Het heeft mij echt best wat geld gescheeld dat kuiken pas met 42 weken geboren isquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Toen ik zwanger was van de eerste dacht ik nog, naief als ik was, laat dat kindje maar later komen. Want dan heb ik langer verlof! Maar over tijd gaan is echt niet cool weet ik inmiddels![]()
![]()
Dus Dodoria.. ik hoop voor je mee dat het nu echt echt echt niet lang meer zal duren
Geld gescheeld? Whut?quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het heeft mij echt best wat geld gescheeld dat kuiken pas met 42 weken geboren is.
Destijds vond ik het heel stom, maar achteraf waren het toch best twee fijne weken.
Zwangerschap en snappen, does not matchquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:08 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor de rekenhulpjesHet doet niks af aan hoever ik nu ben natuurlijk, maar wil het gewoon snappen.
Burdie, ik kan me juist voorstellen dat je nog wat webshops leegtrekt in die 'overtijdse weken'
Bij mij wel. Ik was uit dienst tijdens mijn verlof en zou per 1-2 weer terug in dienst komen, tussen einde verlof en indiensttreding zaten drie weken. Doordat mijn verlof twee weken langer duurde kreeg ik dus ook twee weken langer doorbetaald.quote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik was uit dienst tijdens mijn verlof en zou per 1-2 weer terug in dienst komen, tussen einde verlof en indiensttreding zaten drie weken. Doordat mijn verlof twee weken langer duurde kreeg ik dus ook twee weken langer doorbetaald.
Een trimester duurt idd 13 weken, het eerste eindigt op de dag dag je 13 weken zwanger bent. Je gaat dan je 14e zwangerschapsweek in. De 14e week eindigt als je 14 weken zwanger bent.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:02 schreef dodoria het volgende:
Quoi, volgens mij duren de trimesters 13 weken (=precies 3 maanden) dus bij 14 weken begint het 2e trimester en bij 27 het derde.
En Molo, die is gek! Jij moet t lekker rustig aan doen even!
Ik krijg mijn verlof betaald door het UWV. Zij hebben mij ivm overtijd lopen 18 weken geld gegeven ipv 16 weken, terwijl mijn bedrijf gewoon door liep (redelijk constante bron van inkomsten). Dus ik heb twee weken extra geld gekregenquote:
Ah okquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik krijg mijn verlof betaald door het UWV. Zij hebben mij ivm overtijd lopen 18 weken geld gegeven ipv 16 weken, terwijl mijn bedrijf gewoon door liep (redelijk constante bron van inkomsten). Dus ik heb twee weken extra geld gekregen.
Hehehehe en als huisvrouw mag je een taak niet weigeren?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:25 schreef sprotje het volgende:
Haha tja ik ben een ouderwetse huisvrouw ( hij werkt, ik doe t huishouden en de kids)... manlief wil zn overhemden en t shirten echt gestreken hebben
Herkenbaar die van mij mag ook niet meer verven, de laatste keer kon t kozijn niet meer dicht na zijn verfactie, te dikke laag erop gekwast
Geniet lekker van je zonnetje en je bed!!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:10 schreef Molo het volgende:
Leven is te kort om te strijken is mijn motto
Lol. Dat plaatjequote:Op donderdag 5 mei 2016 08:13 schreef Molo het volgende:
Lekker geslapen hier, vroeg wakker wel maar ok, net lekker tosti's gegeten en worstjes liggen in de pan (vreetaap modus)
Zegt Koos net heel enthousiast 'dan kunnen we straks lekker beginnen metde zolderkamer schilderen '
Ik heb een soort van zwangere versie van deze gedaan toen
[ afbeelding ]
Mannen
Ik doe lekker geen klap vandaag, bekken is goed verrot door teveel doen gisteren en ik moet bijtanken. Bank, zon, vanavond ergens uit eten wellicht net vrienden. Dat is het wel zo'n beetje
quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:31 schreef NisaSayshi het volgende:
Note to self: niet meer zo hardcore in de tuin bezig gaan.
Ah, nou snap ik waar je de buurvrouw van kent!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:51 schreef Quoi het volgende:
Man o man, die hormonen! Ik sta bij de plaatselijke hardloopwedstrijd aan te moedigen bij de kidsrun. Ik ben hier geboren en getogen, dus dat houdt in dat ik veel (oud) bekenden met hun kids zie lopen. Het idee dat er nu eentje in míjn buik zit kwam ineens binnen![]()
![]()
Verder dé ideale lamp gespot voor de babykamer in een vintagewinkel: soort vogelkooi met allerlei vogeltjes![]()
Over een uurtje komt mijn vent met een fakkel binnen na een nacht rennen. Als ik het nu maar droog houd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |