Dit NIET op Google images zoekenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:46 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi als je het echt wilt weten moet je maar eens op paraphimosis of Spaanse kraag googlen![]()
Hah ja moest ook aan jou denken toen ik de mail kreeg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:23 schreef Burdie het volgende:
Jij had 'm dus ook al vroeg, GM. Hoe is het met je man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu als ik ga wandelen steeds pijnlijk harde buiken, hoort dat ook bij voorwerk?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:44 schreef lunamatic het volgende:
ChantyIk kan dus niks met vriendschap laten doodbloeden. Ik blijf dan hopen dat het goed komt en er energie in steken en kan dus niks afsluiten. Dat wist hij en toch had hij het lef niet om op een normale manier het contact te beëindigen. Heeft het eerst een jaar laten aanmodderen waarin ik meerdere pogingen gedaan heb om uit te zoeken wat er nou was en heb aangegeven dat als hij er geen zin meer in had ik liever wilde dat hij dat zei. Om vervolgens het op zo'n laffe wijze af te sluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu als ik ga wandelen steeds pijnlijk harde buiken, hoort dat ook bij voorwerk?Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Dat is inderdaad wel vervelend. Die situatie heb ik zelf ook nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kan dus niks met vriendschap laten doodbloeden. Ik blijf dan hopen dat het goed komt en er energie in steken en kan dus niks afsluiten. Dat wist hij en toch had hij het lef niet om op een normale manier het contact te beëindigen. Heeft het eerst een jaar laten aanmodderen waarin ik meerdere pogingen gedaan heb om uit te zoeken wat er nou was en heb aangegeven dat als hij er geen zin meer in had ik liever wilde dat hij dat zei. Om vervolgens het op zo'n laffe wijze af te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |