quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even onderonsjes met bomen begeleiden...
ate a proxima en thanks knok* knokkels queued Gijs & Luuk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Have fun Symph
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Geniaal wel, hij heeft elke track een ander shirt aan wat in de sfeer is van de track die hij raptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]--------------------------------------->
Ik heb de clips nooit bekekenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geniaal wel, hij heeft elke track een ander shirt aan wat in de sfeer is van de track die hij rapt
Ik heb hem 1 keer live op YouTube zien optreden. Was wel tofquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
Bomen zijn relaxed
Ik inmiddels ook weer
Dank je wel knokkels voor de ch0000ns
Oeh!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig loopt Knokkels weer te spammen
Voor je het weet heb je ZELF een wazige plaat over bomen gemaakt...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:42 schreef knokkels het volgende:
Hoe tof, ik kan nu zonder problemen en zonder SAM te rebooten Sound FX toevoegen
De Moby mix isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je ZELF een wazige plaat over bomen gemaakt...
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je ZELF een wazige plaat over bomen gemaakt...
De koe is uit de sloot gered. Ik herhaal: De koe is uit de sloot geredquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kucht een keer luidruchtig om een bepaalde DJ uit Noord-Holland subtiel op de klok te wijzen...
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
De koe is uit de sloot gered. Ik herhaal: De koe is uit de sloot gered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |