Dit NIET op Google images zoekenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:46 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi als je het echt wilt weten moet je maar eens op paraphimosis of Spaanse kraag googlen![]()
Hah ja moest ook aan jou denken toen ik de mail kreeg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:23 schreef Burdie het volgende:
Jij had 'm dus ook al vroeg, GM. Hoe is het met je man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu als ik ga wandelen steeds pijnlijk harde buiken, hoort dat ook bij voorwerk?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:44 schreef lunamatic het volgende:
ChantyIk kan dus niks met vriendschap laten doodbloeden. Ik blijf dan hopen dat het goed komt en er energie in steken en kan dus niks afsluiten. Dat wist hij en toch had hij het lef niet om op een normale manier het contact te beëindigen. Heeft het eerst een jaar laten aanmodderen waarin ik meerdere pogingen gedaan heb om uit te zoeken wat er nou was en heb aangegeven dat als hij er geen zin meer in had ik liever wilde dat hij dat zei. Om vervolgens het op zo'n laffe wijze af te sluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu als ik ga wandelen steeds pijnlijk harde buiken, hoort dat ook bij voorwerk?Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Dat is inderdaad wel vervelend. Die situatie heb ik zelf ook nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kan dus niks met vriendschap laten doodbloeden. Ik blijf dan hopen dat het goed komt en er energie in steken en kan dus niks afsluiten. Dat wist hij en toch had hij het lef niet om op een normale manier het contact te beëindigen. Heeft het eerst een jaar laten aanmodderen waarin ik meerdere pogingen gedaan heb om uit te zoeken wat er nou was en heb aangegeven dat als hij er geen zin meer in had ik liever wilde dat hij dat zei. Om vervolgens het op zo'n laffe wijze af te sluiten.
Waar gaat de reis heen? Veel plezier!quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:23 schreef Piekie81 het volgende:
Dyre, gefeliciteerd!
Dodoria, de echte laatste loodjes komen eraan! Nog even volhouden!
Chanty, wat fijn van je werk en stoer dat je het gesprek open bent aangegaan. Dat andere kan je hopelijk nu echt afsluiten.
Veel met verlof vandaag! Geniet ervan, meiden!
Quoi, doe eens rustig! Nog last van je bekken na de MIB?
Hier geen mint, ik vind dat echt niet mooi hier in huis. We hebben een soort koraalroze, licht grijs en wit.
Happy hormonen hier, de eerste wasjes zijn gedaan. Witte wol, bonte wol en nu een lading bonte kleertjes. Ik kom er achter dat ik nog sokjes moet kopen. Die zitten vrijwel niet in de dozen met gekregenkleding. En wat er in zit is zo mini, dat ik vrees dat die niet gaan passen. De jongens pasten na een week of zo de sokjes maat 0-3 maanden al niet meer (stelletje grootpoten!)
Vanavond stuur ik manlief de vliering op, opzoek naar de maxicosi. Morgen dat ding oppoetsen, nog wat wassen en dan rustig gaan nadenken over wat er mee moet op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohh Dyre.. brusjes
![]()
Burdie ik ben vanaf 16 weken 25% de ziektewet in gegaan bij Boaz door aanhoudende buikpijn
. Met 20 weken 50% en 24 weken 100%. Hoop dat het bij jou maar tijdelijk is
![]()
![]()
Helio gefeliciteerd en welkom!
Dyre ahw...wat mooi zo samen! Fijn dat je een bevalling hebt kunnen doen zoals je wilde.![]()
Dyre ik moet huilen van je foto's![]()
wat lief!
Ik was op kraamvisite vandaag. Lucas wist duidelijk niet wat hij moest vinden van mama met een ander kindje in de armen. Leuk vond hij het iig niet
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Die![]()
![]()
![]()
Ik ging om 8 uur naar huis, op wat details na echt helemaal klaar en lig nu zwaar verrot op de bank, was een knetterdrukke maar wel toffe laatste dag op werk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Oh en jij welkom en gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:06 schreef Heliotrope het volgende:
Ohhh Dyre, wat mooi, L. met haar broertje![]()
Ik ging van beneden naar boven bijlezen maar ik ben wel "blij" dat ik dit lees.. Ik heb daar ook meer last van dan bij nr 1...quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef Burdie het volgende:
Fijn, sprotje.
Ik heb ook weer een sticker, altijd fijn.
Zijn er trouwens meer mensen hier die steeds zo'n enorme buikpijn hebben? Darmen, groei, spieren die verslappen, hormonen, niks om me druk over te maken, maar irritant is het wel.
S. 2014
J. 2016![]()
Nohh die kusjesfoto's Dyre.![]()
Helio gefeliciteerd!
Burdie hier geen enorme buikpijn, af en toe een steekje maar dat is het wel.![]()
Owwww Dyre! *smelt* Dit kunnen mn hormonen niet aan, wat ontzettend lief! Hopelijk dat t wat makkelijker wordt voor L nu jullie allemaal fijn thuis zijn.
Helio, welkom!
En sterkte voor iedereen met bekkenpijn!![]()
Ik heb, op aanraden van de fysio, inmiddels een "wiebelkussen" gekocht. Hopelijk helpt dat enigsinds met zitten nu met mn kantoorwerk. Werk nu (mede op aanraden van mijn cheffin) ook nog maar 50% (nu 4 halve dagen ipv hele)... En ik moet op t bureau komen werken waar zij zit zodat ze me in de gaten kunne houden en naar huis sturen zodra zij vinden dat ik teveel doe. Stiekem ben ik zo blij dat ik afgelopen oktober ben gewisseld van mannelijke personeelszorg chef naar een vrouw
Ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt door t uwv want ik had 20 april al een afspraak met de bedrijfsarts.![]()
![]()
![]()
![]()
Dyre, wat een plaatjes, heerlijk, prachtig, mooi! En wat een frummeltje, kleine B. Hoop dat je meisje zich ook vlug weer wat fijner voelt![]()
![]()
Wat scheelt eraan, sproetjes? Misschien heb je het al eens verteld, maar ik onthoud niet alles.
Heb je al een eerdere zwangerschap gehad waardoor je nu zo vroeg klachten hebt?![]()
Ziektewet bestaat voor mij helaas nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ohh Dyre.. brusjes
![]()
Burdie ik ben vanaf 16 weken 25% de ziektewet in gegaan bij Boaz door aanhoudende buikpijn
. Met 20 weken 50% en 24 weken 100%. Hoop dat het bij jou maar tijdelijk is
. Ik doe rustig aan, meer kan ik niet doen
.
![]()
Ik heb zwangerschaps ischias. Ik was al hypermobiel in mn rug/bekken waardoor het nu gewoon dubbel zo hard gaat qua klachten door het nog sneller week worden de gewrichtsbanden enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Arja het volgende:
Wat scheelt eraan, sproetjes? Misschien heb je het al eens verteld, maar ik onthoud niet alles.
Heb je al een eerdere zwangerschap gehad waardoor je nu zo vroeg klachten hebt?
En ik onthoud ook niet alles hoorno problem
![]()
Dyre gefeliciteerd!!We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Dyre <3 wat heerlijk! Hopelijk mag je genieten van een fantastische, rustige kraamtijd nu.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Mn geduld wordt getest! Ik doe mn best niets te verwachten...😁...quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:44 schreef Arja het volgende:
Dodoria hoe is het met jou? En met je geduld?![]()
Oh ja, dat was jij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik heb zwangerschaps ischias. Ik was al hypermobiel in mn rug/bekken waardoor het nu gewoon dubbel zo hard gaat qua klachten door het nog sneller week worden de gewrichtsbanden enzo.
En ik onthoud ook niet alles hoorno problem
Is daar nog iets aan te doen/behandelen? Of is het je tijd uitzitten? En gaat het na je zwangerschap over?![]()
Tijd uitzitten met ondersteuning van de fysio. Moet na de zwangerschap weer verdwijnen als t goed is. Had er daarvoor ook geen last van. Wel af en toe rugpijn maar niet zoals nu.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij.
Is daar nog iets aan te doen/behandelen? Of is het je tijd uitzitten? En gaat het na je zwangerschap over?![]()
Niet eens een baby'tje in je armen soon'ish?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:19 schreef dodoria het volgende:
[..]
Mn geduld wordt getest! Ik doe mn best niets te verwachten...😁...![]()
![]()
Dat klinkt echt heel erg als mijn vorige zwangerschap.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:19 schreef dodoria het volgende:
[..]
Mn geduld wordt getest! Ik doe mn best niets te verwachten...😁...![]()
![]()
Toen ik zwanger was van de eerste dacht ik nog, naief als ik was, laat dat kindje maar later komen. Want dan heb ik langer verlof! Maar over tijd gaan is echt niet cool weet ik inmiddels![]()
![]()
Dus Dodoria.. ik hoop voor je mee dat het nu echt echt echt niet lang meer zal duren![]()
![]()
Stiekem hoop ik dat deze baby toch zeker minimaal 40 weken blijft zitten en 41 vind ik ook bestquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Toen ik zwanger was van de eerste dacht ik nog, naief als ik was, laat dat kindje maar later komen. Want dan heb ik langer verlof! Maar over tijd gaan is echt niet cool weet ik inmiddels![]()
![]()
Dus Dodoria.. ik hoop voor je mee dat het nu echt echt echt niet lang meer zal durenmits ik mij goed blijf voelen. De vorige twee kwamen ook na de 40 weken
R 09-10-2010
M 20-04-2013![]()
Lekker geslapen hier, vroeg wakker wel maar ok, net lekker tosti's gegeten en worstjes liggen in de pan (vreetaap modus)
Zegt Koos net heel enthousiast 'dan kunnen we straks lekker beginnen metde zolderkamer schilderen '
Ik heb een soort van zwangere versie van deze gedaan toen
![]()
Mannen
Ik doe lekker geen klap vandaag, bekken is goed verrot door teveel doen gisteren en ik moet bijtanken. Bank, zon, vanavond ergens uit eten wellicht net vrienden. Dat is het wel zo'n beetje
Je bent pas over tijd na de 42 wekenquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:03 schreef Twinkle20 het volgende:
![]()
Ik heb vorige keer echt heel erg genoten van die twee weken "extra". Na de 42 was ik er wel klaar mee, ook omdat het inleiden niet opschoot en ik opgenomen werd.
![]()
Goedemorgen!![]()
Ik vond overtijd gaan ook geen probleem bij de eerste twee. Bij de eerste was het alleen spannend of mijn moeder er dan wel bij kon zijn, die speciaal voor de bevalling was overgekomen uit de tropen.
41+3 was het uiteindelijk en 40+6 bij de tweede.
Ik snak nu iets meer naar mijn eigen lijf zonder pijn, dus wie weet vind ik het dit keer wel zwaarder. 'We zullen zien. Ik zou toch ook wel in shock zijn als deze dan ineens te vroeg zou komen.![]()
![]()
Dat was een korte nacht. En ik voel me een opgeblazen ballonWordt hopelijk nog beter.
Molo, jouw Koos kan dus lekker een dagje schilderen![]()
Mij lijkt me dat wachten best vervelend.
Hoe zit dat nu eigenlijk met die trimesters? Na 12 weken zegt iedereen: tweede trimester! Nu bij 24 weken zou je zeggen: op naar het derde trimester! Alleen 24+12=36![]()
Mijn weke hersens vatten dit niet.![]()
Ja dat trimester gedoe snap ik ook geen hol van![]()
Maar goed, als het kind we naar heel en goed uit komt aan het einde
Heb je last van obstipatie? Of gewoon grote buik gevoel is spelen we andere dingen dat je je zo voelt?
En Koos schilderen, ja dat stelde hij ook voor, maar dat gaat mooi niet gebeuren![]()
Hij kan veel, maar dat niet
En laat hem inderdaad rustig aan doen! Ik heb heel lang last gehad na een hersenschudding omdat ik lak had aan "rustig aan". Ik denk dat de klachten pas na 2 jaar (!!) helemaal over waren. Ik gun je man een sneller herstel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het is gelukkig "maar" een fikse hersenschudding. Dat is beter dan de termen die voorbij kwamen voor de onderzoeken.
Nu gewoon veel rustig aan doen en dan moet het vanzelf overgaan.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Gelukkig ben ik niet de enige dan. Combi van darmen en een toch best intensief dagje gister, denk ik. Gelukkig schopte de kleine man net bijna de zijkant eruit, dus die doet het nogRustig aan vandaag.
Edit: oja, en een groeistuip zou ook nog kunnen.
Jij veel plezier vandaag. Genieten van de zon! Laat die maskers maar komen![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Quoi op 05-05-2016 09:04:48 ]![]()
Dat voelt nog heel onrealistisch, op de een of andere manier kan Ik nog niet geloven dat er een echt mensje in die gigantische buik zit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 07:03 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Niet eens een baby'tje in je armen soon'ish?
Vorige keer 41+6, we zullen zien wat het nu wordt... Ik wil alleen graag thuisbevallen, Dus een inleiding voorkom Ik liever...![]()
Ik denk dat de trimesters gebaseerd zijn op de "oude" telling van 9 maanden ipv 40 weken. Dit komt doordat we nu tellen vanaf eerste dag laatste menstruatie (ELM) in plaats van de dag dat je erachter komt dat je zwanger bent.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:43 schreef Quoi het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die trimesters? Na 12 weken zegt iedereen: tweede trimester! Nu bij 24 weken zou je zeggen: op naar het derde trimester! Alleen 24+12=36![]()
Mijn weke hersens vatten dit niet.
En dan nog is die 9 maanden/40 weken telling apart, want Koen werd op 23 juni na 39 weken geboren en in oude telling (vanaf positieve testdag, 19 oktober) met 8 maanden en 4 dagen.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Gefeliciteerd, Dyre!And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Quoi, volgens mij duren de trimesters 13 weken (=precies 3 maanden) dus bij 14 weken begint het 2e trimester en bij 27 het derde.
En Molo, die is gek! Jij moet t lekker rustig aan doen even!![]()
Maar een trimester is drie maanden, en een maand duurt meer dan vier weken. (Al blijft het een globale verdeling natuurlijk)quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:43 schreef Quoi het volgende:
.
Mijn weke hersens vatten dit niet.
Ik hou voor mijn eigen idee dit overzicht aan http://deverloskundige.nl/zwangerschap/zwangerschaps-kalender![]()
Het heeft mij echt best wat geld gescheeld dat kuiken pas met 42 weken geboren isquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:03 schreef Twinkle20 het volgende:
![]()
Dus Dodoria.. ik hoop voor je mee dat het nu echt echt echt niet lang meer zal duren.
Destijds vond ik het heel stom, maar achteraf waren het toch best twee fijne weken.
![]()
Geld gescheeld? Whut?quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het heeft mij echt best wat geld gescheeld dat kuiken pas met 42 weken geboren is.
Destijds vond ik het heel stom, maar achteraf waren het toch best twee fijne weken.
Thanks voor de rekenhulpjesHet doet niks af aan hoever ik nu ben natuurlijk, maar wil het gewoon snappen.
Burdie, ik kan me juist voorstellen dat je nog wat webshops leegtrekt in die 'overtijdse weken'![]()
![]()
Zwangerschap en snappen, does not matchquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:08 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor de rekenhulpjesHet doet niks af aan hoever ik nu ben natuurlijk, maar wil het gewoon snappen.
Burdie, ik kan me juist voorstellen dat je nog wat webshops leegtrekt in die 'overtijdse weken'
Bij mij wel. Ik was uit dienst tijdens mijn verlof en zou per 1-2 weer terug in dienst komen, tussen einde verlof en indiensttreding zaten drie weken. Doordat mijn verlof twee weken langer duurde kreeg ik dus ook twee weken langer doorbetaald.quote:![]()
Ah op die manierquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik was uit dienst tijdens mijn verlof en zou per 1-2 weer terug in dienst komen, tussen einde verlof en indiensttreding zaten drie weken. Doordat mijn verlof twee weken langer duurde kreeg ik dus ook twee weken langer doorbetaald.
Een trimester duurt idd 13 weken, het eerste eindigt op de dag dag je 13 weken zwanger bent. Je gaat dan je 14e zwangerschapsweek in. De 14e week eindigt als je 14 weken zwanger bent.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:02 schreef dodoria het volgende:
Quoi, volgens mij duren de trimesters 13 weken (=precies 3 maanden) dus bij 14 weken begint het 2e trimester en bij 27 het derde.
En Molo, die is gek! Jij moet t lekker rustig aan doen even!
Net zoals een kind in zijn eerste levensjaar nog 0 jaar oud is, dat jaar eindigt met de eerste verjaardag.![]()
Ik krijg mijn verlof betaald door het UWV. Zij hebben mij ivm overtijd lopen 18 weken geld gegeven ipv 16 weken, terwijl mijn bedrijf gewoon door liep (redelijk constante bron van inkomsten). Dus ik heb twee weken extra geld gekregenquote:.
![]()
Ah okquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik krijg mijn verlof betaald door het UWV. Zij hebben mij ivm overtijd lopen 18 weken geld gegeven ipv 16 weken, terwijl mijn bedrijf gewoon door liep (redelijk constante bron van inkomsten). Dus ik heb twee weken extra geld gekregen.
Ik dacht dat het voor ondernemers een vast bedrag was. Weer wat geleerd
Poeh, ik kapot... Gisteren de hele dag gewinkeld met een vriendin. Nu ben ik gewend om de hele dag de staan en loop ik gemiddeld nog steeds zo'n 12 kilometer op een dag, maar de hele dag dat slenteren daar wordt een mens moe van. Straks even het huishouden en vanmiddag met de beentjes bloot en omhoog op de loungeset in de tuin.![]()
Dit weekend gaan we nog een weekendje weg samen voor de baby komt en het wordt heerlijk weer dus ik ben blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |