Oe waar koop je die? Cider is sowieso lekkâh!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef Arja het volgende:
En ik heb weer eens een alcoholvrij wijntje gehaald. De enige die ik na een uitgebreid warenonderzoek wel lekker vind: jus de raisin gazeifie vendanges selectionnes 2014. Paul Giraud.
Ik geloof dat het officieel een appelcider is. Kost 8 euro.
Ik ga gewoon vanavond ofzo eens googlenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Arja het volgende:
Molo mijn slijter heeft hem, maar verder heb ik hem alleen online gezien.
Marjolijntje kan ik me heel goed voorstellen, zeker bij een prenatale depressie
Sourcy munt ken ik, is lekker ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Quoi het volgende:
Ela, lekker walvissen en aftellen. Klinkt goed
Qua alcoholvrije drankjes komen onderstaande drankjes zeer binnenkort (of zijn al?) in de winkel:
[ afbeelding ]
De sevenup mojito en sourcy munt zijn tot nu toe aan te raden. Maar smaken verschillen natuurlijk
Verder drink ik op een terrasje graag san pellegrino limonata (lemon). Van het alcoholvrije bier komt Wieckse Witte 0.0 het dichtst in de buurt van bier, vind ik.
Qua wijn had een vriendin van me pas alcoholvrije prosecco gehaald en die was zeeeeeer de moeite waard. Zal het merk eens navragen...
Al met al best uit te houden
Ik heb de meeste mensen alleen mijn uitgerekende maand verteld, om me niet iedere dag te hoeven melden en om de goed bedoelde adviezen over dat Ik me moet laten inleiden etc te voorkomen. Blijkbaar had ik aan t begin van deze zwangerschap een wat realistischer beeld van de kans om overtijd te gaan...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Miezziej het volgende:
Van mijn hypnobirthing-vrouw mag ik niemand meer mijn UD vertellen, maar zeggen dat het kindje geboren wordt op haar verjaardag![]()
![]()
Maar we weten allemaal dat het 40+1 wordt op 8 augustus natuurlijk.
Ik weet dat het kan, maar op de 1 of andere manier past het in mijn hoofd niet... Bij saar aldoor gedacht dat ze eerder kwam en dat was ook zo( 37.5) en deze keer heb ik het gevoel dat ik in Oktober ga bevallen.. geen idee waarom...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:25 schreef Burdie het volgende:
Houdt niemand hier rekening met overtijd lopen?.
Oeh! Dan ga ik 'm zelf ook even halen morgenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef Molo het volgende:
7-up mojito gevonden bij de supermarkt![]()
Staat nu in de koeling
Moet oma-style even bijkomen van boodschappen doen
Hmmm ja seranohamquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, chanty, goed om te lezen dat er meer mensen zijn die weinig om alcohol geven. Ik heb me zo vaak raar gevonden omdat ik er zo weinig om gaf. Niemand snapt dat, lijkt wel. Ik mis het ook totaal niet. Rauwe ham laten staan is een grotere uitdaging
Burdie, ik hield met nr 1 wel wat rekening met overtijd gaan, maar die kwam op de UD, spontaan en met een vlotte bevalling, geen voorweëen ofzo. En aangezien nr 2 heel vaak iets vlotter komt, die ik de UD nu wel een beetje als einddatum. En ondanks dat dat heel waarschijnlijk is, kan het natuurlijk ook anders lopenHoop dat ik dan niet teveel teleurgesteld ben haha.
Ja tuurlijk, uiteraard. En ik bedoelde het ook totaal niet naar, sorry ela als dat zo over kwamquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:46 schreef NisaSayshi het volgende:
UD of niet, ik kan mij heel goed voorstellen dat je er naar uit kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |