Jah, lekker nummer is en blijft datquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met haar oudere muziek, zeker niet met Nobody's Wife
HEY!quote:
Nou idd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is toch wel de grootste aidsplaat van het moment
ff teruggezocht....ah, de fast car remix.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Die rukkers van 'Plage' hadden ook weer een nieuw nummer uit geloof ik, net zo beroerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind de hoeveelheid akkoorden in het gemiddelde Golden Earring nummer fascinerend, kan ik je als gitarist melden. En dan met name de "vreemde" keuzes soms die toch enorm lekker klinken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedemorgen!
Giel heeft het bijgelegd met de Golden Earring?
Ik ben geen Golden Earring-fan, maar ze hebben zeker een paar bazennummers gemaakt. Radar Love, Back Home, Long Blond Animal, The Devil Made Me Do It, When The Lady Smiles, om maar wat te noemen. Maar de topper is wat mij betreft toch wel Twilight Zone
Ik houd daar wel van, zo op z'n tijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die rukkers van 'Plage' hadden ook weer een nieuw nummer uit geloof ik, net zo beroerd.
En Veenstra draait de laatste tijd van die domme platte Amerikaanse kinderrock
Het zou bij mij een rotzooikamer worden, zodat ik m'n huiskamer en slaapkamer netjes houdquote:
Hoe denk je dat een naaikamer er uit ziet dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zou bij mij een rotzooikamer worden, zodat ik m'n huiskamer en slaapkamer netjes houd
Ik heb geen idee hoe een naaikamer d'r uit ziet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een naaikamer er uit ziet dan?
Rommel, overal rommel!
Net als mijn muziekkamerquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een naaikamer er uit ziet dan?
Rommel, overal rommel!
Tafel voor machines. Kasten voor lapjes, kasten voor troep. Hoe dan ook troep dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe een naaikamer d'r uit ziet hoor
Weer voor hetzelfde bedrijf of nu een ander?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb geen zin om zo meteen naar het sollicitatiegesprek te gaan
Ander bedrijf. Van dat callcentergebeuren krijg ik morgen wat te horen als het goed is. Dit is nav die vacature die Pino tipte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weer voor hetzelfde bedrijf of nu een ander?
Gewoon je beste beentje voor zetten en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ander bedrijf. Van dat callcentergebeuren krijg ik morgen wat te horen als het goed is. Dit is nav die vacature die Pino tipte.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon je beste beentje voor zetten en gaan met die banaan!
Ik had een beetje gemist welke baan Pienjo getipt had, maar je kunt beter straks wat afwijzen dan dat je helemaal niets hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Maar die callcenterbaan is wel heerlijk relaxt. 20 minuten en ik ben thuis. Als ik deze baan zou accepteren dan ben ik elke dag ruim 2 uur onderweg (het is een part-time functie, maar toch).
Contentmedewerker bij 1dayfly. Maar dat tipte hij al in maart (!). Mag nu eindelijk op gesprek. Dus hoe snel ze zullen zijn met iemand aannemen is ook nog maar afwachtenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had een beetje gemist welke baan Pienjo getipt had, maar je kunt beter straks wat afwijzen dan dat je helemaal niets hebt.
quote:
Owh da's wel een beetje faal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Contentmedewerker bij 1dayfly. Maar dat tipte hij al in maart (!). Mag nu eindelijk op gesprek. Dus hoe snel ze zullen zijn met iemand aannemen is ook nog maar afwachten![]()
Jij wel ja. Ik heb er (nog) geen geld voor.quote:
Beetje? Ik was het allemaal al weer vergetenquote:
Eens.quote:
Ook iets met een dop...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet nog wel meer plekken waar zij haar tong tegen aan mag zetten.
Idem!quote:
voor het eerst sinds twee dagen bij mij ook niet. Vrouw wel weer migraine.quote:
Ik had 3/4 fles wijn opquote:Op zondag 15 mei 2016 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem!
Best knap na twee karmeliet en 5 Grolsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |