abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:03:26 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161939408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Toen ik zwanger was van de eerste dacht ik nog, naief als ik was, laat dat kindje maar later komen. Want dan heb ik langer verlof! Maar over tijd gaan is echt niet cool weet ik inmiddels :{ :*
Dus Dodoria.. ik hoop voor je mee dat het nu echt echt echt niet lang meer zal duren :*
Het heeft mij echt best wat geld gescheeld dat kuiken pas met 42 weken geboren is :D.
Destijds vond ik het heel stom, maar achteraf waren het toch best twee fijne weken O+.
KuikenGuppy
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:04:37 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161939423
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het heeft mij echt best wat geld gescheeld dat kuiken pas met 42 weken geboren is :D.
Destijds vond ik het heel stom, maar achteraf waren het toch best twee fijne weken O+.
Geld gescheeld? Whut? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:08:10 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161939460
Thanks voor de rekenhulpjes :P Het doet niks af aan hoever ik nu ben natuurlijk, maar wil het gewoon snappen.

Burdie, ik kan me juist voorstellen dat je nog wat webshops leegtrekt in die 'overtijdse weken' :X
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:08:51 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161939469
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:08 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor de rekenhulpjes :P Het doet niks af aan hoever ik nu ben natuurlijk, maar wil het gewoon snappen.

Burdie, ik kan me juist voorstellen dat je nog wat webshops leegtrekt in die 'overtijdse weken' :X
Zwangerschap en snappen, does not match :+
pi_161939486
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik was uit dienst tijdens mijn verlof en zou per 1-2 weer terug in dienst komen, tussen einde verlof en indiensttreding zaten drie weken. Doordat mijn verlof twee weken langer duurde kreeg ik dus ook twee weken langer doorbetaald.
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:11:08 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161939489
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik was uit dienst tijdens mijn verlof en zou per 1-2 weer terug in dienst komen, tussen einde verlof en indiensttreding zaten drie weken. Doordat mijn verlof twee weken langer duurde kreeg ik dus ook twee weken langer doorbetaald.
Ah op die manier :D
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:13:58 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161939507
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:02 schreef dodoria het volgende:
Quoi, volgens mij duren de trimesters 13 weken (=precies 3 maanden) dus bij 14 weken begint het 2e trimester en bij 27 het derde.

En Molo, die is gek! Jij moet t lekker rustig aan doen even!
Een trimester duurt idd 13 weken, het eerste eindigt op de dag dag je 13 weken zwanger bent. Je gaat dan je 14e zwangerschapsweek in. De 14e week eindigt als je 14 weken zwanger bent.

Net zoals een kind in zijn eerste levensjaar nog 0 jaar oud is, dat jaar eindigt met de eerste verjaardag.
KuikenGuppy
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:16:37 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161939534
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik krijg mijn verlof betaald door het UWV. Zij hebben mij ivm overtijd lopen 18 weken geld gegeven ipv 16 weken, terwijl mijn bedrijf gewoon door liep (redelijk constante bron van inkomsten). Dus ik heb twee weken extra geld gekregen 8-).
KuikenGuppy
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:21:29 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161939566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik krijg mijn verlof betaald door het UWV. Zij hebben mij ivm overtijd lopen 18 weken geld gegeven ipv 16 weken, terwijl mijn bedrijf gewoon door liep (redelijk constante bron van inkomsten). Dus ik heb twee weken extra geld gekregen 8-).
Ah ok :D
Ik dacht dat het voor ondernemers een vast bedrag was. Weer wat geleerd :D
pi_161939775
Poeh, ik kapot... Gisteren de hele dag gewinkeld met een vriendin. Nu ben ik gewend om de hele dag de staan en loop ik gemiddeld nog steeds zo'n 12 kilometer op een dag, maar de hele dag dat slenteren daar wordt een mens moe van. Straks even het huishouden en vanmiddag met de beentjes bloot en omhoog op de loungeset in de tuin. ^O^
Dit weekend gaan we nog een weekendje weg samen voor de baby komt en het wordt heerlijk weer dus ik ben blij!
pi_161940073
Molo, haha ik geef je groots gelijk!! Lekker even rust nu! Kan Koos lekker zelf gaan schilderen :)

Hier vanmorgen heel actief de strijk al weggewerkt van 3 weken... bleghhh!!! Had wel een lieve 7 jarige die alle kledingstukken van de vloer voor me pakte in ruil mocht zij de t shirts strijken :)

En verder staat er nog een rommelmarkt en keramiekmarkt op t programma....
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:10:13 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161940110
Strijken doe ik lekker niet aan :7
Leven is te kort om te strijken is mijn motto ^O^

En Koos mag echt niet schilderen, dat wordt knetter lelijk dan _O-

Hij gaat straks keuken opruimen en soppen _O_
Ik lig inmiddels weer op bed, zon op mijn vuige lijf en biografie van Oliver Sacks mee voor als ik straks zin heb om te lezen :)

Life is good *O* O+ *O*
pi_161940328
Haha tja ik ben een ouderwetse huisvrouw ( hij werkt, ik doe t huishouden en de kids)... manlief wil zn overhemden en t shirten echt gestreken hebben

Herkenbaar die van mij mag ook niet meer verven, de laatste keer kon t kozijn niet meer dicht na zijn verfactie, te dikke laag erop gekwast

Geniet lekker van je zonnetje en je bed!!
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:51:55 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161943326
Man o man, die hormonen! Ik sta bij de plaatselijke hardloopwedstrijd aan te moedigen bij de kidsrun. Ik ben hier geboren en getogen, dus dat houdt in dat ik veel (oud) bekenden met hun kids zie lopen. Het idee dat er nu eentje in míjn buik zit kwam ineens binnen :'( :D

Verder dé ideale lamp gespot voor de babykamer in een vintagewinkel: soort vogelkooi met allerlei vogeltjes O+

Over een uurtje komt mijn vent met een fakkel binnen na een nacht rennen. Als ik het nu maar droog houd! :')
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:59:33 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161943485
* Molo gooit alvast zes pakjes zakdoeken
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:05:30 #166
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_161943619
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:25 schreef sprotje het volgende:
Haha tja ik ben een ouderwetse huisvrouw ( hij werkt, ik doe t huishouden en de kids)... manlief wil zn overhemden en t shirten echt gestreken hebben

Herkenbaar die van mij mag ook niet meer verven, de laatste keer kon t kozijn niet meer dicht na zijn verfactie, te dikke laag erop gekwast

Geniet lekker van je zonnetje en je bed!!
Hehehehe en als huisvrouw mag je een taak niet weigeren? :o
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:10 schreef Molo het volgende:
Leven is te kort om te strijken is mijn motto
Daar ben ik het helemaal mee eens :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_161943754
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:13 schreef Molo het volgende:
Lekker geslapen hier, vroeg wakker wel maar ok, net lekker tosti's gegeten en worstjes liggen in de pan (vreetaap modus :7 )

Zegt Koos net heel enthousiast 'dan kunnen we straks lekker beginnen metde zolderkamer schilderen '

:')

Ik heb een soort van zwangere versie van deze gedaan toen

[ afbeelding ]

Mannen :')

Ik doe lekker geen klap vandaag, bekken is goed verrot door teveel doen gisteren en ik moet bijtanken. Bank, zon, vanavond ergens uit eten wellicht net vrienden. Dat is het wel zo'n beetje *O*
Lol. Dat plaatje :D

Alsof je zo lichtvoetig bent.

Wat een heerlijk weer. Ik kan eindelijk een luchtige jurk aan ipv een strakke broek en mijn dikke poten in slippers hullen.
Wel irritant dat ik zo moet opletten met insmeren
pi_161946196
Note to self: niet meer zo hardcore in de tuin bezig gaan.
  donderdag 5 mei 2016 @ 17:17:05 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161946775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:31 schreef NisaSayshi het volgende:
Note to self: niet meer zo hardcore in de tuin bezig gaan.
:D wat heb je allemaal gedaan?

Wij hebben vanmiddag de zandbak in elkaar gezet en kuiken heeft er de rest van de middag in gespeeld. Terwijl ik in de zon zat. Hier kan ik wel aan wennen O+.
KuikenGuppy
pi_161946823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:51 schreef Quoi het volgende:
Man o man, die hormonen! Ik sta bij de plaatselijke hardloopwedstrijd aan te moedigen bij de kidsrun. Ik ben hier geboren en getogen, dus dat houdt in dat ik veel (oud) bekenden met hun kids zie lopen. Het idee dat er nu eentje in míjn buik zit kwam ineens binnen :'( :D

Verder dé ideale lamp gespot voor de babykamer in een vintagewinkel: soort vogelkooi met allerlei vogeltjes O+

Over een uurtje komt mijn vent met een fakkel binnen na een nacht rennen. Als ik het nu maar droog houd! :')
Ah, nou snap ik waar je de buurvrouw van kent!
De halve straat hier deed ook mee met de kidsrun.

Hier een relaxdagje. Wasjes gedaan, naar de kerk geweest, lekker in de tuin gezeten, kindjes met de waterbaan en een inpaklijst voor morgen gemaakt. Straks nog het bed op klossen zetten... :X
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 5 mei 2016 @ 17:54:54 #171
426379 elamanilo
elämänilo
pi_161947170
Ja, wow, wat een weertje opeens! Mijn baby (peuter) is vandaag voor het eerst uit logeren :o O+ O+ O+ Ben zo benieuwd hoe het zal gaan! En dan hebben mijn lief en ik zomaar opeens een nachtje samen, zo vlak voor de baby zal gaan komen. Voor het eerst in drie jaar tijd!
pi_161947581
Ik loop een beetje achter :+ Maar wat een lieve foto's Dyre O+ :D

Volgens mij vroeg Ikke84 een tijdje geleden of ik al in het nieuwe huis slaap, maar ik kan niet meer herinneren of ik geantwoord had :'). Maar we wonen al hier :D Tussen de dozen nog wel, maar dat komt wel goed. Slaap hier echt veel beter dan in Amsterdam, in Amsterdam woonde ik tussen studenten enzo in een gehorige woning, dusja :+

Gisteravond eerste les Hypnobirthing :P Best interessant, ik was bang dat het een beetje zweverig zou zijn, maar de vrouw die het geeft is zelf ook verloskundige en redelijk down to earth dus wij mogen gewoon nog weeën zeggen in plaats van "golven" :+
Ben benieuwd of het mij zal helpen, ik ben best een stresskip dus dit leek me wel een interessante cursus :P
  donderdag 5 mei 2016 @ 18:34:11 #173
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161947678
Wat een dag O+

Ik heb vanochtend eerst drie uur gewerkt. Toen ben ik ruim twee uur gaan slapen en daarna toen Lucas ook weer wakker was naar een strandje hier geweest. Hij lijkt eindelijk over zijn angst voor zand heen te komen dus ga toch maar een zandbak kopen voor zijn tweede verjaardag O+ En nu lekker in de tuin. Morgen nog een dagje werken. Nog 8 werkdagen tot mijn verlof! En aangezien ik wat overuren maak probeer ik de 20e vrij te houden voor compensatie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161948010
Dyre, gefeliciteerd *O*
pi_161948043
Ik overweeg ook de hypnobirthing cursus. Maar zie beetje op tegen in een groep ademoefeningen doen (die krijg je toch?). Anders moet 't individueel en dat is wat duurder. Kan hoe dan ook pas na verhuizing.

Vandaag dagje in nieuwe woning vertoefd, lekker op balkon zitten afgewisseld met binnen op matrasje liggen. De vloer ligt er nu voor tweederde in *O*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')