En Reagan was nog een tafje gekker. Het is aan Gorbachov te danken dat zijn tweede termijn niet is geëindigd in een atoomoorlog.quote:
Reagan deed niet veel. Werd volgens mij ooit genoemd als de president die het meeste vakantie gevierd heeft (op z'n ranch) . En dat zie ik Trump ook doen, als hij niet precies kan doen wat hij wil. Het wordt met hem een dikke chaos of gestagneerde chaos plus een lange vakantie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En Reagan was nog een tafje gekker. Het is aan Gorbachov te danken dat zijn tweede termijn niet is geëindigd in een atoomoorlog.
True, wat dat betreft is Trump de minst erge optie. Die man is lange niet de oerconservatieve Christenfundi die Cruz bv is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor een Republikein is dat een vrij normale opvatting.
Mwa, Bush riep dat wel maar ondernam geen enkele actieve poging om dat punt kracht bij te zetten. Het bleef slechts bij een gedachte. Trump zal, als hij een controversieel punt heeft daar mogelijk veel sneller aan gaan werken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, wat dat betreft is Trump de minst erge optie. Die man is lang niet de oerconservatieve Christenfundi die Cruz bv is.
Tyt is inderdaad de linkse tegenhanger van Fox News, al zeggen ze zelf natuurlijk dat het absoluut niet zo is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:37 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Je redenering ging de mist in toen je TYT een semi-serieus nieuwskanaal noemde. Ik heb het tijdens de New York primary eventjes gekeken en ik zou het eerder betitelen als de linkse tegenhanger van FOX News.
[..]
De nominatie wordt bepaald volgens het electoral college ja?
Mja, in een enorm divers land met 320m inwoners waarvan een groot deel niet zo heel erg politiek geïnteresseerd is heb je of enorm veel vrijwilligers nodig of gewoon betaald personeel om de kiezer te bereiken. Dat kost je gewoon geld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:44 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Tyt is inderdaad de linkse tegenhanger van Fox News, al zeggen ze zelf natuurlijk dat het absoluut niet zo is.
Er is 1 punt, money in politics waar Tyt wel 100% wel gelijk in heeft en waarbij het goed is dat ze een stelling innemen.
Toen niet nee, maar de huidige Republikeinen zijn wat dat betreft weer helemaal terug bij af.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:35 schreef Beathoven het volgende:
Dat 'one nation under God' idee was toch in de tijdsgeest van de 19e en ver in de 20e eeuw helemaal zo schokkend niet. Pas in de jaren '90 kwamen er wat 'refreshments'. Het oplossen van de koude oorlog maakte het handenvouwen en bidden dat de bom niet viel overbodig.
Cenk Uygur roept gewoon voor de camera dat Bernie z'n kandidaat is, en dat hij 'm jaren geleden al zag opkomen. Van de rest van het team ken ik de voorkeur niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:44 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Tyt is inderdaad de linkse tegenhanger van Fox News, al zeggen ze zelf natuurlijk dat het absoluut niet zo is.
Mani!quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was het dan, alle kandidaten platgewalst door de Trump trein. Laat de hoofdact maar beginnen.
Dat mogen ze roepen, maar het effect is bijna 0 over de hele maatschappij gezien. De Amerikanen hebben nu hun vrijheden gekregen, en ze hebben Bush Jr. die min of meer 't zelfde riep nog vers in 't geheugen staan. Gezien de populariteit van de Republikeinen zie ik 't alleen maar als wat laatste stuiptrekkingen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen niet nee, maar de huidige Republikeinen zijn wat dat betreft weer helemaal terug bij af.Die zijn juist helemaal weer van 'One nation under God. Daar doelde ik eigenlijk ook op.
Ben Carson gaat meehelpen zoeken, en Trump ziet zichzelf als militair strateeg. Oh boy.quote:Donald Trump Discusses How He’ll Select a Running Mate
Donald J. Trump said on Wednesday that he expected to reveal his vice presidential pick sometime in July — before the Republican National Convention in Cleveland — but added that he would soon announce a committee to handle the selection process, which would include Dr. Ben Carson.
(...)
“I’m more inclined to go with a political person,” Mr. Trump said. “I have business very much covered.”
He added, “I think I’ll be absolutely great on the military and military strategy.”
http://www.nytimes.com/po(...)lect-a-running-mate/
Ik zie Trump er nog voor aan om zichzelf als running mate aan te wijzen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Ben Carson gaat meehelpen zoeken, en Trump ziet zichzelf als militair strateeg. Oh boy.
Gewoon Donald Trump Jr.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie Trump er nog voor aan om zichzelf als running mate aan te wijzen.
Sarah Palin wil vast wel..quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Ben Carson gaat meehelpen zoeken, en Trump ziet zichzelf als militair strateeg. Oh boy.
Ik geloof dat de potentieel interessante kandidates zoals Nikky Haley niet bepaald staan te springen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:15 schreef Montov het volgende:
Ik gok op een vrouwelijke running mate voor Trump zodat hij dan kan zeggen dat er geen reden meer is om op Clinton te stemmen.
Die bimbo van FoxNews?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:15 schreef Montov het volgende:
Ik gok op een vrouwelijke running mate voor Trump zodat hij dan kan zeggen dat er geen reden meer is om op Clinton te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |