Zo, mijn vent uitgezwaaid. Die gaat vannacht het bevrijdingsvuur uit Wageningen naar Delft brengen - hardlopend, in een estafetteteam. Benieuwd hoe ik 'm morgenmiddag aantref. Wordt een gezellige hardloopgerelateerde dag, waarop allerlei bekenden - met een leeftijd variërend van 4 tot 80 jaar - verschillende afstanden zullen lopen. Ik chill wel langs de lijn in de zon

Als ik het niet meer trek ga ik pasta eten op het terras bij mijn favo Italiaan
quote:
Op woensdag 4 mei 2016 17:23 schreef Piekie81 het volgende:Dyre, gefeliciteerd!
Dodoria, de echte laatste loodjes komen eraan! Nog even volhouden!
Chanty, wat fijn van je werk en stoer dat je het gesprek open bent aangegaan. Dat andere kan je hopelijk nu echt afsluiten.
Veel met verlof vandaag! Geniet ervan, meiden!
Quoi, doe eens rustig! Nog last van je bekken na de MIB?
Hier geen mint, ik vind dat echt niet mooi hier in huis. We hebben een soort koraalroze, licht grijs en wit.
Happy hormonen hier, de eerste wasjes zijn gedaan. Witte wol, bonte wol en nu een lading bonte kleertjes. Ik kom er achter dat ik nog sokjes moet kopen. Die zitten vrijwel niet in de dozen met gekregen

kleding. En wat er in zit is zo mini, dat ik vrees dat die niet gaan passen. De jongens pasten na een week of zo de sokjes maat 0-3 maanden al niet meer (stelletje grootpoten!)
Vanavond stuur ik manlief de vliering op, opzoek naar de maxicosi. Morgen dat ding oppoetsen, nog wat wassen en dan rustig gaan nadenken over wat er mee moet op vakantie

Waar gaat de reis heen? Veel plezier!
Bekken voelt tamelijk OK. Minder dan als ik hardloop, maar nog steeds is de pijn aanwezig.
Ook hier de maxicosi uitgeplozen en gewassen. Noem dat ook maar happy hormones

Nu doe ik even niks meer.
@Helio: welkom!
@Sprotje: Fijn dat je bent goedgekeurd

@Chanty: Een klein groepje vrienden werd een paar jaar geleden ook opgeschrikt door iemand die actief 'opzegde'

Ik ben me de tandjes geschrokken en begreep het niet. Het mag soms best even op een laag pitje, dat moet als vrienden te accepteren zijn. Later begreep ik wél waarom de vriendin het deed en waarom ze de neiging had tot een afsluiting. We hebben trouwens nu zo af en toe weer contact. Sterkte ermee
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 04-05-2016 20:31:08 ]