PEC staat in het linkerrijtje, die clubs worden door PSV niet onderschat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vooral onderschatten, daar zijn jullie immers meesters in
Weggespeeld nog wel door Rapid.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het grappig die vergelijking, PSV gaf die wedstrijden volle energie en ik betwijfel of het bij Ajax zo ook was gezien de resultaat.
Allemaal even buigen voor PSVquote:
Er ontbreekt een stukje tekst, iets met dat die zondag na de wedstrijd tegen Atletico, Ajax PSV versloeg 2-0 in eigen huis met een heule vroege goalquote:
http://www.omroepbrabant.(...)e+ook+punten+op.aspxquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:43 schreef RijstNatie het volgende:
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Sink, zivkovic + 5 miljoen voor ziyech? Ik zeg doen.
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.quote:
Wat heeft Twente daar aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal onzin. Of ken jij Ziyech persoonlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.
Dus je vindt het ook onzin dat Ziyech niets meer in de Eredivisie te zoeken heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Of ken jij Ziyech persoonlijk?
Doe em gelijk even de groeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.
Eerlijk gezegd ja, al was het alleen maar voor zijn eigen ontwikkeling. De druk bij Ajax, presteren, CL, daar de man worden (wat hij kan) en dan de stap maken. Juist in het interview met Andy kwam naar voren dat hij Nederland niet uitsluit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook onzin dat Ziyech niets meer in de Eredivisie te zoeken heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |