wel niet begrijpen dat suspension of gearbox als uitvaller iets is waar Jos zelf niks aan kon doen. Hij reed gewoon zijn materiaal stuk en SR4 zou dat nooit doen natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Domme zak hooi. Val op een hoop met je getroll
Dat allemaal en nog veel meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:25 schreef Geralt het volgende:
Precies. Hulde voor Jos hoe hij Max klaargestoomd heeft voor het grote werk. Daar mogen we ons petje voor afnemen en een diepe buiging voor maken. Ik denk dat Max heel erg trots mag zijn op zijn pa.
Dit inderdaad. Typisch gevalletje van zolderkamer autist die jaloers is op succes van andere terwijl hij zelf nog nooit iets meer heeft bereikt dan zichzelf een orgasme gevenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Geralt het volgende:
Trots op z'n pa? Die kneus die z'n vrouw/vriendin uit frustratie slaat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:25 schreef Geralt het volgende:
Precies. Hulde voor Jos hoe hij Max klaargestoomd heeft voor het grote werk. Daar mogen we ons petje voor afnemen en een diepe buiging voor maken. Ik denk dat Max heel erg trots mag zijn op zijn pa.
Aha, je hebt de discussie verloren en haalt er nu allerlei niet-relevante informatie bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:23 schreef SR4 het volgende:
[..]
Trots op z'n pa? Die kneus die z'n vrouw/vriendin uit frustratie slaat?
Om nog maar niet te spreken over medewerkers van kartbanen en het grind van menig F1- circuit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |