kquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nooit naar autoracen alleen de crazy race met caravans achteruit rijden enzo
Geweldige complicatiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef SR4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vader zo zoon
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nooit naar autoracen alleen de crazy race met caravans achteruit rijden enzo
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:00 schreef Geralt het volgende:
Tevens graag een filmpje van Max waar de arrogantie er vanaf spat.
Ik vind hem altijd behoorlijk open en eerlijk over komen in interviews en verre van arrogant.
Dus doe even zo een filmpje posten aub
Wat een schande zeg! Een beetje overmoed op die leeftijd.quote:
geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een schande zeg! Een beetje overmoed op die leeftijd.
Wat moet zo'n knulletje dan zeggen? Hij heeft ze alle 4 gewonnen, dus hij zegt dat. Dat is niet arrogant.quote:
Hoe Jos is genaaid? Die mongool parkeert z'n auto gewoon in een andere autoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:53 schreef Fer het volgende:
Als hij wat arrogant overkomt, is dat hooguit omdat Jos hem het een en ander heeft geleerd over de wereld van F1. Dit filmpje van Jos Verstappen geeft ongeveer aan hou hij telkes is genaaid tijdens zijn carierre.
"Die mongool" wordt het gras op gedwongen door iemand anders waardoor zijn auto onbestuurbaar wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe Jos is genaaid? Die mongool parkeert z'n auto gewoon in een andere auto
Dat is niet genaaid worden, dat is gewoon dom zijn.
'onbestuurbaar'?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
"Die mongool" wordt het gras op gedwongen door iemand anders waardoor zijn auto onbestuurbaar wordt.
Het blijkt wel dat jij totaal geen kaas gegeten hebt van autosport. Succes met trollen nog verder. Mongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |