SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
paar weken geleden geroepen dat Ajax het kampioenschap zou verspelen bij de Graafschap, maar dat was meer voor de grap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Vasion het volgende:
Wie durft hier het kampioenschap al uit te spreken?
ik denk dat alleen een 10-0 bij pec nog voor problemen kan zorgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nah, ik vind die bescheidenheid wel even gepast, zeker na dat geblaat vanuit Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Vasion het volgende:
Wie durft hier het kampioenschap al uit te spreken?
Ik kan me wel heel slecht voorstellen dat je het nú nog laat schieten, ook omdat ik het met Frank eens ben dat een 0-1 al genoeg gaat zijn. PEC heeft ook nog iets om voor te spelen en PSV weet met 4 goals verschil van de degradant thuis te winnen. Dan gaan ze niet PEC ineens 7 goals om de oren geven en het achterin wél dichthouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 11:27:10 ]![]()
Over vijf dagen de finale
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sirieus. 0-10 bij pec kom op een beetje realistisch blijven haha. Als ze vol op de aanval gaan kunnen ze net zo goed tegengoals krijgen zoals tegen Cambuur.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
paar weken geleden geroepen dat Ajax het kampioenschap zou verspelen bij de Graafschap, maar dat was meer voor de grap.
ik denk dat alleen een 10-0 bij pec nog voor problemen kan zorgen.![]()
Sirieusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef nick202 het volgende:
[..]
Sirieus. 0-10 bij pec kom op een beetje realistisch blijven haha. Als ze vol op de aanval gaan kunnen ze net zo goed tegengoals krijgen zoals tegen Cambuur.![]()
![]()
Beetje onzinnig om een kwartier te wachten als ik nu de fout zie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef nick202 het volgende:
[..]
Een spellingsfout zien en er gelijk op reageren.![]()
Ik vind het echt doodzonde dat uitgerekend de minst aantrekkelijk ploeg nu kampioen gaat worden.
echt heel zonde voor het Nederlands voetbal, maarja de wonderen zijn de wereld niet uit, kijk maar naar Engeland...
alvast gefeliciteerd en succes in de CLNothing to see here, carry on![]()
Kleine kans hoor dat PSV kampioen wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind het echt doodzonde dat uitgerekend de minst aantrekkelijk ploeg nu kampioen gaat worden.
echt heel zonde voor het Nederlands voetbal, maarja de wonderen zijn de wereld niet uit, kijk maar naar Engeland...
alvast gefeliciteerd en succes in de CLFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om een kwartier te wachten als ik nu de fout zie.![]()
Zoiezoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zoiezoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik vind die bescheidenheid wel even gepast, zeker na dat geblaat vanuit Eindhoven.![]()
Zo ik zit even dat PSV-topic door te lezen maar mijn hemel wat zijn een aantal van die gasten ontzettend zuur zeg![]()
![]()
nu doe je het expres toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik blijf er bij, komt door spelers van PSV en Cocu. Lopen al weken te roepen dat ze kampioen worden. Met Willems in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef Gruisman het volgende:
Zo ik zit even dat PSV-topic door te lezen maar mijn hemel wat zijn een aantal van die gasten ontzettend zuur zeg
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja maar als je als fan zijnde iemand als Willems al serieus gaat nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, komt door spelers van PSV en Cocu. Lopen al weken te roepen dat ze kampioen worden. Met Willems in de hoofdrol.
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.![]()
![]()
en dat doen ze. zie nu het resultaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja maar als je als fan zijnde iemand als Willems al serieus gaat nemen
aangiftes tegen scheidsrechters, etc etc. best sneu eigenlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zoiezo,quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef nick202 het volgende:
[..]
Het is zoiezo kansloos om op een spelfout te reageren.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben ik wel benieuwd wie dat riep dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, komt door spelers van PSV en Cocu. Lopen al weken te roepen dat ze kampioen worden. Met Willems in de hoofdrol.
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.
Het enige wat Willems en Cocu riepen was vertrouwen, voor de rest?etc? Je noemt 1 feit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dat doen ze. zie nu het resultaat.
aangiftes tegen scheidsrechters, etc etc. best sneu eigenlijk.
tevens welke scheidsrechters nog meer dan?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 12:00:29 ]![]()
sorry, heb ik je beledigd?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wie dat riep dan?
Het enige wat Willems en Cocu riepen was vertrouwen, voor de rest?
[..]
etc? Je noemt 1 feit.
tevens welke scheidsrechters nog meer dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Willems: 99% zeker dat we kampioen wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wie dat riep dan?
Het enige wat Willems en Cocu riepen was vertrouwen, voor de rest?
[..]
etc? Je noemt 1 feit.
tevens welke scheidsrechters nog meer dan?
Cocu: Alles winnen en we zijn kampioen![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik boos dan? Volgensmij vroeg ik je wat gezien je deels ware text.dit dusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Willems: 99% zeker dat we kampioen worden
Cocu: Alles winnen en we zijn kampioenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik maakte me meer zorgen om dat 2de, waar je nog steeds geen antwoord op hebt gegevenquote:Daar doelde ik ook op, maar voor de rest dan afgezien van die 2?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Willems: 99% zeker dat we kampioen worden
Cocu: Alles winnen en we zijn kampioen![]()
Bedankt dat je hier met dit soort boeiende berichten komt aanzetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Mokkiemok weet het even niet meer en maar afschuiven omdat de ander boos is![]()
![]()
Zijn we in ieder geval van het gehuil af, hoop ik althans.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat PSV komend weekend punten gaat verspelen.
Groeten,
erg sneu momenteel op psv foraFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij komt er aan, dit wordt zijn jaarquote:Zivkovic: 'tijd om te laten zien wat ik kan'
In gesprek met de NOS laat Richairo Zivkovic weten dat hij zich beseft dat het hoog tijd voor hem wordt om nu te gaan laten zien wat hij kan. "Afgelopen seizoen is niet zoals ik had verwacht en gehoopt. Bij Willem II kwam ik op een gegeven moment op rechtsbuiten terecht, terwijl ik in de spits wilde spelen. Ik heb zelf besloten om Willem II na een half seizoen te verlaten."
"Voor mij was het moeilijk om weer te beginnen in het tweede. Als je dan traint met het eerste en die jongens ziet, is het lastig om daarmee om te gaan. Sinds januari heb ik me wel honderd procent gegeven en kan ik terugkijken op drie goede maanden. Ik zit nu in een fase dat het cruciaal is wat ik ga doen. Ik moet sowieso gaan spelen. Ik weet niet waar. Of dat nou bij het tweede, het eerste of bij een andere club is. Het gaat mij erom dat ik wedstrijden ga spelen. Maar ik zal er alles aan doen om mijn kans te grijpen in Ajax 1. Ik weet wat ik kan, maar het is nu wel tijd om dat te laten zien."
Ajax Netwerk
Andries Ulderink, afgelopen seizoen coach van Jong Ajax legt de vinger op de zere plek. "Richairo heeft moeite in de kleine ruimte en ik kan me voorstellen als je het spel van Ajax bekijkt, dat hij daar echt nog aan moet werken. Ik vind ook dat als je kritisch naar Richairo kijkt dat hij niet die stappen heeft gemaakt die noodzakelijk zijn. Hij zal enorm veel uren moeten maken om in het voetballende gedeelte winst te boeken. Mentaal zal hij ook stappen moeten maken. Maar ik ben er wel van overtuigd, want we vergeten nog weleens hoe jong hij is, dat hij bij een grote club terecht kan komen."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook wel door de pers en als je het sec bekijkt heeft PSV ook meer kwaliteit maar dat hebben ze in NL toch te weinig laten zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Spelers bij Ajax en Frank blijven veel professioneler en rustig, eerst Graafschap winnen dan juichen.![]()
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Groeten,![]()
Ik vind PSV helemaal niet beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook wel door de pers en als je het sec bekijkt heeft PSV ook meer kwaliteit maar dat hebben ze in NL toch te weinig laten zien
Europees hebben ze alleen veel volwassener gespeeld. Maar als je ze dan ziet bij een Willem ll of tegen Ajax.
Verdediging van Ajax is op dit moment een stuk beter dan bij PSV.
Aanval en middenveld is om het even.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben er zo zeker van dat PSV wint, dat ik een weddenschap heb afgesloten met GGMM.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Groeten,![]()
thuis waren we kansloos voor zover ik me kan herinneren, normaliter is de groeicurve bij Ajax wat groter, dus het Ajax van vandaag zit er dichterbij (of ernaast misschien) dan het Ajax van augustusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind PSV helemaal niet beter dan Ajax.
Europees hebben ze alleen veel volwassener gespeeld. Maar als je ze dan ziet bij een Willem ll of tegen Ajax.
Aanval en middenveld is om het even.![]()
ja, ik bedoeld ook zoals de teams nu zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
thuis waren we kansloos voor zover ik me kan herinneren, normaliter is de groeicurve bij Ajax wat groter, dus het Ajax van vandaag zit er dichterbij (of ernaast misschien) dan het Ajax van augustus
hoewel Ajax het seizoen goed begon, al was dat vrijwel het meeste Ghazi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
haha, damn... ik zie elke wedstrijd van ajax en psv.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind PSV helemaal niet beter dan Ajax.
Aanval en middenveld is om het even.
dan constateer ik toch meestal een stuk of 15 kansen bij psv en de helft bij de wedstrijden van ajax.
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.Nothing to see here, carry on![]()
Deze post even opgeslagen, voor mogelijk later gebruikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat PEC heeft dan ook wel een geweldig elftal, dus het is best logisch dat je dat denkt
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
my god, komt de volgende.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha, damn... ik zie elke wedstrijd van ajax en psv.
dan constateer ik toch meestal een stuk of 15 kansen bij psv en de helft bij de wedstrijden van ajax.
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ga jij nou maar Shin Chan kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Deze post even opgeslagen, voor mogelijk later gebruik![]()
PSV, team van het jaar 2015/2016quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha, damn... ik zie elke wedstrijd van ajax en psv.
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.GEFELICITEERD MANNEN!!!!! Haal die platte kar maar boven want het volk heeft gesproken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wow, goede comeback. 8/10quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.ajaxlife.nl/up(...)scheiden-ajatwe-1516quote:Hoe vaak is Amin Younes dit seizoen wel niet gewisseld? Nou, negentien keer maar liefst. De keuze van Frank de Boer om hem tegen FC Twente (4-0) te laten staan, pakte bijzonder goed uit. En toch blijft de linksbuiten zelf uiterst bescheiden onder zijn glansrol.
Het gebeurde dus al negentien keer dat Younes de slotfase van een wedstrijd vanaf de bank bekeek. Deze zondag in de Amsterdam Arena eiste hij met twee assists en tenslotte een doelpunt een hoofdrol voor zich op. Hij zorgde ervoor dat Ajax een veilige marge heeft qua doelsaldo.
“How come? Goeie vraag! Ik ben de trainer erg dankbaar dat hij vertrouwen in me heeft en volop speeltijd voor me reserveert. Dit is het eerste seizoen waarin ik veel wedstrijden speel, daar moet je aan wennen. Ik moest een goed ritme vinden en het belangrijkste is dat ik me daar zelf ook van bewust ben,” deelt Younes met Ajax Life.
Van een heldenrol wil de Duitser met Libanese roots niets weten. “Weet je wie ik de belangrijkste man van de wedstrijd vond? Jasper Cillessen. Als hij dat schot van Ziyech niet corner tikt, staat het gelijk. De 1-1 was een groot deel van de wedstrijd eerder op komst dan de 2-0. Zo blijkt maar weer dat we het samen doen, we hebben iedereen nodig.”
“Gelukkig liet Twente in de slotfase steeds meer ruimtes vallen. Ik dacht alleen maar: we moeten profiteren! Mike van der Hoorn maakte een mooie goal. Hij had het me al ingefluisterd. Mike zei: als je naar binnen trekt en de bal bij de tweede paal geeft, kop ik 'm binnen. Daarmee voldeden we aan de opdracht om zelf te winnen.”
Ajax staat nu op matchpoint en reist naar het uitduel met De Graafschap in de wetenschap dat winst volstaat om kampioen te worden. Voor de 22-jarige Younes zou dat de grootste triomf uit zijn prille loopbaan zijn, maar vraag hem nog niet naar de schaal en bijbehorende festiviteiten.
“Er kan in het voetbal van alles gebeuren, het lijkt soms wel gekkenwerk. Ik wil er verder niet over spreken, we zijn nog geen kampioen. Het is volgende week pas zo ver als de scheidsrechter affluit en de stand op het scorebord voor ons gunstig is.”
“We gaan er volgende week alles aan doen om te winnen, ik wel tenminste,” vervolgt Younes, die moet lachen als het woord 'Kampfgeist' valt. “Die Duitse mentaliteit heb ik zeker meegenomen, net als Arek Milik trouwens. Hij heeft er in de Bundesliga ook aan gewerkt. Haha, geintje. Het hele team beschikt over een goede mentaliteit. Kijk maar eens hoe Viktor Fischer inviel.”![]()
Vooral onderschatten, daar zijn jullie immers meesters inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat PEC heeft dan ook wel een geweldig elftal, dus het is best logisch dat je dat denkt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
PEC staat in het linkerrijtje, die clubs worden door PSV niet onderschat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vooral onderschatten, daar zijn jullie immers meesters in![]()
Weggespeeld nog wel door Rapid.quote:
Wie heeft dit stukje broddelwerk gefabriceerd?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het grappig die vergelijking, PSV gaf die wedstrijden volle energie en ik betwijfel of het bij Ajax zo ook was gezien de resultaat.![]()
![]()
Allemaal even buigen voor PSVquote:![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er ontbreekt een stukje tekst, iets met dat die zondag na de wedstrijd tegen Atletico, Ajax PSV versloeg 2-0 in eigen huis met een heule vroege goalquote:![]()
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)e+ook+punten+op.aspxquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:43 schreef RijstNatie het volgende:
en dan nog niet gesproken of de tal van onterechte penalties en discutabele momenten waarop de scheids van grote invloed is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Sink, zivkovic + 5 miljoen voor ziyech? Ik zeg doen.![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.quote:
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.![]()
Wat heeft Twente daar aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal onzin. Of ken jij Ziyech persoonlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.
Verder, wat heeft Ziyech nog te zoeken in de Eredivisie als hij FC Twente twee seizoenen lang in leven heeft gehouden met legio goals en assists? Dan kan hij wel bij Ajax of PSV gaan spelen, maar dan is hij na een seizoentje ongeveer ook wel weer uitgespeeld. Die jongen wacht gewoon op een mooie buitenlandse club waar hij verder kan werken aan iets. In het hoofd van Ziyech zijn er twee dingen: ''Ik ben geweldig en ik wil geld''.![]()
Dus je vindt het ook onzin dat Ziyech niets meer in de Eredivisie te zoeken heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Of ken jij Ziyech persoonlijk?![]()
Doe em gelijk even de groeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je heel simpel verklaren. Kijk eerst naar dat Touzani (of was het die met Van der Meyde) interview. Dan vraag je jezelf even af: wat voor indruk maakt Ajax op de buitenwacht? Een soort dictatoriaal voetbalsysteem waar de creativiteit beetje voor beetje wordt uitgesloopt. Ziyech is een individualist en zit daar he-le-maal niet op te wachten. Ziyech denkt alleen maar aan ikke ikke ikke.
Eerlijk gezegd ja, al was het alleen maar voor zijn eigen ontwikkeling. De druk bij Ajax, presteren, CL, daar de man worden (wat hij kan) en dan de stap maken. Juist in het interview met Andy kwam naar voren dat hij Nederland niet uitsluit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook onzin dat Ziyech niets meer in de Eredivisie te zoeken heeft?![]()
Ik vind dat de Nederlandse competitie by far geen uitdagingen meer voor hem biedt. Tactisch zijn zovele ploegen zwaar onderlegd met de simpele mandekking dat het eigenlijk heel simpel is om tot scoren te komen. Dan kan hij wel voor het 'Europese' voetbal naar Ajax gaan, maar dat is een verloren zaak. Tactisch komen wij zoveel tekort dat het toch een kansloze expeditie is. Dat heeft Ajax eens te meer bewezen in de vCL en in de Europa League. Het werd zelfs vreselijk pijnlijk. Ploegen die zonedekking gebruiken, hebben een doodsimpele avond. Zonedekking is zelfs verplicht geworden in het hedendaagse voetbal. Wij in Nederland lopen zwaar achter waardoor hij ook bij Ajax geen steek verder komt. Ook niet met een type Ziyech. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer hij een Nederlandse ploeg wil, hij beter naar PSV kan gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ja, al was het alleen maar voor zijn eigen ontwikkeling. De druk bij Ajax, presteren, CL, daar de man worden (wat hij kan) en dan de stap maken. Juist in het interview met Andy kwam naar voren dat hij Nederland niet uitsluit.
Daarom alleen al is het voor hem beter om naar het buitenland te gaan. Daar lopen veel meer clubs rond die uitdaging en confrontatie bieden. Neem bijvoorbeeld de Bundesliga. Dat is een prima competitie voor hem.![]()
Dit horen we hem nu al bijna 2 lang seizoenen roepen. Erg ongeloofwaardig. Die knul heeft gewoon niet genoeg discipline en daarnaast niet genoeg talent om dat te compenseren. Opgeven, wordt niks meer.quote:![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Nu op Fox een docu met misselijke mensen op Olsen na
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Goede titel welquote:Jurjus geeft Ajax-fans hoop: "Iedereen begrijpt dat"
20:23 – Ajax kan zondagmiddag de titel pakken in de Eredivisie als het wint bij De Graafschap. Voor die ploeg begint na de wedstrijd tegen de Amsterdammers de nacompetitie, waarin de formatie van Jan Vreman volle bak zal moeten gaan. Doelman Hidde Jurjus geeft bij FOX Sports toe dat hij op sommige momenten tegen Ajax niet tot het gaatje zal gaan, met het oog op de play-offs.
Als Jurjus in de 82ste minuut bij een 0-0 stand oog in oog komt te staan met Arek Milik, dan zal hij de Pool niet neersabelen en een rode kaart krijgen. Een rode kaart zou namelijk funest zijn voor hem. "Ik weet het niet precies, maar volgens mij mag ik dan in de play-offs niet meedoen, dus dat lijkt me niet handig", aldus Jurjus, die dan zal voorkomen dat hij rood krijgt. "Ja, ik zou liegen als ik zeg dat het niet zo is. Wij kunnen wel hypocriet zijn, maar ik denk dat iedereen begrijpt dat ik dan niet voor die rode kaart ga", besluit de keeper.
Het duel tussen De Graafschap en Ajax begint zondag, net als alle eredivisieduels, om 14.30 uur.![]()
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zou een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo isOh.![]()
Sinds David Endt vertrokken is heeft Jack geen bron meer binnen Ajax dus dat neem ik met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo is
Zou het overigens een prima vervanger vinden mocht Frank vertrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk een trainer bij Ajax die niet tegen druk en stress kan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinds David Endt vertrokken is heeft Jack geen bron meer binnen Ajax dus dat neem ik met een korreltje zout.
Zou het overigens een prima vervanger vinden mocht Frank vertrekken.
http://www.sport5.co.il/a(...)docID=214541&lang=HE![]()
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegdOh.![]()
Ah ok, heb het stuk gelezen en dat ziet er serieus uit...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.
http://www.sport5.co.il/a(...)docID=214541&lang=HE
Maar als het zo is dan heeft De Boer z'n vertrek aangekondigd dus. Lijkt me ook een goed moment eerlijk gezegd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bromquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.
![]()
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo is![]()
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo ergquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja, wie weet een fantastische aanbieding gekregenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik wel, er moet Europees een keer wat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo erg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: