Meen ik toch niet serieusquote:
De buurman stond ineens voor de deur om ons keukenlicht te fixen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Mad aan het zennen is
Zal ik je op het rooster zetten?
Geen probleem tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De buurman stond ineens voor de deur om ons keukenlicht te fixen.
Had ineens dus iets te doen...
Niet eens gezegd dat het een andere keer moest omdat L2B ging draaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De buurman stond ineens voor de deur om ons keukenlicht te fixen.
Had ineens dus iets te doen...
Ja, doet het weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem toch
En keukenlicht is nu gefixed?
Sorry, maar we hadden al bijna 2 weken een schemerlamp in de keuken staan om toch iets van licht te hebben...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet eens gezegd dat het een andere keer moest omdat L2B ging draaien.
Lekker dat het weer werkt nu. Heeft ie vlot voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar we hadden al bijna 2 weken een schemerlamp in de keuken staan om toch iets van licht te hebben...![]()
Hij kwam 1 minuut nadat ik gevraagd had of je live wilde controllen...
Altijd prettig dat soort burenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, doet het weer.
Buurman is electrotechnicus en heeft ladingen electro materiaal in huis.
Dat kwam goed van pas, want de transformator had het begeven en die heeft hij nu vervangen...
Hij was in een kwartiertje klaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dat het weer werkt nu. Heeft ie vlot voor elkaar gekregen.
Je had al voorbereidingen getroffen in de zin van halve keuken slopen, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij was in een kwartiertje klaar.
Draden/aansluitblok van de oude trafo afgehaald, aan nieuwe gezet en klaar.
Daarna nog een uur even bijkleppen. Zo vaak zien we elkaar eigenlijk ook nooit...
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb toch liever een verre vriend.
quote:
Ja, de afwerking boven de keukenkastjes had ik verwijderd om bij de bedrading te kunnen komen, dat moet ik nu weer in elkaar gaan zetten...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had al voorbereidingen getroffen in de zin van halve keuken slopen, toch?
Succes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de afwerking boven de keukenkastjes had ik verwijderd om bij de bedrading te kunnen komen, dat moet ik nu weer in elkaar gaan zetten...
Even opladen voor mijn middag werkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een goed plan van u. Ook even een bakkie scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |