Oud huis?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar ik "ken" het huis uit mijn vorige leven
En de drukte.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe een poging om echt wakker te worden, straks de auto in op weg naar Symph, dan moet ik wel een beetje alert zijn. Vanmiddag naar Ikea. Vind ik normaal wel leuk, maar nu zie ik er een beetje tegenop qua licht en geluid enzo.
Groot oud monumentaal studentenhuisquote:
Nog steeds last van je migraine ?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe een poging om echt wakker te worden, straks de auto in op weg naar Symph, dan moet ik wel een beetje alert zijn. Vanmiddag naar Ikea. Vind ik normaal wel leuk, maar nu zie ik er een beetje tegenop qua licht en geluid enzo.
Dat is minder... Hoop dat het nog enigszins te redden valt.quote:
Er zijn geen gewonden gevallen, 30 mensen zijn geėvacueerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder... Hoop dat het nog enigszins te redden valt.
Razende reporter doet verslag ter plekke voor Radio 49.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn geen gewonden gevallen, 30 mensen zijn geėvacueerd.
Ik fiets vanmiddag wel even langs, ben toch nieuwsgierig
nog wat op de achtergrond, dus geen gekke dingen doen en zeker niet in de zon zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
Groot oud monumentaal studentenhuis
[..]
Nog steeds last van je migraine ?
Ikea is al erg genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog wat op de achtergrond, dus geen gekke dingen doen en zeker niet in de zon zitten.
en hoofdkussensquote:
Aan drie dingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent best een beetje verslaafd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |