abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:50:29 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161967233
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef Arja het volgende:
En ik heb weer eens een alcoholvrij wijntje gehaald. De enige die ik na een uitgebreid warenonderzoek wel lekker vind: jus de raisin gazeifie vendanges selectionnes 2014. Paul Giraud.

Ik geloof dat het officieel een appelcider is. Kost 8 euro.
Oe waar koop je die? Cider is sowieso lekkâh!

Ik was net van de ene winkel onderweg naar de andere maar werd niet lekker en moest plassen, dus snel naar huis gereden en zit nu even uit te lekken op de wc hier thuis :')

En ik hou geen rekening met over tijd lopen, want ik weet eigenlijk wel zeker dat madame eerder komt. Al is het alleen al door bloeddruk ofzo :')
No problem, alles op vluchttas na en wat dingen als spenen enzo is wel klaar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161967247
Ik denk dat ik overtijd gaan deze keer echt heel naar ga vinden, F is geboren met 37+6 (na inleiding) maar ergens in mijn hoofd zit het idee dat deze ook wel vroeger zou kunnen komen. Gebaseerd op niks want mijn lijf is niet eens zelf gestart met bevallen bij F. En ik ben er zo enorm klaar mee, nu al.. Ik weet dat het langer kan duren, maarja. Laat het mij maar gewoon gehad hebben (waarmee ik niet zeg dat ik wil dat de baby te vroeg komt, helemaal niet, want wat een ellende en zorgen krijg je daarbij cadeau).
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_161967288
Molo mijn slijter heeft hem, maar verder heb ik hem alleen online gezien.

Marjolijntje kan ik me heel goed voorstellen, zeker bij een prenatale depressie
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:53:47 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161967299
Ela, lekker walvissen en aftellen. Klinkt goed :Y

Qua alcoholvrije drankjes komen onderstaande drankjes zeer binnenkort (of zijn al?) in de winkel:

De sevenup mojito en sourcy munt zijn tot nu toe aan te raden. Maar smaken verschillen natuurlijk :)

Verder drink ik op een terrasje graag san pellegrino limonata (lemon). Van het alcoholvrije bier komt Wieckse Witte 0.0 het dichtst in de buurt van bier, vind ik.

Qua wijn had een vriendin van me pas alcoholvrije prosecco gehaald en die was zeeeeeer de moeite waard. Zal het merk eens navragen...

Al met al best uit te houden :7
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:54:56 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161967333
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Arja het volgende:
Molo mijn slijter heeft hem, maar verder heb ik hem alleen online gezien.

Marjolijntje kan ik me heel goed voorstellen, zeker bij een prenatale depressie
Ik ga gewoon vanavond ofzo eens googlen :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:55:48 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161967353
Arja, die van jou ga ik ook eens opzoeken :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:56:01 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161967359
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Quoi het volgende:
Ela, lekker walvissen en aftellen. Klinkt goed :Y

Qua alcoholvrije drankjes komen onderstaande drankjes zeer binnenkort (of zijn al?) in de winkel:
[ afbeelding ]

De sevenup mojito en sourcy munt zijn tot nu toe aan te raden. Maar smaken verschillen natuurlijk :)

Verder drink ik op een terrasje graag san pellegrino limonata (lemon). Van het alcoholvrije bier komt Wieckse Witte 0.0 het dichtst in de buurt van bier, vind ik.

Qua wijn had een vriendin van me pas alcoholvrije prosecco gehaald en die was zeeeeeer de moeite waard. Zal het merk eens navragen...

Al met al best uit te houden :7
Sourcy munt ken ik, is lekker ja.
Pellegrino is altijd jummie.
Maar die mojito klinkt zo lekker hè :9
Must have that!!!!
Ik ga zo nog even naar twee winkels waaronder de supermarkt dus zal eens kijken of ze het hebben :) :9
pi_161967524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef Quoi het volgende:
Arja, die van jou ga ik ook eens opzoeken :)
Zou die mojito bij het fris staan, of bij de drank?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 18:07:02 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161967533
Frisdrank lijkt me
  vrijdag 6 mei 2016 @ 18:24:51 #235
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161967810
Lijkt me ook :Y
  vrijdag 6 mei 2016 @ 18:43:59 #236
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161968106
Hier in de jumbo staat t bij t bier (heb gisteren nog lopen zoeken voor een zwangere vriendin ;))
pi_161968937
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Miezziej het volgende:
Van mijn hypnobirthing-vrouw mag ik niemand meer mijn UD vertellen, maar zeggen dat het kindje geboren wordt op haar verjaardag ;( :+
Maar we weten allemaal dat het 40+1 wordt op 8 augustus natuurlijk.
Ik heb de meeste mensen alleen mijn uitgerekende maand verteld, om me niet iedere dag te hoeven melden en om de goed bedoelde adviezen over dat Ik me moet laten inleiden etc te voorkomen. Blijkbaar had ik aan t begin van deze zwangerschap een wat realistischer beeld van de kans om overtijd te gaan...
Mijn eerste kwam met 41+6 volgens mij en had een moeilijke start door de lange persfase denk ik (2 uur). Ik denk dat dat weer kwam Omdat Hij best groot was. En nu ben Ik bang dat hoe langer deze bubs blijft zitten, hoe groter ze wordt en hoe meer risico er is straks bij de bevalling...
pi_161969030
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:25 schreef Burdie het volgende:
Houdt niemand hier rekening met overtijd lopen? :@.
Ik weet dat het kan, maar op de 1 of andere manier past het in mijn hoofd niet... Bij saar aldoor gedacht dat ze eerder kwam en dat was ook zo( 37.5) en deze keer heb ik het gevoel dat ik in Oktober ga bevallen.. geen idee waarom...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:37:14 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161969185
7-up mojito gevonden bij de supermarkt *O*

Staat nu in de koeling

Moet oma-style even bijkomen van boodschappen doen :')
pi_161970402
Aftellen vond ik vorige keer ook fijn al hield ik best rekening met overtijd lopen. Het was meer die datum die bijzonder was. Nu verwacht ik niet anders, vorige keer was 41+1 na inleiding, dit keer vast 41+6 ofzo. Nergens op gebaseerd natuurlijk. Aan het vergelijken, maar wat bijzonder om dit voor een tweede keer mee te maken. O+ Beetje gek zo in één zin. Het is heel anders maar wel heel vertrouwd.

Lekker al die drankjes, krijg er ook zin in!

Ik zag wat dames met verlof *O*

En kan ik me voorstellen Marjolijntje.
pi_161970426
Zucht nu heb ik ook zin in een sprankelend roseetje of witte wijn... hmmm morgen even kijken naar zoiets of anders een radler 0.0

Hier vandaag de hele dag in scheveningen op t strand geweest, de meisjes heerlijk zwemmen en schelpen zoeken enzo, en ik en manlief lekker lui tijdschriftje lezen en kijken! Heerlijk!!! Alleen de tram/trein/fiets naar huis was wel een beetje lang met 2 vermoeide kids. Nu helemaal gaar, met verbrande voeten :') dankzij mn sandalen. Eigenlijk wilde manlief morgen nog een dagje shoppen in Leiden... maar daar heb ik nu geen zin meer in... iets teveel gedoe met ov en lopen...
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:30:45 #242
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161970480
Stelletje drankorgels hier :P Ik drink sowieso praktisch nooit (alleen met stappen 1 a 2 keer per jaar en ook alleen om een beetje los te komen; 2 wijntjes met ijs that is). Vind het ook gewoon niet lekker eigenlijk behalve een rosebiertje maar dat vind ik zonder alcohol net zo lekker. Dus ik mis het nu ook totaal niet. Maar goed ook want geef ook al bijna twee jaar borstvoeding en dat combineert ook niet heel handig met alcohol.

En er zit weer een werkweek op *O* Nog twee weken tot aan mijn verlof! Dat is nog 7 werkdagen maar ik heb inmiddels aardig wat overuren staan dus ben van plan de 20ste te compenseren, dus nog 6.

Vandaag ook ouderschapsverlof aangevraagd voor de periode dat we voor baby nog maar 2 ipv 3 dagen opvang hebben. LG was akkoord dus tot in januari werk ik sowieso maar 24 uur na mijn verlof. Kijken hoe dat bevalt en of ik toch meer terug wil naar 32; dat zie ik dan wel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:31:24 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161970495
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef Molo het volgende:
7-up mojito gevonden bij de supermarkt *O*

Staat nu in de koeling

Moet oma-style even bijkomen van boodschappen doen :')
Oeh! Dan ga ik 'm zelf ook even halen morgen :9

Alleen je uitgerekende maand vertellen is eigenlijk wel een goeie. Alhoewel: ik zeg al vaak 'in augustus' of 'eind augustus'.
pi_161970846
Haha, chanty, goed om te lezen dat er meer mensen zijn die weinig om alcohol geven. Ik heb me zo vaak raar gevonden omdat ik er zo weinig om gaf. Niemand snapt dat, lijkt wel. Ik mis het ook totaal niet. Rauwe ham laten staan is een grotere uitdaging :P

Burdie, ik hield met nr 1 wel wat rekening met overtijd gaan, maar die kwam op de UD, spontaan en met een vlotte bevalling, geen voorweëen ofzo. En aangezien nr 2 heel vaak iets vlotter komt, die ik de UD nu wel een beetje als einddatum. En ondanks dat dat heel waarschijnlijk is, kan het natuurlijk ook anders lopen :D Hoop dat ik dan niet teveel teleurgesteld ben haha.
pi_161971019
Als het gaat zoals het nu gaat dan wil ik best over tijd gaan. Ik heb gezegd dat ik deze keer voor de 42 weken ga.
Al vind ik 1/8 (want 15 jaar samen met man) en 8/8 (gewoon leuke datum) ook toffe datums.
Ik kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent als het niet lekker gaat. Dat had ik bij Mats ook daarom hoop ik nu dat hij lekker lang blijft zitten en mijn bloeddruk laag blijft. (Aangezien dit de laatste keer is dat ik zwanger zal zijn ;( )

Ik vind het ook echt niet erg als mensen vragen of het nog gaat of dat alles nog rustig is op het eind. Ik zie dat gewoon als interesse en vind het lief als ze er aan denken.

Wat een weertje ja!! Heerlijk!! Zo mag het van mij wel blijven de rest van de lente en zomer.
Je zou maar verlof hebben :D

Wijn mis ik eigenlijk maar af en toe. Wat ik meer mis is biefstuk. Net bij de slager een groot stuk voor man gekocht voor morgen op de bbq. En ik mag het doen met een karbonaadje }:| vrouw van de slager vond t onzin zij had ook gewoon biefstuk gegeten toen ze zwanger was. Fijn voor haar maar ik gok daar toch maar niet op. Die 3 maanden hou ik ook nog wel vol.

Chanty aftellen naar je verlof *O*
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:53:16 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161971077
Maar er zit nog wel iets tussen 'er niet om geven' en 'drankorgel' hè? ;) Ik ben een echte liefhebber, en kwaliteit gaat voor kwantiteit. Bierbrouwerijtjes bezoeken en nieuwe smaken ontdekken is dan ook een gezamelijke hobby van mijn meneer en ik.

Lekker, bijna verlof Chanty!

Hier hangen de nieuwe verduisterende plissé gordijnen in onze slaapkamer. We sliepen best in het licht eigenlijk. Nu die kleine er ook even bijkomt straks werd het eens tijd om de boel te vernieuwen :P Wonderlijk hoeveel we in een week al voor elkaar hebben gebokst in huis.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:58:37 #247
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161971241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, chanty, goed om te lezen dat er meer mensen zijn die weinig om alcohol geven. Ik heb me zo vaak raar gevonden omdat ik er zo weinig om gaf. Niemand snapt dat, lijkt wel. Ik mis het ook totaal niet. Rauwe ham laten staan is een grotere uitdaging :P

Burdie, ik hield met nr 1 wel wat rekening met overtijd gaan, maar die kwam op de UD, spontaan en met een vlotte bevalling, geen voorweëen ofzo. En aangezien nr 2 heel vaak iets vlotter komt, die ik de UD nu wel een beetje als einddatum. En ondanks dat dat heel waarschijnlijk is, kan het natuurlijk ook anders lopen :D Hoop dat ik dan niet teveel teleurgesteld ben haha.
Hmmm ja seranoham :9 of gerookte zalm. Maar ook dat vind ik alleen ff kut als ik het ruik. En dat is niet zo vaak want koop het gewoon niet nu :D Vorige keer duurde het ook een week voordat ik mijn eerste broodje met gerookte zalm at bv.

quoi drankorgel was natuurlijk gechargeerd ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:59:08 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161971250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:46 schreef NisaSayshi het volgende:
UD of niet, ik kan mij heel goed voorstellen dat je er naar uit kijkt :)
Ja tuurlijk, uiteraard. En ik bedoelde het ook totaal niet naar, sorry ela als dat zo over kwam :@.

De meeste kindjes worden niet op de UD geboren en ik vind het zo jammer dat ik (hier en in mijn omgeving) best veel meiden teleurgesteld zie zijn als ze overtijd lopen omdat ze zich zo op die datum hebben ingesteld terwijl het heel goed nog best twee weken langer kan duren.
KuikenGuppy
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:03:36 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161971366
Wij waren vanavond op ons favoriete foodfestival, en ik mis dan toch echt wel de wijntjes (en gerookte zalm, rood vlees, etc).
Hoewel we van plan waren elk jaar als gezin te gaan, hebben we vanavond besloten voor volgend jaar toch maar een oppas te regelen, lijkt ons toch wat relaxter ;).
KuikenGuppy
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:08:57 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161971527
Had ik al gezegd dat ik het kotsen zat was? :')

Net drie keer alles eruit gemikt tijdens bbq :')

Argggg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')