Ik ga maar een bingen danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef sproetjes het volgende:
@ GM en Nisa: ja! Staat helaas niet op netlix, is wel te downloaden of online te kijken. Ik baalde ook maar na wat google werk werd ik weer helemaal blij haha. Eind dit jaar komt seizoen 3
Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:51 schreef Arja het volgende:
Gm hoe gaat het met je man?
Dodoria: ken je devious maids al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dodoria, ik hoop zo dat het strippen de boel in gang zet voor je en je snel mag babyknuffelen!
Gm, dat is even schrikken, op de SEH. Gelukkig lijkt het mee te vallen!
Hahaha.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:58 schreef dodoria het volgende:
Dyre! Gefeliciteerd! Wat gaaf dat het toch nog allemaal natuurlijk op gang is gekomen!
Ik heb de hoop op gegeven. Deze baby komt niet meer en Ik blijf voor eeuwig zwanger...
Thanks!quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:21 schreef Arja het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik beloof je dat het niet zo is.
Hang in there
Haha happy hormonesquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:29 schreef Fieder het volgende:
Ik ben zo aan het genieten26 weken alweer joh! Ik zou de babykamer zo laten als bij L maar nu ben ik verliefd geworden op dat mintkleurtje dat je overal ziet. Dus lekker nieuwe dekentjes gekocht en ben een muurtje aan het verven met wolkjes. Geen megaveranderingen maar toch een ander kamertje voor buikbaby
Kijk aan!quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:29 schreef Fieder het volgende:
Dyre gefeliciteerd![]()
Dodoria ik hoop dat het strippen zn effect gaat hebben
Ik ben zo aan het genieten26 weken alweer joh! Ik zou de babykamer zo laten als bij L maar nu ben ik verliefd geworden op dat mintkleurtje dat je overal ziet. Dus lekker nieuwe dekentjes gekocht en ben een muurtje aan het verven met wolkjes. Geen megaveranderingen maar toch een ander kamertje voor buikbaby
Minder dan normaal, maar zeker niet afwezigquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:44 schreef Burdie het volgende:
Quoi, bekkenpijn? .
Ik wel trouwens, niet zo'n beetje ook. Gelukkig is mijn man de komende dagen thuis dus hoef ik wat minder te tillen.
Bekkenpijn bij mij is ofwel het gevoel dat je twee bekkendelen ter hoogte van je schaambot in tweeën breken, ofwel enorme pijn in mijn heupen, alsof je heel lang met je heupbot op een harde ondergrond hebt gelegen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:12 schreef Quoi het volgende:
Minder dan normaal, maar zeker niet afwezig![]()
Waar heb je dan precies last van? Benieuwd naar. Ik heb echt niemand in mijn omgeving die dit heeft (gehad).
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:19 schreef Svane het volgende:
Hier ALLERLAATSTE WERKDAG JAAAAAAA. En net de ontslagbom gedropt, wat een timing.
Haha, ja dat zou wel een stuk verstandiger zijn he? Ik ga t proberen! Het helpt niet echt dat ik iedere dag wel een nieuw striae erbij voel scheuren... Niet fijn!quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:44 schreef Burdie het volgende:
Dyre gefeliciteerdfijn dat het allemaal goed gegaan is en uit zichzelf ook
!
Dodoria, ik moet een beetje om je lachen, je moet in 't eerste geval nog twee weken. Als je je nou gewoon daar op instelt ipv elke dag teleurgesteld te zijn...
.
Fietser, je weet in welk topic de foto's horen he.
Quoi, bekkenpijn?.
Ik wel trouwens, niet zo'n beetje ook. Gelukkig is mijn man de komende dagen thuis dus hoef ik wat minder te tillen.
Ja, en ik Ben dus normaal gesproken de meest geduldige persoon... Alleen nu even niet...quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:19 schreef Svane het volgende:
Dyre! Jaaaaaaa daar is hij, helemaal uit zichzelf gekomen! Wat fijn zeg! Ben benieuwd naar hoe zus het vindt!![]()
Gefeliciteerd!
Dodoria, ongeduldoefening hemaar vandaag is pas UD toch? Het gaat heus echt starten.
Hier ALLERLAATSTE WERKDAG JAAAAAAA. En net de ontslagbom gedropt, wat een timing.
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef sprotje het volgende:
oh en weet iemand of je wel neusspray mag sprayen op een aambei tijdens de zwangerschap??
Ah dankjewel, die ken ik niet, proberen we dat!!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef Burdie het volgende:
Gewoon even curanol zalf en pillen halen, met een beetje geluk is het dan voor de bevalling over en wordt het geen trosje mandarijnen.
Ohjah... daar was wat mee de vorige keerquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef Burdie het volgende:
Gewoon even curanol zalf en pillen halen, met een beetje geluk is het dan voor de bevalling over en wordt het geen trosje mandarijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik een beetje van slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |