Waarschijnlijk is het een intakegesprek? Dan gaat ze vragen naar jullie gezondheid, werksituaties, erfelijke aandoeningen in de beide families, etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:56 schreef Ooi86 het volgende:
Goedemorgen allemaal! Gister heb ik heerlijk de hele dag op het bevrijdingsfestival staan hossen. Was erg leuk en wat een lekker weerIk had helemaal nergens last van. Sowieso heb ik momenteel bijna geen klachten. Ik zou er bijna onzeker van worden....
Woensdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige. Wat gaan ze dan eigenlijk allemaal doen? Ik ben dan 8 weken en 3 dagen.
Mooi initiatief!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef Aerenia het volgende:
Voor de dames in Delft...en dat zijn er nogal wat zo te zien (gezellig):
http://www.borstvoedingsc(...)voedingskledingbeurs
Valt mij ook op ja. Ik ga er vanuit dat ik juist wel overtijd loop. Ik kan me wel voorstellen dat ik steeds ongeduldiger word naarmate de UD (en de verhuisdatum) nadert. Het is toch een speciale datum die UD.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:25 schreef Burdie het volgende:
Houdt niemand hier rekening met overtijd lopen?.
We komen gewoon bij jou op kraamvisitequote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Piekie81 het volgende:
Helaas op vakantie vanaf zometeen, anders was ik wel even langs gegaan voor voedingskleding![]()
Tijd voor een Delft-meet
Vandaag 37 weken! Een afgebakken baby in mijn buik! Nu lekker vetjes kweken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |