SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
paar weken geleden geroepen dat Ajax het kampioenschap zou verspelen bij de Graafschap, maar dat was meer voor de grap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Vasion het volgende:
Wie durft hier het kampioenschap al uit te spreken?
ik denk dat alleen een 10-0 bij pec nog voor problemen kan zorgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nah, ik vind die bescheidenheid wel even gepast, zeker na dat geblaat vanuit Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Vasion het volgende:
Wie durft hier het kampioenschap al uit te spreken?
Ik kan me wel heel slecht voorstellen dat je het nú nog laat schieten, ook omdat ik het met Frank eens ben dat een 0-1 al genoeg gaat zijn. PEC heeft ook nog iets om voor te spelen en PSV weet met 4 goals verschil van de degradant thuis te winnen. Dan gaan ze niet PEC ineens 7 goals om de oren geven en het achterin wél dichthouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 11:27:10 ]![]()
Over vijf dagen de finale
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sirieus. 0-10 bij pec kom op een beetje realistisch blijven haha. Als ze vol op de aanval gaan kunnen ze net zo goed tegengoals krijgen zoals tegen Cambuur.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
paar weken geleden geroepen dat Ajax het kampioenschap zou verspelen bij de Graafschap, maar dat was meer voor de grap.
ik denk dat alleen een 10-0 bij pec nog voor problemen kan zorgen.![]()
Sirieusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef nick202 het volgende:
[..]
Sirieus. 0-10 bij pec kom op een beetje realistisch blijven haha. Als ze vol op de aanval gaan kunnen ze net zo goed tegengoals krijgen zoals tegen Cambuur.![]()
![]()
Beetje onzinnig om een kwartier te wachten als ik nu de fout zie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef nick202 het volgende:
[..]
Een spellingsfout zien en er gelijk op reageren.![]()
Ik vind het echt doodzonde dat uitgerekend de minst aantrekkelijk ploeg nu kampioen gaat worden.
echt heel zonde voor het Nederlands voetbal, maarja de wonderen zijn de wereld niet uit, kijk maar naar Engeland...
alvast gefeliciteerd en succes in de CLNothing to see here, carry on![]()
Kleine kans hoor dat PSV kampioen wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind het echt doodzonde dat uitgerekend de minst aantrekkelijk ploeg nu kampioen gaat worden.
echt heel zonde voor het Nederlands voetbal, maarja de wonderen zijn de wereld niet uit, kijk maar naar Engeland...
alvast gefeliciteerd en succes in de CLFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om een kwartier te wachten als ik nu de fout zie.![]()
Zoiezoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zoiezoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik vind die bescheidenheid wel even gepast, zeker na dat geblaat vanuit Eindhoven.![]()
Zo ik zit even dat PSV-topic door te lezen maar mijn hemel wat zijn een aantal van die gasten ontzettend zuur zeg![]()
![]()
nu doe je het expres toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik blijf er bij, komt door spelers van PSV en Cocu. Lopen al weken te roepen dat ze kampioen worden. Met Willems in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef Gruisman het volgende:
Zo ik zit even dat PSV-topic door te lezen maar mijn hemel wat zijn een aantal van die gasten ontzettend zuur zeg
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja maar als je als fan zijnde iemand als Willems al serieus gaat nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, komt door spelers van PSV en Cocu. Lopen al weken te roepen dat ze kampioen worden. Met Willems in de hoofdrol.
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.![]()
![]()
en dat doen ze. zie nu het resultaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja maar als je als fan zijnde iemand als Willems al serieus gaat nemen
aangiftes tegen scheidsrechters, etc etc. best sneu eigenlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zoiezo,quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben ik wel benieuwd wie dat riep dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, komt door spelers van PSV en Cocu. Lopen al weken te roepen dat ze kampioen worden. Met Willems in de hoofdrol.
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.
Het enige wat Willems en Cocu riepen was vertrouwen, voor de rest?etc? Je noemt 1 feit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dat doen ze. zie nu het resultaat.
aangiftes tegen scheidsrechters, etc etc. best sneu eigenlijk.
tevens welke scheidsrechters nog meer dan?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 12:00:29 ]![]()
sorry, heb ik je beledigd?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wie dat riep dan?
Het enige wat Willems en Cocu riepen was vertrouwen, voor de rest?
[..]
etc? Je noemt 1 feit.
tevens welke scheidsrechters nog meer dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Willems: 99% zeker dat we kampioen wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wie dat riep dan?
Het enige wat Willems en Cocu riepen was vertrouwen, voor de rest?
[..]
etc? Je noemt 1 feit.
tevens welke scheidsrechters nog meer dan?
Cocu: Alles winnen en we zijn kampioen![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik boos dan? Volgensmij vroeg ik je wat gezien je deels ware text.dit dusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Willems: 99% zeker dat we kampioen worden
Cocu: Alles winnen en we zijn kampioenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik maakte me meer zorgen om dat 2de, waar je nog steeds geen antwoord op hebt gegevenquote:Daar doelde ik ook op, maar voor de rest dan afgezien van die 2?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Willems: 99% zeker dat we kampioen worden
Cocu: Alles winnen en we zijn kampioen![]()
Bedankt dat je hier met dit soort boeiende berichten komt aanzetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Mokkiemok weet het even niet meer en maar afschuiven omdat de ander boos is![]()
![]()
Zijn we in ieder geval van het gehuil af, hoop ik althans.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat PSV komend weekend punten gaat verspelen.
Groeten,
erg sneu momenteel op psv foraFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij komt er aan, dit wordt zijn jaarquote:Zivkovic: 'tijd om te laten zien wat ik kan'
In gesprek met de NOS laat Richairo Zivkovic weten dat hij zich beseft dat het hoog tijd voor hem wordt om nu te gaan laten zien wat hij kan. "Afgelopen seizoen is niet zoals ik had verwacht en gehoopt. Bij Willem II kwam ik op een gegeven moment op rechtsbuiten terecht, terwijl ik in de spits wilde spelen. Ik heb zelf besloten om Willem II na een half seizoen te verlaten."
"Voor mij was het moeilijk om weer te beginnen in het tweede. Als je dan traint met het eerste en die jongens ziet, is het lastig om daarmee om te gaan. Sinds januari heb ik me wel honderd procent gegeven en kan ik terugkijken op drie goede maanden. Ik zit nu in een fase dat het cruciaal is wat ik ga doen. Ik moet sowieso gaan spelen. Ik weet niet waar. Of dat nou bij het tweede, het eerste of bij een andere club is. Het gaat mij erom dat ik wedstrijden ga spelen. Maar ik zal er alles aan doen om mijn kans te grijpen in Ajax 1. Ik weet wat ik kan, maar het is nu wel tijd om dat te laten zien."
Ajax Netwerk
Andries Ulderink, afgelopen seizoen coach van Jong Ajax legt de vinger op de zere plek. "Richairo heeft moeite in de kleine ruimte en ik kan me voorstellen als je het spel van Ajax bekijkt, dat hij daar echt nog aan moet werken. Ik vind ook dat als je kritisch naar Richairo kijkt dat hij niet die stappen heeft gemaakt die noodzakelijk zijn. Hij zal enorm veel uren moeten maken om in het voetballende gedeelte winst te boeken. Mentaal zal hij ook stappen moeten maken. Maar ik ben er wel van overtuigd, want we vergeten nog weleens hoe jong hij is, dat hij bij een grote club terecht kan komen."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook wel door de pers en als je het sec bekijkt heeft PSV ook meer kwaliteit maar dat hebben ze in NL toch te weinig laten zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.![]()
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Groeten,![]()
Ik vind PSV helemaal niet beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook wel door de pers en als je het sec bekijkt heeft PSV ook meer kwaliteit maar dat hebben ze in NL toch te weinig laten zien
Europees hebben ze alleen veel volwassener gespeeld. Maar als je ze dan ziet bij een Willem ll of tegen Ajax.
Verdediging van Ajax is op dit moment een stuk beter dan bij PSV.
Aanval en middenveld is om het even.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben er zo zeker van dat PSV wint, dat ik een weddenschap heb afgesloten met GGMM.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Groeten,![]()
thuis waren we kansloos voor zover ik me kan herinneren, normaliter is de groeicurve bij Ajax wat groter, dus het Ajax van vandaag zit er dichterbij (of ernaast misschien) dan het Ajax van augustusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind PSV helemaal niet beter dan Ajax.
Europees hebben ze alleen veel volwassener gespeeld. Maar als je ze dan ziet bij een Willem ll of tegen Ajax.
Aanval en middenveld is om het even.![]()
ja, ik bedoeld ook zoals de teams nu zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
thuis waren we kansloos voor zover ik me kan herinneren, normaliter is de groeicurve bij Ajax wat groter, dus het Ajax van vandaag zit er dichterbij (of ernaast misschien) dan het Ajax van augustus
hoewel Ajax het seizoen goed begon, al was dat vrijwel het meeste Ghazi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
haha, damn... ik zie elke wedstrijd van ajax en psv.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind PSV helemaal niet beter dan Ajax.
Aanval en middenveld is om het even.
dan constateer ik toch meestal een stuk of 15 kansen bij psv en de helft bij de wedstrijden van ajax.
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.Nothing to see here, carry on![]()
Deze post even opgeslagen, voor mogelijk later gebruikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat PEC heeft dan ook wel een geweldig elftal, dus het is best logisch dat je dat denkt
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
my god, komt de volgende.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha, damn... ik zie elke wedstrijd van ajax en psv.
dan constateer ik toch meestal een stuk of 15 kansen bij psv en de helft bij de wedstrijden van ajax.
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ga jij nou maar Shin Chan kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Deze post even opgeslagen, voor mogelijk later gebruik![]()
PSV, team van het jaar 2015/2016quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha, damn... ik zie elke wedstrijd van ajax en psv.
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.GEFELICITEERD MANNEN!!!!! Haal die platte kar maar boven want het volk heeft gesproken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wow, goede comeback. 8/10quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.ajaxlife.nl/up(...)scheiden-ajatwe-1516quote:Hoe vaak is Amin Younes dit seizoen wel niet gewisseld? Nou, negentien keer maar liefst. De keuze van Frank de Boer om hem tegen FC Twente (4-0) te laten staan, pakte bijzonder goed uit. En toch blijft de linksbuiten zelf uiterst bescheiden onder zijn glansrol.
Het gebeurde dus al negentien keer dat Younes de slotfase van een wedstrijd vanaf de bank bekeek. Deze zondag in de Amsterdam Arena eiste hij met twee assists en tenslotte een doelpunt een hoofdrol voor zich op. Hij zorgde ervoor dat Ajax een veilige marge heeft qua doelsaldo.
“How come? Goeie vraag! Ik ben de trainer erg dankbaar dat hij vertrouwen in me heeft en volop speeltijd voor me reserveert. Dit is het eerste seizoen waarin ik veel wedstrijden speel, daar moet je aan wennen. Ik moest een goed ritme vinden en het belangrijkste is dat ik me daar zelf ook van bewust ben,” deelt Younes met Ajax Life.
Van een heldenrol wil de Duitser met Libanese roots niets weten. “Weet je wie ik de belangrijkste man van de wedstrijd vond? Jasper Cillessen. Als hij dat schot van Ziyech niet corner tikt, staat het gelijk. De 1-1 was een groot deel van de wedstrijd eerder op komst dan de 2-0. Zo blijkt maar weer dat we het samen doen, we hebben iedereen nodig.”
“Gelukkig liet Twente in de slotfase steeds meer ruimtes vallen. Ik dacht alleen maar: we moeten profiteren! Mike van der Hoorn maakte een mooie goal. Hij had het me al ingefluisterd. Mike zei: als je naar binnen trekt en de bal bij de tweede paal geeft, kop ik 'm binnen. Daarmee voldeden we aan de opdracht om zelf te winnen.”
Ajax staat nu op matchpoint en reist naar het uitduel met De Graafschap in de wetenschap dat winst volstaat om kampioen te worden. Voor de 22-jarige Younes zou dat de grootste triomf uit zijn prille loopbaan zijn, maar vraag hem nog niet naar de schaal en bijbehorende festiviteiten.
“Er kan in het voetbal van alles gebeuren, het lijkt soms wel gekkenwerk. Ik wil er verder niet over spreken, we zijn nog geen kampioen. Het is volgende week pas zo ver als de scheidsrechter affluit en de stand op het scorebord voor ons gunstig is.”
“We gaan er volgende week alles aan doen om te winnen, ik wel tenminste,” vervolgt Younes, die moet lachen als het woord 'Kampfgeist' valt. “Die Duitse mentaliteit heb ik zeker meegenomen, net als Arek Milik trouwens. Hij heeft er in de Bundesliga ook aan gewerkt. Haha, geintje. Het hele team beschikt over een goede mentaliteit. Kijk maar eens hoe Viktor Fischer inviel.”![]()
Vooral onderschatten, daar zijn jullie immers meesters inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat PEC heeft dan ook wel een geweldig elftal, dus het is best logisch dat je dat denkt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
PEC staat in het linkerrijtje, die clubs worden door PSV niet onderschat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vooral onderschatten, daar zijn jullie immers meesters in![]()
Weggespeeld nog wel door Rapid.quote:
Wie heeft dit stukje broddelwerk gefabriceerd?'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het grappig die vergelijking, PSV gaf die wedstrijden volle energie en ik betwijfel of het bij Ajax zo ook was gezien de resultaat.![]()
![]()
Allemaal even buigen voor PSVquote:![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er ontbreekt een stukje tekst, iets met dat die zondag na de wedstrijd tegen Atletico, Ajax PSV versloeg 2-0 in eigen huis met een heule vroege goalquote:![]()
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)e+ook+punten+op.aspxquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:43 schreef RijstNatie het volgende:
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Sink, zivkovic + 5 miljoen voor ziyech? Ik zeg doen.![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.quote:
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.![]()
Wat heeft Twente daar aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal onzin. Of ken jij Ziyech persoonlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.![]()
Dus je vindt het ook onzin dat Ziyech niets meer in de Eredivisie te zoeken heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Of ken jij Ziyech persoonlijk?![]()
Doe em gelijk even de groeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.
Eerlijk gezegd ja, al was het alleen maar voor zijn eigen ontwikkeling. De druk bij Ajax, presteren, CL, daar de man worden (wat hij kan) en dan de stap maken. Juist in het interview met Andy kwam naar voren dat hij Nederland niet uitsluit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook onzin dat Ziyech niets meer in de Eredivisie te zoeken heeft?![]()
Ik vind dat de Nederlandse competitie by far geen uitdagingen meer voor hem biedt. Tactisch zijn zovele ploegen zwaar onderlegd met de simpele mandekking dat het eigenlijk heel simpel is om tot scoren te komen. Dan kan hij wel voor het 'Europese' voetbal naar Ajax gaan, maar dat is een verloren zaak. Tactisch komen wij zoveel tekort dat het toch een kansloze expeditie is. Dat heeft Ajax eens te meer bewezen in de vCL en in de Europa League. Het werd zelfs vreselijk pijnlijk. Ploegen die zonedekking gebruiken, hebben een doodsimpele avond. Zonedekking is zelfs verplicht geworden in het hedendaagse voetbal. Wij in Nederland lopen zwaar achter waardoor hij ook bij Ajax geen steek verder komt. Ook niet met een type Ziyech. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer hij een Nederlandse ploeg wil, hij beter naar PSV kan gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ja, al was het alleen maar voor zijn eigen ontwikkeling. De druk bij Ajax, presteren, CL, daar de man worden (wat hij kan) en dan de stap maken. Juist in het interview met Andy kwam naar voren dat hij Nederland niet uitsluit.
Daarom alleen al is het voor hem beter om naar het buitenland te gaan. Daar lopen veel meer clubs rond die uitdaging en confrontatie bieden. Neem bijvoorbeeld de Bundesliga. Dat is een prima competitie voor hem.![]()
Dit horen we hem nu al bijna 2 lang seizoenen roepen. Erg ongeloofwaardig. Die knul heeft gewoon niet genoeg discipline en daarnaast niet genoeg talent om dat te compenseren. Opgeven, wordt niks meer.quote:![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Nu op Fox een docu met misselijke mensen op Olsen na
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Goede titel welquote:Jurjus geeft Ajax-fans hoop: "Iedereen begrijpt dat"
20:23 – Ajax kan zondagmiddag de titel pakken in de Eredivisie als het wint bij De Graafschap. Voor die ploeg begint na de wedstrijd tegen de Amsterdammers de nacompetitie, waarin de formatie van Jan Vreman volle bak zal moeten gaan. Doelman Hidde Jurjus geeft bij FOX Sports toe dat hij op sommige momenten tegen Ajax niet tot het gaatje zal gaan, met het oog op de play-offs.
Als Jurjus in de 82ste minuut bij een 0-0 stand oog in oog komt te staan met Arek Milik, dan zal hij de Pool niet neersabelen en een rode kaart krijgen. Een rode kaart zou namelijk funest zijn voor hem. "Ik weet het niet precies, maar volgens mij mag ik dan in de play-offs niet meedoen, dus dat lijkt me niet handig", aldus Jurjus, die dan zal voorkomen dat hij rood krijgt. "Ja, ik zou liegen als ik zeg dat het niet zo is. Wij kunnen wel hypocriet zijn, maar ik denk dat iedereen begrijpt dat ik dan niet voor die rode kaart ga", besluit de keeper.
Het duel tussen De Graafschap en Ajax begint zondag, net als alle eredivisieduels, om 14.30 uur.![]()
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zou een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo isOh.![]()
Sinds David Endt vertrokken is heeft Jack geen bron meer binnen Ajax dus dat neem ik met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo is
Zou het overigens een prima vervanger vinden mocht Frank vertrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk een trainer bij Ajax die niet tegen druk en stress kan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinds David Endt vertrokken is heeft Jack geen bron meer binnen Ajax dus dat neem ik met een korreltje zout.
Zou het overigens een prima vervanger vinden mocht Frank vertrekken.
http://www.sport5.co.il/a(...)docID=214541&lang=HE![]()
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegdOh.![]()
Ah ok, heb het stuk gelezen en dat ziet er serieus uit...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.
http://www.sport5.co.il/a(...)docID=214541&lang=HE
Maar als het zo is dan heeft De Boer z'n vertrek aangekondigd dus. Lijkt me ook een goed moment eerlijk gezegd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bromquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.
![]()
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo is![]()
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo ergquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja, wie weet een fantastische aanbieding gekregenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik wel, er moet Europees een keer wat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo erg![]()
Dan zou het prettig zijn als men om leert gaan met zonedekking, zou al een hoop schelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik wel, er moet Europees een keer wat gebeuren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dertien-in-een-dozijn trainer en in belangrijke mate verantwoordelijk voor de malaise van Feyenoord.
Bovendien heeft hij ook geen Ajax verleden. Mag wat mij betreft lekker in Israël blijven.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Waarom vind je hem een dertien-in-een-dozijntrainer? En mocht hij bij Ajax trainer worden krijgt hij natuurlijk een nogal andere functie dan die bij Feyenoordquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Dertien-in-een-dozijn trainer en in belangrijke mate verantwoordelijk voor de malaise van Feyenoord.
Bovendien heeft hij ook geen Ajax verleden. Mag wat mij betreft lekker in Israël blijven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie is Makkali?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:39 schreef PSVCL het volgende:
Van der Brom denk ik met Makkali als assistentOh.![]()
PSvCL is qua ontwikkeling nu bij ik maan roos vis, iets minder kritisch graagquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
gvdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSvCL is qua ontwikkeling nu bij ik maan roos vis, iets minder kritisch graagJe bent in topvorm
![]()
Twee grapjes in 1 zin, dat gaat mij zelden meer lukkenquote:
Hier heb ik maar 1 ding op te zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee grapjes in 1 zin, dat gaat mij zelden meer lukken. Jij bent mijn held!
![]()
Goed gepresteerd met Heracles. Deed het leuk met Vitesse, maar presteerde weer niet beter dan je met dat materiaal zou mogen verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom vind je hem een dertien-in-een-dozijntrainer? En mocht hij bij Ajax trainer worden krijgt hij natuurlijk een nogal andere functie dan die bij Feyenoord
Gewoon een goede Eredivisietrainer zoals ook geldt voor Jans, Verbeek en VD Brom.
Zijn rol is inderdaad wel anders dan bij Feyenoord. Toch kun je het hem wel aanrekenen dat hij onverantwoord beleid voerde, hij zijn visie niet kon vertalen en weinig kijk had op geschikte spelers. Geen onbelangrijke eigenschappen voor een trainer.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
?? Kruzen is zijn vriend. Enige die hij altijd mee neemt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Als die maar niet zijn vriendjes Robbie Maas en JD Tomasson meeneemt![]()
Je moet hem in ieder geval geen TD maken op basis van wat hij gepresteerd heeft, daar zijn we het over eens. Echter vind ik hem als trainer wel geschikt: hij probeert aanvallend verzorgd voetbal te spelen en heeft nergens "ondergepresteerd". Met name het aanvallende en attractieve voetbal is niet iets wat ik dit jaar bij veel clubs in de Eredivisie zie, nauwelijks eigenlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Goed gepresteerd met Heracles. Deed het leuk met Vitesse, maar presteerde weer niet beter dan je met dat materiaal zou mogen verwachten.
Gewoon een goede Eredivisietrainer zoals ook geldt voor Jans, Verbeek en VD Brom.
Zijn rol is inderdaad wel anders dan bij Feyenoord. Toch kun je het hem wel aanrekenen dat hij onverantwoord beleid voerde, hij zijn visie niet kon vertalen en weinig kijk had op geschikte spelers. Geen onbelangrijke eigenschappen als trainer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
John Lammers erbij .quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
?? Kruzen is zijn vriend. Enige die hij altijd mee neemt.
Als je je omringt met onkundige naar- de- mond- praters dan zijn het gewoon je vriendjesRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is wel een potentieel nadeel, het schijnt een behoorlijke controlfreak te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John Lammers erbij .
Als je je omringt met onkundige naar- de- mond- praters dan zijn het gewoon je vriendjesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kruzen doet dat niet. Al vind ik ze beide eikelsquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John Lammers erbij .
Als je je omringt met onkundige naar- de- mond- praters dan zijn het gewoon je vriendjes![]()
Tis vooral een lul zonder vriendelijkheidquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een potentieel nadeel, het schijnt een behoorlijke controlfreak te zijn![]()
Dit ja, ik zie hem ook niet zo zitten, wat heeft hij uit Vitesse gehaald, toch veel te weinig met dat materiaal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tis vooral een lul zonder vriendelijkheid![]()
Ik heb een aantal keer met Ziyech rond de tafel gezeten. Het is een erg bescheiden jongen die totaal niet een ikke ikke ikke mentaliteit heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.
Hij is erg verstandig in zijn woordkeuze en komt zelfverzekerd over. Hij ziet fouten bij zichzelf en kan goed omgaan met kritiek.
Als Ajax zich inzet zie ik ZiIyech komen, hij zal alleen niet zelf de eerste stap maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lijkt me niet, iemand als Koeman zal hem wel oppikkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer met Ziyech rond de tafel gezeten. Het is een erg bescheiden jongen die totaal niet een ikke ikke ikke mentaliteit heeft.
Hij is erg verstandig in zijn woordkeuze en komt zelfverzekerd over. Hij ziet fouten bij zichzelf en kan goed omgaan met kritiek.
Als Ajax zich inzet zie ik ZiIyech komen, hij zal alleen niet zelf de eerste stap maken.![]()
Als er maar een beetje moeite wordt gedaan, zoals bij elke speler wil Ziyech zich wel graag gewaardeerd voelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, iemand als Koeman zal hem wel oppikken
Als je Marc tegen over je hebt die je Hakam Zijet noemt, ben je snel klaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat laatste zal allemaal wel meevallen maar 2 jaar geleden wilde hij alleen bij een club spelen die hem gegarandeerd op 10 zou zetten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als er maar een beetje moeite wordt gedaan, zoals bij elke speler wil Ziyech zich wel graag gewaardeerd voelen.
Als je Marc tegen over je hebt die je Hakam Zijet noemt, ben je snel klaar.
Ik zou het ook een vreemde overstap vinden van zijn kant op dit moment.![]()
Zal niet de eerste hopeloze verspreking zijn van marc zijn kant.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste zal allemaal wel meevallen maar 2 jaar geleden wilde hij alleen bij een club spelen die hem gegarandeerd op 10 zou zetten.
Ik zou het ook een vreemde overstap vinden van zijn kant op dit moment.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech vs Sinkgraven toont wel aan hoe belangrijk het is om wat meer naar statistieken te kijken bij aankopen. De Sink draaide een aantal keer prachtig weg, had een trainer die hem wekelijks voor de camera ophemelde, scoorde een mooie goal tegen PSV, en Ajax was verkocht.![]()
Ik vind het geen PL speler. Denk eerder aan een Hoffenheim oid.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, iemand als Koeman zal hem wel oppikken![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel kilometers hij maakt tijdens een wedstrijd?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind het geen PL speler. Denk eerder aan een Hoffenheim oid.
Maar vergeet niet dat het niet extreem complex is om een speler fysiek te transformeren gezien het gebrek aan dopingcontroles in het voetbal. Tottenham is daar bijvoorbeeld goed in![]()
Zou ook kunnen, maar dat dachten ze van Mahrez ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind het geen PL speler. Denk eerder aan een Hoffenheim oid.
Maar hoe dan ook ik zie hem niet in NL voetballen voor 1 miljoen bruto als hij elders het drievoudige netto kan pakken![]()
Als Ajax dus naar een opvolger op zoek is voor Frank, is het dus al zo goed al zeker dat hij weg gaat.
Zou Frank naar Southampton gaan, als Koeman inderdaad vertrekt?
Best wel leuke club voor hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, die kiest voor en stap hoger of blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:15 schreef mokkiemok het volgende:
Als Ajax dus naar een opvolger op zoek is voor Frank, is het dus al zo goed al zeker dat hij weg gaat.
Zou Frank naar Southampton gaan, als Koeman inderdaad vertrekt?
Best wel leuke club voor hem.![]()
Bedankt Badder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer met Ziyech rond de tafel gezeten. Het is een erg bescheiden jongen die totaal niet een ikke ikke ikke mentaliteit heeft.
Als Ajax zich inzet zie ik ZiIyech komen, hij zal alleen niet zelf de eerste stap maken.![]()
Southampton is meer dan een stap hoger dan Ajaxquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, die kiest voor en stap hoger of blijft.![]()
elke club in de PL is een stap hoger, zeker qua competitie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, die kiest voor en stap hoger of blijft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zie ik liever dan Boszquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:26 schreef Vermecelli het volgende:
Haal Ten Hag maar op als opvolger van de Boer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die boer? Nee dank je. Lekker laten zitten daar.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoger dan Southampton, debiel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Southampton is meer dan een stap hoger dan Ajax![]()
waarom zou die in vredesnaam terug naar de eredivisie komen?quote:
eerder Arsenal of Everton.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zal ook vast een debiel zijn ja, want heb geen idee wat je nou bedoel.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik voel aan alles dat het Van den Brom wordt (tenzij Louis een comeback wil maken ofzo), maar ik hoop Bosz
Jonk zou natuurlijk ook schitterend zijn maar dat gebeurt nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
P.I. niet gezien?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom zou die in vredesnaam terug naar de eredivisie komen?
eerder Arsenal of Everton.'Wish I was old and a little sentimental'
nee wadan?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Cruijff is nu dood, dus het kan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik voel aan alles dat het Van den Brom wordt (tenzij Louis een comeback wil maken ofzo), maar ik hoop Bosz
Jonk zou natuurlijk ook schitterend zijn maar dat gebeurt niet![]()
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.![]()
Dat wordt weer genieten als de druk erop komtquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.twitter:troostjohn twitterde op maandag 07-03-2016 om 10:34:46OORZAAK EN DOEL VAN PRACHTIG NOORDERLICHT VOOR JOUW GELUK: LIEFDESKUS VAN DE ZON VOOR JOUW HART https://t.co/TkHEcjirwY reageer retweet
Van den Brom is zo mogelijk een nog grotere twijfelaar dan Frank de Boer. Totdat El Hamdaoui op zondagochtend van AZ 4-2 Feyenoord was vertrokken, heeft hij vanaf het begin van het seizoen praktisch iedere wedstrijd zijn elftal omgegooid. De dag dat El Hamdaoui vertrokken was, stond Janssen in de spits en voila..quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.![]()
Ja eens, maar heeft hij de uitstraling voor Ajax? Dan heb je mannen als Bergkamp, Kluivert en noem ze allemaal maar op binnen de club en stel je Van den Brom aan als belangrijkste man, tsja..quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.
Zou ook wel benieuwd zijn naar Stam, maar dan heb je weer een beginnende trainer en meestal pakt dat niet goed uit. Ten Hag is tactisch erg goed (op Feyenoord na), maar totaal geen Ajax trainer lijkt me.![]()
Stam heeft er zelf ook geen zin in geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja eens, maar heeft hij de uitstraling voor Ajax? Dan heb je mannen als Bergkamp, Kluivert en noem ze allemaal maar op binnen de club en stel je Van den Brom aan als belangrijkste man, tsja..
Zou ook wel benieuwd zijn naar Stam, maar dan heb je weer een beginnende trainer en meestal pakt dat niet goed uit. Ten Hag is tactisch erg goed (op Feyenoord na), maar totaal geen Ajax trainer lijkt me.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
madquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dit had het topic net even nodigFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Meen me nog te herinneren dat hij eerder dit seizoen deze meesterlijke tip gaf aan één van zijn wissels tegen Roda:quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Brom is zo mogelijk een nog grotere twijfelaar dan Frank de Boer. Totdat El Hamdaoui op zondagochtend van AZ 4-2 Feyenoord was vertrokken, heeft hij vanaf het begin van het seizoen praktisch iedere wedstrijd zijn elftal omgegooid. De dag dat El Hamdaoui vertrokken was, stond Janssen in de spits en voila..
"Schiet de bal erover heen naar Dabney, die is goed snel."Tactisch genie
![]()
![]()
Jullie laten je mening weer beïnvloeden door allerlei randzaken merk ik wel. En ook als ik het huidige AZ zie, vind ik het niet gek als je een Hamlap opstelt. Dat het niet goed uitpakt, oké, maar je kan nu eenmaal niet alles controleren.![]()
Misschien stemt hij zijn instructies gewoon af op degene aan wie hij ze geeft. Voor veel voetballers lijkt me dit gewoon een instructie op het juiste niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Meen me nog te herinneren dat hij eerder dit seizoen deze meesterlijke tip gaf aan één van zijn wissels tegen Roda:
"Schiet de bal erover heen naar Dabney, die is goed snel."Tactisch genie
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet met druk om kunnen gaan, je elftal constant omgooien en het al dan niet passen bij de club zijn randzaken?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie laten je mening weer beïnvloeden door allerlei randzaken merk ik wel. En ook als ik het huidige AZ zie, vind ik het niet gek als je een Hamlap opstelt. Dat het niet goed uitpakt, oké, maar je kan nu eenmaal niet alles controleren.
Er worden inderdaad geen statistieken benoemd, maar dit zijn toch niet echt randzakenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op z'n minst puur subjectief.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet met druk om kunnen gaan, je elftal constant omgooien en het al dan niet passen bij de club zijn randzaken?
Er worden inderdaad geen statistieken benoemd, maar dit zijn toch niet echt randzaken
Die John Troost die je erbij haalt als argument voor niet met druk om kunnen gaan? In een jaar dat hij nota bene kampioen werd en de voorronde van de CL overleefde?
Constant elftal omgooien wordt inderdaad genoemd, net als het te lang blijven opstellen van El Hamdaoui. En waarom past hij niet bij de club? Juist de enige van de serieuze kandidaat die bij Ajax gespeeld heeft. Die andere kandidaten vallen als voetballer ook in het niet bij wat er bij Ajax nu rondloopt.![]()
Het gaat mij natuurlijk niet om John Troost op zich, maar om het feit dat de druk hem op bepaalde momenten duidelijk te veel werd. Dat lijkt me nou niet een ideale eigenschap voor een trainer van Ajax.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op z'n minst puur subjectief.
Die John Troost die je erbij haalt als argument voor niet met druk om kunnen gaan? In een jaar dat hij nota bene kampioen werd en de voorronde van de CL overleefde?
Constant elftal omgooien wordt inderdaad genoemd, net als het te lang blijven opstellen van El Hamdaoui. En waarom past hij niet bij de club? Juist de enige van de serieuze kandidaat die bij Ajax gespeeld heeft. Die andere kandidaten vallen als voetballer ook in het niet bij wat er bij Ajax nu rondloopt.
Het zal mij verder een zorg zijn of hij al dan niet bij Ajax gespeeld heeft, wat mij betreft moet hij als persoon, qua voetbalidee en noem maar op bij de club passen. Als (en nu overdrijf ik) Piet van drie straten verderop Ajax fantastisch kan laten voetballen en bij voorkeur daar ook nog prijzen mee wint zie ik ook het probleem nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben het wel met je eens hoor maar probleem is dat als het eventjes niet goed gaat die Piet weinig steun zal krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat mij natuurlijk niet om John Troost op zich, maar om het feit dat de druk hem op bepaalde momenten duidelijk te veel werd. Dat lijkt me nou niet een ideale eigenschap voor een trainer van Ajax.
Het zal mij verder een zorg zijn of hij al dan niet bij Ajax gespeeld heeft, wat mij betreft moet hij als persoon, qua voetbalidee en noem maar op bij de club passen. Als (en nu overdrijf ik) Piet van drie straten verderop Ajax fantastisch kan laten voetballen en bij voorkeur daar ook nog prijzen mee wint zie ik ook het probleem niet![]()
Dat is helaas wel zo inderdaad, mensen van buitenaf doen het vaak sneller foutquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor maar probleem is dat als het eventjes niet goed gaat die Piet weinig steun zal krijgen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat niet gebeuren als je elk jaar hopeloos faalt in Europa. Die kampioenschappen zal ze een worst wezenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat hij er wat beter op staat maar top wordt het ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren als je elk jaar hopeloos faalt in Europa. Die kampioenschappen zal ze een worst wezen![]()
Oké, maar waar baseer je dat dan op? Want zijn twee beste prestaties waren juist op de momenten van hoge druk: voorronde CL overleven, en kampioen worden na een grote voorsprong te hebben weggegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat mij natuurlijk niet om John Troost op zich, maar om het feit dat de druk hem op bepaalde momenten duidelijk te veel werd. Dat lijkt me nou niet een ideale eigenschap voor een trainer van Ajax.
Het zal mij verder een zorg zijn of hij al dan niet bij Ajax gespeeld heeft, wat mij betreft moet hij als persoon, qua voetbalidee en noem maar op bij de club passen. Als (en nu overdrijf ik) Piet van drie straten verderop Ajax fantastisch kan laten voetballen en bij voorkeur daar ook nog prijzen mee wint zie ik ook het probleem niet
En z'n voetbal ideeën passen beter bij Ajax dan een Ten Hag lijkt me.
Begrijp me overigens niet verkeerd, Peter Bosz heeft ook mijn voorkeur. Maar dan moeten we straks niet met z'n allen gaan klagen als we met 100+ doelpunten tweede worden achter PSV met een achterstand van acht punten![]()
![]()
keer een jaartje tweede worden met sprankelend en volop aanvallend voetbal zou ik niet erg vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, maar waar baseer je dat dan op? Want zijn twee beste prestaties waren juist op de momenten van hoge druk: voorronde CL overleven, en kampioen worden na een grote voorsprong te hebben weggegeven.
Begrijp me overigens niet verkeerd, Peter Bosz heeft ook mijn voorkeur. Maar dan moeten we straks niet met z'n allen gaan klagen als we met 100+ doelpunten tweede worden achter PSV met een achterstand van acht puntenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zijn houding tijdens en rond die wedstrijden zei wel heel veel over hoe hij het beleefde. Wellicht dat hij spelers nog voor een wedstrijd goed kan voorbereiden, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, maar waar baseer je dat dan op? Want zijn twee beste prestaties waren juist op de momenten van hoge druk: voorronde CL overleven, en kampioen worden na een grote voorsprong te hebben weggegeven.
Begrijp me overigens niet verkeerd, Peter Bosz heeft ook mijn voorkeur. Maar dan moeten we straks niet met z'n allen gaan klagen als we met 100+ doelpunten tweede worden achter PSV met een achterstand van acht punten
Met 100+ doelpunten en attractief voetbal tweede worden zou ik best mee kunnen leven, al zeg ik dat met de nodige titels in het achterhoofd natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ze deze groep bij elkaar kunnen houden met nog wat erbij zou je met sprankelender voetbal kampioen kunnen worden, even afhankelijk wat de anderen gaan doen op de transfermarktquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
keer een jaartje tweede worden met sprankelend en volop aanvallend voetbal zou ik niet erg vinden.![]()
Ik zie PSV zich niet significant versterken, eerder verzwakken. Maar wat betreft attractief voetbal zal gebrek aan creativiteit op het middenveld een probleem voor Ajax blijven. Misschien wisselt een nieuwe trainer Gudelj voor Sinkgraven of uiteindelijk Nouri... Een Bosz zie ik dat nog wel doen, alle andere kandidaten niet. Zelf verwacht ik op de korte termijn ook niet superveel van beiden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze deze groep bij elkaar kunnen houden met nog wat erbij zou je met sprankelender voetbal kampioen kunnen worden, even afhankelijk wat de anderen gaan doen op de transfermarkt
Maar Ajax heeft dit jaar al een goede stap gezet, dat kan niet ontkend worden.![]()
Zeker welquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft dit jaar al een goede stap gezet, dat kan niet ontkend worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV zal veel wisselingen in de selectie krijgen ja. Paar bankzitters die gaan vertrekken en ik zie een De Jong en Bruma daar ook wel weggaan. Dus eigenlijk moet Ajax ze wel de baas kunnen zijn volgend jaar, want ik zie bij ons niet heel veel spelers vertrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zie PSV zich niet significant versterken, eerder verzwakken. Maar wat betreft attractief voetbal zal gebrek aan creativiteit op het middenveld een probleem voor Ajax blijven. Misschien wisselt een nieuwe trainer Gudelj voor Sinkgraven of uiteindelijk Nouri... Een Bosz zie ik dat nog wel doen, alle andere kandidaten niet. Zelf verwacht ik op de korte termijn ook niet superveel van beiden.
Maar Ajax heeft dit jaar al een goede stap gezet, dat kan niet ontkend worden.Oh.![]()
Nu is je kans om weg te lopen van ze . Iets wat ze verzuimt hebben de afgelopen jaren . Nu kan je voor het seizoen begint je al zeker ''kopen'' voor in ieder geval een volgende titelquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal veel wisselingen in de selectie krijgen ja. Paar bankzitters die gaan vertrekken en ik zie een De Jong en Bruma daar ook wel weggaan. Dus eigenlijk moet Ajax ze wel de baas kunnen zijn volgend jaar, want ik zie bij ons niet heel veel spelers vertrekken.RED ONS HENNIEGOD![]()
PSV heeft wel weer wat vet op de botten, itt twee jaar terug.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is je kans om weg te lopen van ze . Iets wat ze verzuimt hebben de afgelopen jaren . Nu kan je voor het seizoen begint je al zeker ''kopen'' voor in ieder geval een volgende titel![]()
Ik geloof daar niet zo in, uiteindelijk blijven ze toch wel bij elkaar in de buurt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is je kans om weg te lopen van ze . Iets wat ze verzuimt hebben de afgelopen jaren . Nu kan je voor het seizoen begint je al zeker ''kopen'' voor in ieder geval een volgende titel
Weglopen gebeurt alleen als je begroting structureel veel hoger is, zie een PSG in Frankrijk. Al vind ik wel dat Ajax volgend jaar dan ook kampioen moet worden als ze deze groep bij elkaar houden met wat gerichte aankopenOh.![]()
Die gerichte aankopen zijn vaak het probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in, uiteindelijk blijven ze toch wel bij elkaar in de buurt.
Weglopen gebeurt alleen als je begroting structureel veel hoger is, zie een PSG in Frankrijk. Al vind ik wel dat Ajax volgend jaar dan ook kampioen moet worden als ze deze groep bij elkaar houden met wat gerichte aankopen![]()
Er hoeft niet heel veel bij opzich.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:13 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die gerichte aankopen zijn vaak het probleem.
Alleen een back-up linksback en spits eigenlijk.Oh.![]()
Ik denk dat er deze zomer ook zeker 2 basisspelers weggaan, dus dan wordt t alweer lastig voor Overmars..quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er hoeft niet heel veel bij opzich.
Alleen een back-up linksback en spits eigenlijk.![]()
Wie dan? Ik zie eigenlijk niemand die goed genoeg is voor het buitenland. Klaassen zou wel mee kunnen en Bazoer zal ongetwijfeld interesse voor zijn maar die vinden volgens mij zelf dat ze niet zo nodig weg hoeven. Denk dat ze allebei nog minstens een seizoen mee kunnen. Mocht er wel iemand vertrekken dan zou je eventueel Ziyech kunnen halen als die dan nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze zomer ook zeker 2 basisspelers weggaan, dus dan wordt t alweer lastig voor Overmars..
De enige andere speler die misschien zou vertrekken is dan Milik bij een sterk EK maar die lijkt me niet onvervangbaar. En hopelijk heeft Marcie al een schaduwlijstje want een nieuwe spits moet er toch komen als back-up.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze zomer ook zeker 2 basisspelers weggaan, dus dan wordt t alweer lastig voor Overmars..
Had anders geweest als Nederland had meegedaan aan het EK.Oh.![]()
Milik kan zomaar weg gaan, Klaassen ook, als Real bijvoorbeeld een topkeeper koopt gaat er gewoon veel schuiven, en is Cillessen weg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.
Had anders geweest als Nederland had meegedaan aan het EK.![]()
Waarom zou Real een topkeeper kopen? Die hebben ze alquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Milik kan zomaar weg gaan, Klaassen ook, als Real bijvoorbeeld een topkeeper koopt gaat er gewoon veel schuiven, en is Cillessen weg.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen wil nog niet weg. Alleen Milik gaat misschien weg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Milik kan zomaar weg gaan, Klaassen ook, als Real bijvoorbeeld een topkeeper koopt gaat er gewoon veel schuiven, en is Cillessen weg.Oh.![]()
Hopelijk wordt dit de zomer van middelmaat lozen en een paar échte versterkingen waar nodigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat ziet iedereen toch in die Klaassen? Zelfde geldt voor Bazoer. Als je voor zulke spelers kunt cashen, pak dat geld. Ziyech erbij en een goede cvm en je hebt dan met Gudelj gewoon echt een prima middenveld. Met Nouri en Van de Beek achter de hand.![]()
Loos dan Gudeljquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Klaassen? Zelfde geldt voor Bazoer. Als je voor zulke spelers kunt cashen, pak dat geld. Ziyech erbij en een goede cvm en je hebt dan met Gudelj gewoon echt een prima middenveld. Met Nouri en Van de Beek achter de hand.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ten eerste zei ik al bijvoorbeeld, en ten tweede is Navas geen topkeeper.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou Real een topkeeper kopen? Die hebben ze al![]()
Wat een onzin, alsof er geen andere goede jonge keepers zijn. Als je op Manchester doelt.. Tja, als Van Gaal er nog zit dan zou het misschien kunnen maar ik zie eerder een Bernd Leno of Alphonse Areola naar een topclub gaan. Als Jasper zich kon bewijzen op het EK of in de CL was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Milik kan zomaar weg gaan, Klaassen ook, als Real bijvoorbeeld een topkeeper koopt gaat er gewoon veel schuiven, en is Cillessen weg.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Daarover verschillen de meningen danquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ten eerste zei ik al bijvoorbeeld, en ten tweede is Navas geen topkeeper.
Maar goed, dat valt verder een beetje buiten het topicMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gudelj is momenteel de beste speler van Ajax.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Als dat al zo is, zegt dat meer over de 10 anderen dan over Gudelj. Buiten dat is Ajax na de winterstop wel meer een spelletje gaan spelen wat hem ligtquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gudelj is momenteel de beste speler van Ajax.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof er geen andere goede jonge keepers zijn. Als je op Manchester doelt.. Tja, als Van Gaal er nog zit dan zou het misschien kunnen maar ik zie eerder een Bernd Leno of Alphonse Areola naar een topclub gaan. Als Jasper zich kon bewijzen op het EK of in de CL was het een heel ander verhaal geweest.![]()
Klopt maar ik zie Jasper niet naar een topclub gaan, daar zijn gewoon betere alternatieven voor en ik denk niet dat hij bij Ajax weg gaat om naar een club als Newcastle (bijvoorbeeld) te vertrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Klaassen als rechtshalf is prima.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Klaassen? Zelfde geldt voor Bazoer. Als je voor zulke spelers kunt cashen, pak dat geld. Ziyech erbij en een goede cvm en je hebt dan met Gudelj gewoon echt een prima middenveld. Met Nouri en Van de Beek achter de hand.
Op 10 vind ik het wat minder, ondanks zijn prima statistieken.Oh.![]()
Maar ik zeg dus juist dat als een topclub een topkeeper aantrekt er veel gaat schuiven en hij dan weg gaat, niet naar de topclub, maar naar een club er onder. top 8 t/m 16 ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klopt maar ik zie Jasper niet naar een topclub gaan, daar zijn gewoon betere alternatieven voor en ik denk niet dat hij bij Ajax weg gaat om naar een club als Newcastle (bijvoorbeeld) te vertrekken.![]()
Misschien ergens rechterrijtje Duitsland/Engelandquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen als rechtshalf is prima.
Op 10 vind ik het wat minder, ondanks zijn prima statistieken.denk dat er voor hem echt niet meer in zit in het buitenland, maar toch vind ik dat hij het moet doen, tijd voor een stap
![]()
![]()
Waarom wil je hem meteen weg? Ik ben juist blij als hij langer blijft bij Ajax, en hij kan hier nog wel doorgroeien heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Misschien ergens rechterrijtje Duitsland/Engelanddenk dat er voor hem echt niet meer in zit in het buitenland, maar toch vind ik dat hij het moet doen, tijd voor een stap
Je moet toch wel een paar spelers in de selectie hebben die al wat meer ervaring hebben bij Ajax. Ze hoeven niet allemaal meteen na 2 seizoenen weg, is wel fijn als de basis er is.Oh.![]()
Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je hem meteen weg? Ik ben juist blij als hij langer blijft bij Ajax, en hij kan hier nog wel doorgroeien heb ik het idee.
Je moet toch wel een paar spelers in de selectie hebben die al wat meer ervaring hebben bij Ajax. Ze hoeven niet allemaal meteen na 2 seizoenen weg, is wel fijn als de basis er is.
Van mij mag hij blijven natuurlijk, maar als er een club komt waar hij wekelijks op een hoger niveau kan spelen vind ik echt dat hij die stap zou moeten zetten, dan kunnen wij of iemand kopen die beter is, of lekker de jeugd de kans geven, want er lopen er wel een paar op de deur van het eerste te kloppen die qua talent veel beter zijn dan Klaassen is of gaat worden. Zoals dat hoort.. dat zie je ook bij Cerny en El Ghazi, alleen heb je voor die positie veel minder variatie dus kun je hem niet weg doen.
Maar stel dat Klaassen weg gaat, en we halen Ziyech (allemaal hypothetisch) dan weet ik heel zeker dat wij er sterker op worden, en verder hebben we straks Van de Beek, De Jong, Nouri hopelijk.. die schat ik qua puur talent alle drie hoger in dan Klaassen.![]()
ik zou het zonde vinden als Klaassen vertrekt, ik denk wel dat hij erg belangrijk is (al is ie de laatste weken behoorlijk uit vorm). Met zijn loopacties, inzicht, druk zetten enz. is ie vaak erg belangrijk, en zulke spelers zijn cruciaal naast individualisten als Younes en Milik. Zo'n speler is ook moeilijker te vervangen/duurt langer om een vervanger in te passen dan een meer individualistische speler.![]()
Ik vind dat hij een redelijk solide tweede seizoenshelft speelt. Eerste seizoenshelft vond ik hem echt bagger.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Cillessen is geen topkeeper. Zit daar net onder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cillessen is geen topkeeper. Zit daar net onder.![]()
Laat van de Beek, De Jong en Nouri zich er maar langzaam inspelen. Ziyech komt toch niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..
Van mij mag hij blijven natuurlijk, maar als er een club komt waar hij wekelijks op een hoger niveau kan spelen vind ik echt dat hij die stap zou moeten zetten, dan kunnen wij of iemand kopen die beter is, of lekker de jeugd de kans geven, want er lopen er wel een paar op de deur van het eerste te kloppen die qua talent veel beter zijn dan Klaassen is of gaat worden. Zoals dat hoort.. dat zie je ook bij Cerny en El Ghazi, alleen heb je voor die positie veel minder variatie dus kun je hem niet weg doen.
Maar stel dat Klaassen weg gaat, en we halen Ziyech (allemaal hypothetisch) dan weet ik heel zeker dat wij er sterker op worden, en verder hebben we straks Van de Beek, De Jong, Nouri hopelijk.. die schat ik qua puur talent alle drie hoger in dan Klaassen.
En Klaassen is meestal wel een stabiele factor die je ook Europees nog wel nodig gaat hebben.Oh.![]()
Als Klaassen al zijn hele leven bij Ajax zou willen blijven (wat nooit gaat gebeuren) dan zou Ajax flink in de handjes moeten wrijven. Als ze ook maar iemand halen die iets beter is dan zijn ze die het seizoen erop toch weer kwijt. Klaassen heeft gewoon fantastische statistieken en zal altijd een van de beste spelers in de Eredivisie zijn. Zeer onderschat die jongen. Denk even terug aan het maandje zonder hem. Ik geloof dat Ajax toen de meeste punten heeft verspeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..
Maar stel dat Klaassen weg gaat, en we halen Ziyech (allemaal hypothetisch) dan weet ik heel zeker dat wij er sterker op worden, en verder hebben we straks Van de Beek, De Jong, Nouri hopelijk.. die schat ik qua puur talent alle drie hoger in dan Klaassen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Waarom doe je alsof ik Klaassen slecht vind?quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als Klaassen al zijn hele leven bij Ajax zou willen blijven (wat nooit gaat gebeuren) dan zou Ajax flink in de handjes moeten wrijven. Als ze ook maar iemand halen die iets beter is dan zijn ze die het seizoen erop toch weer kwijt. Klaassen heeft gewoon fantastische statistieken en zal altijd een van de beste spelers in de Eredivisie zijn. Zeer onderschat die jongen. Denk even terug aan het maandje zonder hem. Ik geloof dat Ajax toen de meeste punten heeft verspeeld.
Ik zeg dat als er een mooie club komt het eigenlijk het beste is als hij gaat, niet dat hij moet gaan of slecht is.
Ik vind echter wel, en ook dat hoort bij Ajax, is er een betere speler in de jeugd? plaatsmaken. Dus als je deze zomer hem zou kunnen verkopen zou ik t doen, maar goed.![]()
Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.quote:Op donderdag 5 mei 2016 05:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ik Klaassen slecht vind?
Ik zeg dat als er een mooie club komt het eigenlijk het beste is als hij gaat, niet dat hij moet gaan of slecht is.
Ik vind echter wel, en ook dat hoort bij Ajax, is er een betere speler in de jeugd? plaatsmaken. Dus als je deze zomer hem zou kunnen verkopen zou ik t doen, maar goed.
Verder lijden we allemaal aan de talent bias: we dichten jeugdspelers grootsere kwaliteiten toe dan realistisch is. Het is nog maar zeer de vraag of Nouri, Beek en Frenkie beter worden dan Klaassen. Van Klaassen weet je zeker dat hij een bepaald zeer hoog niveau kan halen.![]()
Oneens. Het spel van Ajax is wat meer naar hem aangepast waardoor hij beter functioneert (wat prima is), maar onvervangbaar zou ik hem zeker niet willen noemenquote:Op donderdag 5 mei 2016 02:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gudelj in de 2e seizoenshelft is onvervangbaar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie kan hem op dit moment vervangen binnen Ajax of haalbaar is voor Ajax dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oneens. Het spel van Ajax is wat meer naar hem aangepast waardoor hij beter functioneert (wat prima is), maar onvervangbaar zou ik hem zeker niet willen noemen![]()
En dan zit je weer met zo'n team vol broekies dat met 3-0 klop krijgt van een oostblokteam. Een seizoentje Europa met wat meer ervaring zou wel prettig zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.
Verder lijden we allemaal aan de talent bias: we dichten jeugdspelers grootsere kwaliteiten toe dan realistisch is. Het is nog maar zeer de vraag of Nouri, Beek en Frenkie beter worden dan Klaassen. Van Klaassen weet je zeker dat hij een bepaald zeer hoog niveau kan halen.Amen.![]()
Wie heeft er nou toch verzonnen dat ervaring verplicht is om een resultaat te halen in Europa. De nu zo veelgeprezen Gudelj heeft zoveel fysiek, rust en kan een elftal op sleeptouw nemen. Gelukkig heeft hij voor ons mede de Champions League-kansen verpest en geblunderd in Europa. Zoek het alsjeblieft gewoon in de tactieken en opstellingen waarmee clubs de wijde wereld worden ingestuurd. Dat massale wegkijken naar de zijde van ervaring en fysiek gaat niets, maar dan ook echt niets helpen. PSV kwam helemaal niet zo ver door de ERVARING, maar door hun wedstrijdtactieken. Realistisch voetbal tegen clubs waarvan je weet dat je de mindere bent.![]()
Hangt ervan af welk voetbal je wil spelen. Het middenveld zoals dat was tegen Wolfsburg bijvoorbeeld functioneerde ook primaquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wie kan hem op dit moment vervangen binnen Ajax of haalbaar is voor Ajax dan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan de wedstrijd zondag in de buurt van het stadion ergens worden gekeken? Ik dacht eerst de wedstrijd thuis te kijken om vervolgens richting Arenapark te gaan, maar de zon gaat zondag zowel figuurlijk als letterlijk huishouden, dus leek het me leuk om al vroeg in de stad te zijn. Ik kan verder nergens iets vinden hierover.![]()
Ik maak het beleid niet, ik zei alleen wat de opties dan zijn en waarom IK het zou doen, niet omdat ik Klaassen slecht vind maar omdat het op de langere termijn misschien wel meer oplevert.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.
Verder lijden we allemaal aan de talent bias: we dichten jeugdspelers grootsere kwaliteiten toe dan realistisch is. Het is nog maar zeer de vraag of Nouri, Beek en Frenkie beter worden dan Klaassen. Van Klaassen weet je zeker dat hij een bepaald zeer hoog niveau kan halen.
En ik vind Beekie sowieso meer talent hebben dan Klaassen, veel completer dus ik zou hem graag meer zien spelen en ALS er dan een club zou komen en Klaassen zou weg willen, en ik had het voor het zeggen, dan verkocht ik hem.
En verder blijft Klaassen ook maar steeds aankutten met blessures, speelt nu al zolang in het eerste en zit volgens mij amper op 100 wedstrijden, dus ervaren kunnen we hem niet noemen..
Wat voor type speler is Klaassen? Een middenvelder die technisch te kort komt, weinig creatief is, en dat compenseert met heel veel loopvermogen en inzet.
Dan zie ik zelf liever een middenvelder die iets creatiever is, een fijnere techniek heeft, iemand kan passeren op het middenveld en minder vaak geblesseerd is..
Het spel gaat er echt niet slechter van worden.![]()
Cernyquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
In wie hebben jullie het meeste vertrouwen Ghazi of Cerny?![]()
![]()
Echt vertrouwen nog in geen van beiden, die Cerny maakt wel een gretigere indrukquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
In wie hebben jullie het meeste vertrouwen Ghazi of Cerny?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb geen vertrouwen in El Ghazi.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
In wie hebben jullie het meeste vertrouwen Ghazi of Cerny?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb meer vertrouwen in Cerny, want dat is geen MarokkaanI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Cerny heeft gelukkig wat minder walgelijke maniertjes, dat kijkt een stuk prettigerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Log maar uit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.![]()
Niet als plan A. Kan best een leuke variatie zijn of een goede aanpassing, maar dat is niet hetgeen waar je vanuit moet gaan imoquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je kan beter weer gaan trollen, want bij het geven van een serieuze mening val je direct door de mand.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.![]()
Teringquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.
Dit, dus.![]()
Pisvee supporter gespotquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.
hardcoholic![]()
Younesgodquote:Verlegen jongen
,,Ik ben een stille jongen en ik kan me soms best ongemakkelijk voelen van alle aandacht die je als profvoetballer krijgt. Maar ik begrijp ook heel goed dat dat part of the deal is. Er zijn enorm veel mensen betrokken bij het voetbal. Van fans tot journalisten. Iedereen heeft zijn eigen rol en daarin moet je elkaar gewoon een beetje tegemoetkomen. Dat onderdeel van mijn baan als voetballer respecteer ik en ik doe mijn best.''
Ajax
,,Ik ben een jongen die op zijn gevoel af gaat. Voordat ik bij Ajax begon, kreeg ik best wat aanbiedingen van clubs. Maar toen ik Frank de Boer ontmoette, voelde het meteen goed. Ik wist dat ik op de goede plek zat. Frank was eerlijk tegen me en dat kon ik erg waarderen. Hij hemelde me niet op, maar was juist realistisch. Hij zei ‘Amin, we weten dat je talent hebt, maar je zult keihard moeten werken.’ Fijn vond ik dat, want het was eerlijk en oprecht, zonder schone schijn. We zijn alweer bijna een jaar verder. Ik heb veel waardering voor de club en zijn mentaliteit. Het is bijzonder om tussen zoveel jonge voetballers te spelen. Je wordt elke dag geconfronteerd met fris talent. Dat houdt de boel scherp. Ajax is een eerlijke club, waar eerlijk voetbal wordt gespeeld. Dat past bij me. Ik denk dat je die mentaliteit bij vrij weinig andere clubs terug zal vinden.''
Toekomst
,,Ik hoop dat ik nog heel lang bij Ajax mag blijven voetballen en daar doe ik mijn uiterste best voor. Op vrije dagen sta ik graag op het trainingsveld. Je moet bezig blijven, blijven trainen. Ik hoop nog grote stappen te kunnen maken en dat ik elke dag blijf leren. Ajax is bij uitstek de plek om je talenten te ontwikkelen. Dat is zo mooi aan deze club.''
Moet je nagaan dat we eerst Fischer haddenquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste aankoop van dit seizoen die Younes
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
toch ook de enige?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste aankoop van dit seizoen die Younes![]()
dus eigenlijk geen miskopen, wel een mishuurquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gudelj, Dijks, Sanogo (al was dat huur)![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste gokje van dit seizoen die YounesRED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt.quote:
Eerst voor Sisto gaan kijken en dan maar met Younes terugkomen. Scouten is nog nooit zo leuk geweest.![]()
je moeder.quote:Als plan A idd, ipv Milik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als plan A. Kan best een leuke variatie zijn of een goede aanpassing, maar dat is niet hetgeen waar je vanuit moet gaan imoProbeer het anders nog eens. Je faalt hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan beter weer gaan trollen, want bij het geven van een serieuze mening val je direct door de mand.Inhoudelijkquote:quote:
El Ghazi is in alles veel meer een Ajax-spits dan Milik, daarom El Ghazi spits en Cerny rechtsbuiten. Leuk hoor dat Milik zoveel scoort de laatste tijd, maar het spel is nog geen 30% van wat Barca en Bayern laten zien. Met El Ghazi in de spits ga je in ieder geval wel die kant op.![]()
Hahahaha Syntix heeft te lang in de zon gezeten vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles in 1 duel beoordelengenotquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt.
Eerst voor Sisto gaan kijken en dan maar met Younes terugkomen. Scouten is nog nooit zo leuk geweest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:34 schreef Syntix het volgende:
Probeer het anders nog eens. Je faalt hier.![]()
Een abbo op FOX is inderdaad relatief vrij goedkoop . Netto, grijp je kans!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan klagen dat het budget zo schaars is (wat trouwens een enorm ondoordacht argument is. Ook met klein budget kunnen er goede spelers gescout worden).
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch fijn om te weten dat Ajax maar één positiewijziging verwijderd is van Bayern voetbal.![]()
![]()
Wat is dat voor onzin dat Younes per toeval ontdekt is ? Dat is nu eenmaal scouten, je gaat kijken naar een speler en een andere speler valt op. En dus ga je ook die volgen (en contracteren), niks mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dat voor onzin dat Younes per toeval ontdekt is ? Dat is nu eenmaal scouten, je gaat kijken naar een speler en een andere speler valt op. En dus ga je ook die volgen (en contracteren), niks mis mee.
Hij is niet positief opgevallen én niet gevolgd. Dat noem ik niet "eenmaal scouten"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet positief opgevallen ? Waarom is ie aangetrokken dan ?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet positief opgevallen én niet gevolgd. Dat noem ik niet "eenmaal scouten"Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet positief opgevallen bij de scouts, om meer precies te zijn. Overmars heeft dus gewoon op basis van zijn eigen waarneming en die van De Boer (van één wedstrijd) nog wat rondgestruind op Youtube en hem daarna binnengehaald. Dit terwijl niet één van de scouts positief rapporteerde.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet positief opgevallen ? Waarom is ie aangetrokken dan ?
Uiteraard mooi dat hij slaagt en allemaal prima, maar het is niet een voorbeeld van goed beleidMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik kijk het bewuste interview van 16 juli nog even terug, waarin en passant Sanogo wordt vergeleken met Kanu
Goeie techniek, aanspeelpunt
Overmars (en De Boer, al weet ik dat niet zeker) hebben de eindbeslissing over het aantrekken van spelers. En blijkbaar is Younes zo goed bevallen dat ze snel gehandeld hebben en 'm voor een prima prijs binnengehaald hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet positief opgevallen bij de scouts, om meer precies te zijn. Overmars heeft dus gewoon op basis van zijn eigen waarneming en die van De Boer (van één wedstrijd) nog wat rondgestruind op Youtube en hem daarna binnengehaald. Dit terwijl niet één van de scouts positief rapporteerde.
Uiteraard mooi dat hij slaagt en allemaal prima, maar het is niet een voorbeeld van goed beleid
Maakt mij verder weinig uit of het een speler is die 100x bekeken is of 2x, vaak kun je het na 1 wedstrijd al zien of het wat is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima, maar hef dan de afdeling scouting opquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overmars (en De Boer, al weet ik dat niet zeker) hebben de eindbeslissing over het aantrekken van spelers. En blijkbaar is Younes zo goed bevallen dat ze snel gehandeld hebben en 'm voor een prima prijs binnengehaald hebben.
Maakt mij verder weinig uit of het een speler is die 100x bekeken is of 2x, vaak kun je het na 1 wedstrijd al zien of het wat is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tv het raam uitquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima, maar hef dan de afdeling scouting opRED ONS HENNIEGOD![]()
Hoho, bij de speler in kwestie zaten ze in het stadion!quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zozo die excursie zal wel prijzig zijn geweestquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoho, bij de speler in kwestie zaten ze in het stadion!
Voor Sisto.....RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee hoor, die moeten de spelers aandragen. Ze hebben geen eindbeslissing verder maar een goede scout weet precies wat Ajax nodig heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima, maar hef dan de afdeling scouting op
Soms moet je een speler langer scouten, soms moet je snel handelen. Zo werkt dat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En als ik je zeg dat vrijwel hetzelfde is gebeurd bij Onana, Sinkgraven, Gudelj en Sanogo (daar hebben scouts niet eens over geoordeeld) en Younes gehaald is als rechtsbuiten?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, die moeten de spelers aandragen. Ze hebben geen eindbeslissing verder maar een goede scout weet precies wat Ajax nodig heeft.
Soms moet je een speler langer scouten, soms moet je snel handelen. Zo werkt dat.
Wat heb je dan in godsnaam nog als scout te doen, behalve jeugd scouten?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat vind ik sowieso waar Ajax zich op moet richten, talentvolle jeugd scouten. Spelers die al doorgebroken zijn die zijn al bekend bij het grote publiek over het algemeen. Soms moet je wel natuurlijk maar dan heb je als Nederlandse club toch altijd de 2e keus aangezien de toppers naar de grote competities gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als ik je zeg dat vrijwel hetzelfde is gebeurd bij Onana, Sinkgraven, Sanogo (daar hebben scouts niet eens over geoordeeld) en Younes gehaald is als rechtsbuiten?
Wat heb je dan in godsnaam nog als scout te doen, behalve jeugd scouten?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat het jeugdscouten betreft ben ik het dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso waar Ajax zich op moet richten, talentvolle jeugd scouten. Spelers die al doorgebroken zijn die zijn al bekend bij het grote publiek over het algemeen. Soms moet je wel natuurlijk maar dan heb je als Nederlandse club toch altijd de 2e keus aangezien de toppers naar de grote competities gaan.
De Deense scout is overleden zeker ? De jaarlijkse instroom van Deense jeugdspelers stokt momenteel nogal (niet zo erg overigens, vooralsnog is alleen Eriksen geslaagd).quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat het jeugdscouten betreft ben ik het dan weer wel met je eensAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Afgelopen zomer is Dolberg nog gehaald (of was dat de zomer daarvoor?)quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Deense scout is overleden zeker ? De jaarlijkse instroom van Deense jeugdspelers stokt momenteel nogal (niet zo erg overigens, vooralsnog is alleen Eriksen geslaagd).
Op zich gaat Fischer nog wel geld opleveren verwacht ik, dus in die zin nog (enigszins) geslaagd. Schöne is natuurlijk ook wel geslaagd, maar niet als jeugdaankoop.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dolberg was alweer de zomer daarvoor. Het blijft overigens altijd lastig om te beoordelen of een speler het haalt of niet. Daar komt veel meer bij kijken dan voetbalkwaliteiten alleen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen zomer is Dolberg nog gehaald (of was dat de zomer daarvoor?)
Op zich gaat Fischer nog wel geld opleveren verwacht ik, dus in die zin nog (enigszins) geslaagd. Schöne is natuurlijk ook wel geslaagd, maar niet als jeugdaankoop.
Je mag volgens mij al blij zijn als er van de 5 jeugdspelers die je van buitenaf haalt er één slaagt, één een leuke eredivisiespeler gaat worden en er uiteindelijk 3 in de vergetelheid terecht raken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Frank de Boer gaat volgens het Algemeen Dagblad na de laatste competitiewedstrijd in gesprek met de directie om de club duidelijkheid te geven over zijn toekomst. Ajax gaat van 13 tot en met 19 mei naar China om het seizoen af te sluiten. "Rond die periode moet er wel duidelijkheid zijn. Ik vind dat de club op tijd moet weten waar ze aan toe is."![]()
Die is weg.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vind hem tofHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
goed geschreven welquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet positief opgevallen én niet gevolgd. Dat noem ik niet "eenmaal scouten"
lekker serieus te nemen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)ver-toekomst-uit.htmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij zou eerst toch uitsluitsel geven in maart?
8 maart werd dit bericht geschreven.![]()
Ze hebben bij het eerste toch een prettige werkcultuur voor talenten weten te creëren, dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:
Dit seizoen zijn er voor het eerst in de carrière van Frank ook aanvallers die zich eens ontwikkeld hebben.![]()
Ah. Bedankt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)ver-toekomst-uit.htm
8 maart werd dit bericht geschreven.
Ik hoop dat er een mooie club komt voor Frank, na het kampioenschap behaald te hebben.![]()
Ik denk van niet, helaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ah. Bedankt.
Ik hoop dat er een mooie club komt voor Frank, na het kampioenschap behaald te hebben.![]()
Je krijgt bijna het idee dat een aantal users hier mad is over het succes van de meer recente aankopen![]()
![]()
Grote vooruitgang ten opzichte van dit seizoen. Liever had ik de mouwen (en eventueel het broekje) wat donkerder gezien, maar goed
Als je op mij doelt: ik ben blij dat bijvoorbeeld Younes slaagt hoor, ik vind alleen de gang van zaken rond zijn transfer niet getuigen van een goed en doordacht beleidquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je krijgt bijna het idee dat een aantal users hier mad is over het succes van de meer recente aankopen
Het is een beetje als een huis kopen zonder bezichtiging: je hebt kans dat je een prima huis koopt, maar je doet er goed aan om het goed te bekijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eerste mooie uitshirt in 5 jaar
Wou al zo lang een uitshirt kopen maar elk jaar was die weer fluoriserend geel / groen / roze
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:43 schreef MaxC het volgende:
Eerste mooie uitshirt in 5 jaar
Wou al zo lang een uitshirt kopen maar elk jaar was die weer fluoriserend geel / groen / roze![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: