Hehehehe en als huisvrouw mag je een taak niet weigeren?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:25 schreef sprotje het volgende:
Haha tja ik ben een ouderwetse huisvrouw ( hij werkt, ik doe t huishouden en de kids)... manlief wil zn overhemden en t shirten echt gestreken hebben
Herkenbaar die van mij mag ook niet meer verven, de laatste keer kon t kozijn niet meer dicht na zijn verfactie, te dikke laag erop gekwast
Geniet lekker van je zonnetje en je bed!!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:10 schreef Molo het volgende:
Leven is te kort om te strijken is mijn motto
Lol. Dat plaatjequote:Op donderdag 5 mei 2016 08:13 schreef Molo het volgende:
Lekker geslapen hier, vroeg wakker wel maar ok, net lekker tosti's gegeten en worstjes liggen in de pan (vreetaap modus)
Zegt Koos net heel enthousiast 'dan kunnen we straks lekker beginnen metde zolderkamer schilderen '
Ik heb een soort van zwangere versie van deze gedaan toen
[ afbeelding ]
Mannen
Ik doe lekker geen klap vandaag, bekken is goed verrot door teveel doen gisteren en ik moet bijtanken. Bank, zon, vanavond ergens uit eten wellicht net vrienden. Dat is het wel zo'n beetje
quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:31 schreef NisaSayshi het volgende:
Note to self: niet meer zo hardcore in de tuin bezig gaan.
Ah, nou snap ik waar je de buurvrouw van kent!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:51 schreef Quoi het volgende:
Man o man, die hormonen! Ik sta bij de plaatselijke hardloopwedstrijd aan te moedigen bij de kidsrun. Ik ben hier geboren en getogen, dus dat houdt in dat ik veel (oud) bekenden met hun kids zie lopen. Het idee dat er nu eentje in míjn buik zit kwam ineens binnen![]()
![]()
Verder dé ideale lamp gespot voor de babykamer in een vintagewinkel: soort vogelkooi met allerlei vogeltjes![]()
Over een uurtje komt mijn vent met een fakkel binnen na een nacht rennen. Als ik het nu maar droog houd!
Haha ja dit. Overigens heb ik bij hypnobirthing geen ademhalingsoefeningen gedaan, bij zwangerschapsgym wel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:14 schreef Chanty het volgende:
Ach juist grappig die ademhalingsoefeningen in een groep doende eerste keren is het wat lachwekkend maar iedereen doet het. Net als naar de sauna gaan. De eerste tien minuten voelt het raar om naakt rond te lopen en daarna boeit het je niet meer.
Wat voor geluiden en wat trek je dan niet? Ik heb de anderen trouwens nooit gehoord, die ademhalingsoefeningen gingen eigenlijk heel zachtjesquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:07 schreef Unihipili het volgende:
Het gaat me ook niet om de awkwardness maar om de geluiden die ik bij eerdere groepsademhalingsoefeningen ook niet trok. Maar goed misschien leer ik daar ook op te ontspannen. En anders overleggen of ik halverwege ook nog over kan op individueel ofzo.
Yep. Die liep ook mee vannacht.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:21 schreef Piekie81 het volgende:
Ah, nou snap ik waar je de buurvrouw van kent!
De halve straat hier deed ook mee met de kidsrun.
Jij ook al Delft Amsel? Misschien heb ik je wel eens gezien bij Klieder of in de waterspeeltuin...quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:47 schreef Amsel het volgende:
Bij de vorige zwangerschap ook hypnobirthing gedaan. Maar halverwege gestopt, omdat het ons echt te zweverig en alternatief was. Dat lag overigens vooral aan de dame die het gaf en aan de groep, want de ideeën achter hypnobirthing spreken me wel heel erg aan en ik heb wel veel gehad aan het boek en aan de ademhalingstechnieken.
En ik had Dyre nog niet eens gefeliciteerd!
Quoi jij en je bent zijn wel fanatiek zeg met dat hardlopen, jemigHoe oud ben je trouwens? Ben benieuwd of ik je (via-via) ken, zo groot is Delft niet
Do share!quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:54 schreef Quoi het volgende:
Ja, die wijntjes en biertjes hè? Al heb ik inmiddels een aantal best acceptabele alternatieven, die ook fijner landen als het warm is
Waarschijnlijk is het een intakegesprek? Dan gaat ze vragen naar jullie gezondheid, werksituaties, erfelijke aandoeningen in de beide families, etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:56 schreef Ooi86 het volgende:
Goedemorgen allemaal! Gister heb ik heerlijk de hele dag op het bevrijdingsfestival staan hossen. Was erg leuk en wat een lekker weerIk had helemaal nergens last van. Sowieso heb ik momenteel bijna geen klachten. Ik zou er bijna onzeker van worden....
Woensdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige. Wat gaan ze dan eigenlijk allemaal doen? Ik ben dan 8 weken en 3 dagen.
Mooi initiatief!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef Aerenia het volgende:
Voor de dames in Delft...en dat zijn er nogal wat zo te zien (gezellig):
http://www.borstvoedingsc(...)voedingskledingbeurs
Valt mij ook op ja. Ik ga er vanuit dat ik juist wel overtijd loop. Ik kan me wel voorstellen dat ik steeds ongeduldiger word naarmate de UD (en de verhuisdatum) nadert. Het is toch een speciale datum die UD.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:25 schreef Burdie het volgende:
Houdt niemand hier rekening met overtijd lopen?.
We komen gewoon bij jou op kraamvisitequote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Piekie81 het volgende:
Helaas op vakantie vanaf zometeen, anders was ik wel even langs gegaan voor voedingskleding![]()
Tijd voor een Delft-meet
Vandaag 37 weken! Een afgebakken baby in mijn buik! Nu lekker vetjes kweken!
Oe waar koop je die? Cider is sowieso lekkâh!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef Arja het volgende:
En ik heb weer eens een alcoholvrij wijntje gehaald. De enige die ik na een uitgebreid warenonderzoek wel lekker vind: jus de raisin gazeifie vendanges selectionnes 2014. Paul Giraud.
Ik geloof dat het officieel een appelcider is. Kost 8 euro.
Ik ga gewoon vanavond ofzo eens googlenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Arja het volgende:
Molo mijn slijter heeft hem, maar verder heb ik hem alleen online gezien.
Marjolijntje kan ik me heel goed voorstellen, zeker bij een prenatale depressie
Sourcy munt ken ik, is lekker ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Quoi het volgende:
Ela, lekker walvissen en aftellen. Klinkt goed
Qua alcoholvrije drankjes komen onderstaande drankjes zeer binnenkort (of zijn al?) in de winkel:
[ afbeelding ]
De sevenup mojito en sourcy munt zijn tot nu toe aan te raden. Maar smaken verschillen natuurlijk
Verder drink ik op een terrasje graag san pellegrino limonata (lemon). Van het alcoholvrije bier komt Wieckse Witte 0.0 het dichtst in de buurt van bier, vind ik.
Qua wijn had een vriendin van me pas alcoholvrije prosecco gehaald en die was zeeeeeer de moeite waard. Zal het merk eens navragen...
Al met al best uit te houden
Ik heb de meeste mensen alleen mijn uitgerekende maand verteld, om me niet iedere dag te hoeven melden en om de goed bedoelde adviezen over dat Ik me moet laten inleiden etc te voorkomen. Blijkbaar had ik aan t begin van deze zwangerschap een wat realistischer beeld van de kans om overtijd te gaan...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Miezziej het volgende:
Van mijn hypnobirthing-vrouw mag ik niemand meer mijn UD vertellen, maar zeggen dat het kindje geboren wordt op haar verjaardag![]()
![]()
Maar we weten allemaal dat het 40+1 wordt op 8 augustus natuurlijk.
Ik weet dat het kan, maar op de 1 of andere manier past het in mijn hoofd niet... Bij saar aldoor gedacht dat ze eerder kwam en dat was ook zo( 37.5) en deze keer heb ik het gevoel dat ik in Oktober ga bevallen.. geen idee waarom...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:25 schreef Burdie het volgende:
Houdt niemand hier rekening met overtijd lopen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |