Ziektewet bestaat voor mij helaas nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ohh Dyre.. brusjes
![]()
Burdie ik ben vanaf 16 weken 25% de ziektewet in gegaan bij Boaz door aanhoudende buikpijn
. Met 20 weken 50% en 24 weken 100%. Hoop dat het bij jou maar tijdelijk is
Ik heb zwangerschaps ischias. Ik was al hypermobiel in mn rug/bekken waardoor het nu gewoon dubbel zo hard gaat qua klachten door het nog sneller week worden de gewrichtsbanden enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Arja het volgende:
Wat scheelt eraan, sproetjes? Misschien heb je het al eens verteld, maar ik onthoud niet alles.
Heb je al een eerdere zwangerschap gehad waardoor je nu zo vroeg klachten hebt?
Mn geduld wordt getest! Ik doe mn best niets te verwachten...😁...quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:44 schreef Arja het volgende:
Dodoria hoe is het met jou? En met je geduld?
Oh ja, dat was jij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik heb zwangerschaps ischias. Ik was al hypermobiel in mn rug/bekken waardoor het nu gewoon dubbel zo hard gaat qua klachten door het nog sneller week worden de gewrichtsbanden enzo.
En ik onthoud ook niet alles hoorno problem
Tijd uitzitten met ondersteuning van de fysio. Moet na de zwangerschap weer verdwijnen als t goed is. Had er daarvoor ook geen last van. Wel af en toe rugpijn maar niet zoals nu.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij.
Is daar nog iets aan te doen/behandelen? Of is het je tijd uitzitten? En gaat het na je zwangerschap over?
Niet eens een baby'tje in je armen soon'ish?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:19 schreef dodoria het volgende:
[..]
Mn geduld wordt getest! Ik doe mn best niets te verwachten...😁...
Dat klinkt echt heel erg als mijn vorige zwangerschap.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:19 schreef dodoria het volgende:
[..]
Mn geduld wordt getest! Ik doe mn best niets te verwachten...😁...
Stiekem hoop ik dat deze baby toch zeker minimaal 40 weken blijft zitten en 41 vind ik ook bestquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Toen ik zwanger was van de eerste dacht ik nog, naief als ik was, laat dat kindje maar later komen. Want dan heb ik langer verlof! Maar over tijd gaan is echt niet cool weet ik inmiddels![]()
![]()
Dus Dodoria.. ik hoop voor je mee dat het nu echt echt echt niet lang meer zal duren
Je bent pas over tijd na de 42 wekenquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Toen ik zwanger was van de eerste dacht ik nog, naief als ik was, laat dat kindje maar later komen. Want dan heb ik langer verlof! Maar over tijd gaan is echt niet cool weet ik inmiddels![]()
![]()
En laat hem inderdaad rustig aan doen! Ik heb heel lang last gehad na een hersenschudding omdat ik lak had aan "rustig aan". Ik denk dat de klachten pas na 2 jaar (!!) helemaal over waren. Ik gun je man een sneller herstel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het is gelukkig "maar" een fikse hersenschudding. Dat is beter dan de termen die voorbij kwamen voor de onderzoeken.
Nu gewoon veel rustig aan doen en dan moet het vanzelf overgaan.
Dat voelt nog heel onrealistisch, op de een of andere manier kan Ik nog niet geloven dat er een echt mensje in die gigantische buik zit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 07:03 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Niet eens een baby'tje in je armen soon'ish?
Ik denk dat de trimesters gebaseerd zijn op de "oude" telling van 9 maanden ipv 40 weken. Dit komt doordat we nu tellen vanaf eerste dag laatste menstruatie (ELM) in plaats van de dag dat je erachter komt dat je zwanger bent.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:43 schreef Quoi het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die trimesters? Na 12 weken zegt iedereen: tweede trimester! Nu bij 24 weken zou je zeggen: op naar het derde trimester! Alleen 24+12=36![]()
Mijn weke hersens vatten dit niet.
Maar een trimester is drie maanden, en een maand duurt meer dan vier weken. (Al blijft het een globale verdeling natuurlijk)quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:43 schreef Quoi het volgende:
.
Hoe zit dat nu eigenlijk met die trimesters? Na 12 weken zegt iedereen: tweede trimester! Nu bij 24 weken zou je zeggen: op naar het derde trimester! Alleen 24+12=36![]()
Mijn weke hersens vatten dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |