Dit ja, ik zie hem ook niet zo zitten, wat heeft hij uit Vitesse gehaald, toch veel te weinig met dat materiaal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tis vooral een lul zonder vriendelijkheid
Ik heb een aantal keer met Ziyech rond de tafel gezeten. Het is een erg bescheiden jongen die totaal niet een ikke ikke ikke mentaliteit heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.
Lijkt me niet, iemand als Koeman zal hem wel oppikkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer met Ziyech rond de tafel gezeten. Het is een erg bescheiden jongen die totaal niet een ikke ikke ikke mentaliteit heeft.
Hij is erg verstandig in zijn woordkeuze en komt zelfverzekerd over. Hij ziet fouten bij zichzelf en kan goed omgaan met kritiek.
Als Ajax zich inzet zie ik ZiIyech komen, hij zal alleen niet zelf de eerste stap maken.
Als er maar een beetje moeite wordt gedaan, zoals bij elke speler wil Ziyech zich wel graag gewaardeerd voelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, iemand als Koeman zal hem wel oppikken
Dat laatste zal allemaal wel meevallen maar 2 jaar geleden wilde hij alleen bij een club spelen die hem gegarandeerd op 10 zou zetten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als er maar een beetje moeite wordt gedaan, zoals bij elke speler wil Ziyech zich wel graag gewaardeerd voelen.
Als je Marc tegen over je hebt die je Hakam Zijet noemt, ben je snel klaar.
Zal niet de eerste hopeloze verspreking zijn van marc zijn kant.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste zal allemaal wel meevallen maar 2 jaar geleden wilde hij alleen bij een club spelen die hem gegarandeerd op 10 zou zetten.
Ik zou het ook een vreemde overstap vinden van zijn kant op dit moment.
Ik vind het geen PL speler. Denk eerder aan een Hoffenheim oid.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, iemand als Koeman zal hem wel oppikken
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel kilometers hij maakt tijdens een wedstrijd?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind het geen PL speler. Denk eerder aan een Hoffenheim oid.
Zou ook kunnen, maar dat dachten ze van Mahrez ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind het geen PL speler. Denk eerder aan een Hoffenheim oid.
Nee, die kiest voor en stap hoger of blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:15 schreef mokkiemok het volgende:
Als Ajax dus naar een opvolger op zoek is voor Frank, is het dus al zo goed al zeker dat hij weg gaat.
Zou Frank naar Southampton gaan, als Koeman inderdaad vertrekt?
Best wel leuke club voor hem.
Bedankt Badder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer met Ziyech rond de tafel gezeten. Het is een erg bescheiden jongen die totaal niet een ikke ikke ikke mentaliteit heeft.
Hij is erg verstandig in zijn woordkeuze en komt zelfverzekerd over. Hij ziet fouten bij zichzelf en kan goed omgaan met kritiek.
Als Ajax zich inzet zie ik ZiIyech komen, hij zal alleen niet zelf de eerste stap maken.
Southampton is meer dan een stap hoger dan Ajaxquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, die kiest voor en stap hoger of blijft.
elke club in de PL is een stap hoger, zeker qua competitie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, die kiest voor en stap hoger of blijft.
Dat zie ik liever dan Boszquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:26 schreef Vermecelli het volgende:
Haal Ten Hag maar op als opvolger van de Boer.
Die boer? Nee dank je. Lekker laten zitten daar.quote:
Hoger dan Southampton, debiel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Southampton is meer dan een stap hoger dan Ajax
waarom zou die in vredesnaam terug naar de eredivisie komen?quote:
zal ook vast een debiel zijn ja, want heb geen idee wat je nou bedoel.quote:
P.I. niet gezien?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom zou die in vredesnaam terug naar de eredivisie komen?
eerder Arsenal of Everton.
nee wadan?quote:
Cruijff is nu dood, dus het kan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik voel aan alles dat het Van den Brom wordt (tenzij Louis een comeback wil maken ofzo), maar ik hoop Bosz
Jonk zou natuurlijk ook schitterend zijn maar dat gebeurt niet
Dat wordt weer genieten als de druk erop komtquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.
twitter:troostjohn twitterde op maandag 07-03-2016 om 10:34:46OORZAAK EN DOEL VAN PRACHTIG NOORDERLICHT VOOR JOUW GELUK: LIEFDESKUS VAN DE ZON VOOR JOUW HART https://t.co/TkHEcjirwY reageer retweet
Van den Brom is zo mogelijk een nog grotere twijfelaar dan Frank de Boer. Totdat El Hamdaoui op zondagochtend van AZ 4-2 Feyenoord was vertrokken, heeft hij vanaf het begin van het seizoen praktisch iedere wedstrijd zijn elftal omgegooid. De dag dat El Hamdaoui vertrokken was, stond Janssen in de spits en voila..quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.
Ja eens, maar heeft hij de uitstraling voor Ajax? Dan heb je mannen als Bergkamp, Kluivert en noem ze allemaal maar op binnen de club en stel je Van den Brom aan als belangrijkste man, tsja..quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Stam heeft er zelf ook geen zin in geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja eens, maar heeft hij de uitstraling voor Ajax? Dan heb je mannen als Bergkamp, Kluivert en noem ze allemaal maar op binnen de club en stel je Van den Brom aan als belangrijkste man, tsja..
Zou ook wel benieuwd zijn naar Stam, maar dan heb je weer een beginnende trainer en meestal pakt dat niet goed uit. Ten Hag is tactisch erg goed (op Feyenoord na), maar totaal geen Ajax trainer lijkt me.
madquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dit had het topic net even nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |