8 weken in mijn hitlijst. Hoogste positie: #5quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ehh, dat was zeg maar niet echt de bedoeling
Pat Boone heeft wel meer leuke dingenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
8 weken in mijn hitlijst. Hoogste positie: #5
hmmmmmmmmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, ik verwacht niet dat je nog weer verlengt, maar mocht je dat willen....
* Elfletterig kijkt op de klok
Snap ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
hmmmmmmmm
mehhh.... nahh![]()
Morgen weer een dag
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen Pat Boone zijn muziek uitbracht, had ik nog geen wekelijks hitparade hoor
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, bedankt weerWas weer een leuke show
Geen probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
Bedankt, ook al heb ik meer dan de helft of meer gemist
Die staat nog op... 10 Cloverfield lanequote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleemIk hoop dat de film leuk was
Oh, de nieuwe Cloverfield? Bevalt ie? Ja inderdaad, daar moet je je hoofd inderdaad wel bijhoudenquote:
Ja best wel ...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, de nieuwe Cloverfield? Bevalt ie? Ja inderdaad, daar moet je je hoofd inderdaad wel bijhouden
Show je ons je ?quote:
SPOILER: bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
Misschien wel een vrije dag, sommige bedrijven zijn vandaag geslotenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:39 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
[..]
Misschien wel een vrije dag, sommige bedrijven zijn vandaag gesloten
had wat mij betreft iets later mogen zijn, ik hoef pas om 09.00 uur aan de bakquote:
Dan ga je zo eerst nog even genieten van de zon.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:44 schreef just me het volgende:
[..]
had wat mij betreft iets later mogen zijn, ik hoef pas om 09.00 uur aan de bak
die schijnt nog niet hard genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga je zo eerst nog even genieten van de zon.
Ik heb gisteren wel van het mooie weer genoten hoor, lekker in de tuin gezeten, oogjes dicht, beetje rood, beetje domquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel van het mooie weer genoten hoor, lekker in de tuin gezeten, oogjes dicht, beetje rood, beetje dom
Leuk!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:56 schreef just me het volgende:
Ach ik was iets té enthousiast, daarna maar snel zonnebrandcrème gekocht
zondag misschien weer eens aan de bak met golfen
Ik heb wel geluk met het mooie weer nu ik vakantie heb (nou ja, vandaag dan wel werken)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Het wordt hier dan 27 graden zeggen ze..... Lekker warm.
Dat heb je zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel geluk met het mooie weer nu ik vakantie heb (nou ja, vandaag dan wel werken)
denk het zeker te wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je zeker.
Je zal het wel verdiend hebben.
Ik ben gisteren aan 1 kant van mijn gezicht flink rood geworden, het gloeit goed nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:56 schreef just me het volgende:
Ach ik was iets té enthousiast, daarna maar snel zonnebrandcrème gekocht
zondag misschien weer eens aan de bak met golfen
Kan iedereen wakker worden met mijn zwoele stemquote:Op vrijdag 6 mei 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet een vaste ochtendshow gaan doen...
Jij mag dan ook een ochtendshow gaan doen...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Kan iedereen wakker worden met mijn zwoele stem
Ow je reageerde op Meltingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag dan ook een ochtendshow gaan doen...![]()
Van 6.00 - 7.00quote:Op vrijdag 6 mei 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet een vaste ochtendshow gaan doen...
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:09 schreef just me het volgende:
grote brand studentenhuis in Delft
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet maar ik "ken" het huis uit mijn vorige levenquote:
Oud huis?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar ik "ken" het huis uit mijn vorige leven
En de drukte.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe een poging om echt wakker te worden, straks de auto in op weg naar Symph, dan moet ik wel een beetje alert zijn. Vanmiddag naar Ikea. Vind ik normaal wel leuk, maar nu zie ik er een beetje tegenop qua licht en geluid enzo.
Groot oud monumentaal studentenhuisquote:
Nog steeds last van je migraine ?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe een poging om echt wakker te worden, straks de auto in op weg naar Symph, dan moet ik wel een beetje alert zijn. Vanmiddag naar Ikea. Vind ik normaal wel leuk, maar nu zie ik er een beetje tegenop qua licht en geluid enzo.
Dat is minder... Hoop dat het nog enigszins te redden valt.quote:
Er zijn geen gewonden gevallen, 30 mensen zijn geëvacueerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder... Hoop dat het nog enigszins te redden valt.
Razende reporter doet verslag ter plekke voor Radio 49.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn geen gewonden gevallen, 30 mensen zijn geëvacueerd.
Ik fiets vanmiddag wel even langs, ben toch nieuwsgierig
nog wat op de achtergrond, dus geen gekke dingen doen en zeker niet in de zon zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
Groot oud monumentaal studentenhuis
[..]
Nog steeds last van je migraine ?
Ikea is al erg genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog wat op de achtergrond, dus geen gekke dingen doen en zeker niet in de zon zitten.
en hoofdkussensquote:
Aan drie dingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent best een beetje verslaafd he?
maar hij is opgehaaldquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Koerier heeft de telefoon opgehaald.
Al mijn inpakwerk was voor niets, want hij had een kant en klare bubble wrap enveloppe bij zich waar de telefoon in moest. Zit ik nog met die bonbonsdoos...
Zo fijn als je duidelijke instructies krijgt...
Als de terugreis net zo vlot verloopt als heen....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Koerier heeft de telefoon opgehaald.
Al mijn inpakwerk was voor niets, want hij had een kant en klare bubble wrap enveloppe bij zich waar de telefoon in moest. Zit ik nog met die bonbonsdoos...
Zo fijn als je duidelijke instructies krijgt...
Ja, hij kwam er zelfs 2 ophalen.quote:
Ik ben benieuwd, ik ga nu weer even in Zen modus...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als de terugreis net zo vlot verloopt als heen....
Keej, Mad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik ga nu weer even in Zen modus...
Gelijk heb je, ik heb nu koffiepauze in t zonnetje 😊quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik ga nu weer even in Zen modus...
Is goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je 'live' met je controller spelen?
Moet toch even wachten op mw. MM die even shoppen is...
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik heb nu koffiepauze in t zonnetje 😊
De mevrouw waar ik nu werk moest weg en had n chocolaatje en n stroopwafel klaargelegd 😊quote:
Aardige mevrouw.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
De mevrouw waar ik nu werk moest weg en had n chocolaatje en n stroopwafel klaargelegd 😊
Ik denk dat Mad aan het zennen isquote:
Doet u maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Mad aan het zennen is
Zal ik je op het rooster zetten?
Zonnige morgen, 'zonder zorgen', that is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:37 schreef MaryMouse het volgende:
Goede zonnige morgen just me, MadMaster, Lucky
quote:10:40 - 12:40 DJ L2B - Rustig aan en Rap een beetje!
Bram Vermeulen, Sandpipers, Spider Murphy Gang zie ik staan, maar ik zag nog geen verzoekjes staan toen ik Lucky op het rooster zettequote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:50 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen Muis 😊
En weg zijn mijn verzoekjes, is toch al zo lastig met mobiel 😉
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:50 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen Muis 😊
En weg zijn mijn verzoekjes, is toch al zo lastig met mobiel 😉
Meen ik toch niet serieusquote:
De buurman stond ineens voor de deur om ons keukenlicht te fixen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Mad aan het zennen is
Zal ik je op het rooster zetten?
Geen probleem tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De buurman stond ineens voor de deur om ons keukenlicht te fixen.
Had ineens dus iets te doen...
Niet eens gezegd dat het een andere keer moest omdat L2B ging draaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De buurman stond ineens voor de deur om ons keukenlicht te fixen.
Had ineens dus iets te doen...
Ja, doet het weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem toch
En keukenlicht is nu gefixed?
Sorry, maar we hadden al bijna 2 weken een schemerlamp in de keuken staan om toch iets van licht te hebben...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet eens gezegd dat het een andere keer moest omdat L2B ging draaien.
Lekker dat het weer werkt nu. Heeft ie vlot voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar we hadden al bijna 2 weken een schemerlamp in de keuken staan om toch iets van licht te hebben...![]()
Hij kwam 1 minuut nadat ik gevraagd had of je live wilde controllen...
Altijd prettig dat soort burenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, doet het weer.
Buurman is electrotechnicus en heeft ladingen electro materiaal in huis.
Dat kwam goed van pas, want de transformator had het begeven en die heeft hij nu vervangen...
Hij was in een kwartiertje klaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dat het weer werkt nu. Heeft ie vlot voor elkaar gekregen.
Je had al voorbereidingen getroffen in de zin van halve keuken slopen, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij was in een kwartiertje klaar.
Draden/aansluitblok van de oude trafo afgehaald, aan nieuwe gezet en klaar.
Daarna nog een uur even bijkleppen. Zo vaak zien we elkaar eigenlijk ook nooit...
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb toch liever een verre vriend.
quote:
Ja, de afwerking boven de keukenkastjes had ik verwijderd om bij de bedrading te kunnen komen, dat moet ik nu weer in elkaar gaan zetten...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had al voorbereidingen getroffen in de zin van halve keuken slopen, toch?
Succes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de afwerking boven de keukenkastjes had ik verwijderd om bij de bedrading te kunnen komen, dat moet ik nu weer in elkaar gaan zetten...
Even opladen voor mijn middag werkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een goed plan van u. Ook even een bakkie scoren.
Ik doe meequote:
raapstelen, dat is voor mij heel erg lang geledenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanmiddag verder met installeren van rekken in de tuin voor diverse soorten bonen en eens checken wat er direct in de volle grond kan.
Gisteren de 1e raapstelen uit eigen tuin gegeten.
Stamppot, met uitgebakken spekkies. Heerlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
raapstelen, dat is voor mij heel erg lang geleden
Hap ijzer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanmiddag verder met installeren van rekken in de tuin voor diverse soorten bonen en eens checken wat er direct in de volle grond kan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hap ijzer.
Althans, zo herinner ik me raapstelen...
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
raapstelen, dat is voor mij heel erg lang geleden
Gekocht, eigen tuin was er toen niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee joh, dat smaak heerlijk zacht. At je het uit eigen tuin ook, of gekochte. Dat is qua smaak niet te vergelijken.
Dan was dat de oorzaak van de ijzersmaak waarschijnlijk. Of er zat een ijzerwarenwinkel naast.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gekocht, eigen tuin was er toen niet...
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze track had elfletterig wel fijn gevonden. Grote Jam & Spoon fan ook.
Dit is klassiek...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze track had elfletterig wel fijn gevonden. Grote Jam & Spoon fan ook.
quote:
Niemand weet, niemand weet, dat hij raapsteeltje heet...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky gaat mij over een tijdje een bord met raapsteeltjes voorzetten
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Muziekje er bij dan...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |