Ja, ik wilquote:Op woensdag 4 mei 2016 17:17 schreef Greys het volgende:
Ondertussen in Stockholm....
Douwe vermaakt zich wel, hoor. Oh en douze points...
[ afbeelding ]
Als je z'n nummer op zet ben je er nooit op tijdquote:Op woensdag 4 mei 2016 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik krijg ook ineens zin om me te gaan vermaken, hoe lang is het eigenlijk rijden naar Stockholm?
Ja! Sowieso veel leuker om al zijn belevenissen daar te zien/lezen dan dat suffe getrut van de Trijn toen. Wat een verademing dit. Hij gaat én voor goed resultaat én haalt er alles uit qua leuke dingen. Paardrijden, nieuwe tattoo van een zeemeermin en nu in z'n blote kont in de zon. Zo doe je dat. Hatsekideequote:Op woensdag 4 mei 2016 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha, geniaal![]()
Hij geniet en ondertussen doet hij goede PR.
Potdorie zijn we al onderweg?quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik smeer de boterhammen vast voor onderweg jongens!
(de "kadetjes")
Hallo! Dit is echt niet leuk hoor! Trijntje had een heel groot probleem, want die wist niet welke schoénen ze aan moest. Schoénen Greys! Daar moet je geen geintjes over maken...quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Sowieso veel leuker om al zijn belevenissen daar te zien/lezen dan dat suffe getrut van de Trijn toen. Wat een verademing dit. Hij gaat én voor goed resultaat én haalt er alles uit qua leuke dingen. Paardrijden, nieuwe tattoo van een zeemeermin en nu in z'n blote kont in de zon. Zo doe je dat. Hatsekidee
Ik heb nog wel ergens een cd van Michael Jackson liggen, zet ik voor de trip gewoon "Speed Demon" op.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je z'n nummer op zet ben je er nooit op tijd.
Echt ja, was elke Nederlandse inzending maar zo enthousiast.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Sowieso veel leuker om al zijn belevenissen daar te zien/lezen dan dat suffe getrut van de Trijn toen. Wat een verademing dit. Hij gaat én voor goed resultaat én haalt er alles uit qua leuke dingen. Paardrijden, nieuwe tattoo van een zeemeermin en nu in z'n blote kont in de zon. Zo doe je dat. Hatsekidee
En toch, als ik (weer... ok, nog steedsquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
LOL!quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En toch, als ik (weer... ok, nog steeds) naar deze foto kijk ben ik erg blij dat Trijntje vorig jaar een andere insteek had.
Ik denk dat zo'n foto van haar toch een heel ander effect had opgeleverd.
Oh hallo! Dat is toch een van de andere deelnemers?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:26 schreef Soren het volgende:
ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat 2e lekkertje?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hallo! Dat is toch een van de andere deelnemers?
En hij bevestigt het ook gewoon met die tweet hahahaha. Briljante kerel.
Mag ik deze even in herinnering brengen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En toch, als ik (weer... ok, nog steeds) naar deze foto kijk ben ik erg blij dat Trijntje vorig jaar een andere insteek had.
Ik denk dat zo'n foto van haar toch een heel ander effect had opgeleverd.
Gewoon een andere blonde vent wsl, die van Estland is wel ietsje jonger dacht ik.quote:
Gruwel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik deze even in herinnering brengen?
*screenshot uit horrorfilm oid.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Onlangs las ik dat Trijntje de scheurjurk niet aandeed omdat ze niet kon lopen op hakken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik deze even in herinnering brengen?
Klopt, het is zijn beste vriend Stijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:49 schreef Em31 het volgende:
Is dat niet zijn beste vriend die met 'm mee is? Die liep er volgens mij ook bij op het vliegveld.
Beste vriend met benefits, zo te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:38 schreef libranl het volgende:
[..]
Klopt, het is zijn beste vriend Stijn.
Zal z'n vriendin leuk vindenquote:
Ik begin er langzaam echt meer en meer in te geloven, vooral omdat 36 landen qua staging alle registers opentrekken en dit zo lekker simpel wordt gehouden... maar 2e gaat niet gebeuren, top 10 zou al mooi zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef Greys het volgende:
ZOU HIJ GEWOON EEN LINNETSJE GAAN DOEN EN HEEL HOOG EINDIGEN?
Dat zou zo onmeunig tof zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef Greys het volgende:
Vind het lastig. Heb er wel een bepaald gevoel bij, maar wil daar geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef Greys het volgende:
Dat je binnenkort je Fok!full account verliest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb mijn 100 euro bet op een overwinning van Douwe Bob nog steeds niet ingetrokken. Wat zou dit zeggen?
Ik denk geen 2e helaas, maar geloof wel in een top 10 in de finale. Ik ben zo reuze benieuwd naar maandag, dan krijgen we pas echt een idee van hoe men in het publiek reageert. Livestream luisterenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde het net in de auto op weg naar huis en toen viel me de 'tik tok' van het wekkertje aan het begin ook op!
PANNECOUCKE LEES JE DIT? WEKKERTJE, IETS MET EEN KLOK. Een dansende koekoek.
quote:En met Annemieke Schollaardt blikken we vooruit op het Eurovisie Songfestival. Annemieke volgde Douwe Bob in zijn aanloop naar het jaarlijkse liedjesfestijn.
Die DJ's zouden eens wat meer durf moeten hebben en geen natuurlijke afkeer van het ESF: Letland, Estland, Zweden en Frankrijk zou je sowieso prima op 3FM kunnen draaienquote:
Zweden komt nog wel denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die DJ's zouden eens wat meer durf moeten hebben en geen natuurlijke afkeer van het ESF: Letland, Estland, Zweden en Frankrijk zou je sowieso prima op 3FM kunnen draaien
Precies, als een van hun oh zo speciale 'serious talents' of knuffelsingersongwriters met een dergelijk lied op de proppen komt dan zouden ze het grijs draaien. Maar ja, ESF hè, dus not done.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die DJ's zouden eens wat meer durf moeten hebben en geen natuurlijke afkeer van het ESF: Letland, Estland, Zweden en Frankrijk zou je sowieso prima op 3FM kunnen draaien
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, als een van hun oh zo speciale 'serious talents' of knuffelsingersongwriters met een dergelijk lied op de proppen komt dan zouden ze het grijs draaien. Maar ja, ESF hè, dus not done.
Ik negeer even het feit dat Giel de zogenaamde ontdekker van Douwe Bob is. Ik gun hem die credits niet.
Ik kan me niet heugen dat er een artiest zo relaxed met het hele circus is omgegaan... ook Ilse en Waylon waren bij lange na niet zo zichtbaar aan het genietenquote:
Zelf is hij in elk geval in de winning mood vanavond.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:44 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Vind het lastig. Heb er wel een bepaald gevoel bij, maar wil daar geen uitspraken over doenHet wordt in ieder geval geen Trijntje debacle
Zekerquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Cee het volgende:
Verdomme wat doet Douwe dit hele gebeuren toch goed zeg.
Eens. Hij doet t echt leuk. Maar wordt het ook echt in het buitenland opgepikt?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Cee het volgende:
Verdomme wat doet Douwe dit hele gebeuren toch goed zeg.
Wat hij sowieso slim doet is bijvoorbeeld die tweet naar de Franse deelnemer om hem uit te nodigen voor zaterdag voor de opening van de bar, waarna de Fransoos heel enthousiast terugjubelt dat hij uiteraard komt. En die Fransoostweet wordt dan best vaak geRT.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens. Hij doet t echt leuk. Maar wordt het ook echt in het buitenland opgepikt?
Heb het niet gezien, maar ik kan het er alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu naar een herhaling van Boulevard te kijken maar zullen we Carlo Boszhard echt nooit meer in de buurt van een keuze voor een songfestivallied laten komen, die man is een levend songfestivalcliché van alles wat in de jaren 80 en 90 scoorde
Het scheelt ook zoveel dat er een duidelijk plan ligt wat werkt en waar iedereen aan vasthoudt... dat was vorig jaar wel andersquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hij sowieso slim doet is bijvoorbeeld die tweet naar de Franse deelnemer om hem uit te nodigen voor zaterdag voor de opening van de bar, waarna de Fransoos heel enthousiast terugjubelt dat hij uiteraard komt. En die Fransoostweet wordt dan best vaak geRT.
Alles bij elkaar doet hij er in elk geval écht alles aan om positief op te vallen. Meer dan dit kan je ook eigenlijk niet doen dan in je blote bips poseren en jezelf heel leuk neerzetten en mysterieus doen over de 10 seconden stilte etc. Dus hij doet zijn best. Stukken beter dan dat 'wheeeeh ik weet niet wat ik aan moet' gezeik van Trijn.
Ja, precies dat inderdaad. Goed voorbereid er heen, alles al tot in de puntjes voor elkaar. Dan heb je niet alleen meer tijd om er van te genieten, maar ook meer rust in je hoofd om dat te kunnen doen. Hoop dat iedereen ná hem er een voorbeeld aan gaat nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het scheelt ook zoveel dat er een duidelijk plan ligt wat werkt en waar iedereen aan vasthoudt... dat was vorig jaar wel anders
Dan heb je ook tijd genoeg om er van te genieten
Verstandig om dit niet te kiezen, dit is me echt iets te ingetogen en donker om echt indruk te makenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:42 schreef marcodej het volgende:
Dit zou in eerste instantie de eerste keus zijn geweest.
Nou, het goede voorbeeld werd eigenlijk al gedaan door TCL. De gedocumenteerde opbouw van het nummer, het bespreken van de visuals met Pannecoucke in een stadium waarin het lied nog niet eens wereldkundig was. Twee jurkjes voor Ilse waaruit ze kon kiezen (wit of zwart), en verder gewoon rustááágggg blijven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, precies dat inderdaad. Goed voorbereid er heen, alles al tot in de puntjes voor elkaar. Dan heb je niet alleen meer tijd om er van te genieten, maar ook meer rust in je hoofd om dat te kunnen doen. Hoop dat iedereen ná hem er een voorbeeld aan gaat nemen.
Silent Bobquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:44 schreef Greys het volgende:
Artikel Volkskrant. Wat een mutsig geschreven stuk.
[ afbeelding ]
Oh zeker, qua voorbereidingen zat ook echt ALLES goed bij Ilse en Waylon!quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, het goede voorbeeld werd eigenlijk al gedaan door TCL. De gedocumenteerde opbouw van het nummer, het bespreken van de visuals met Pannecoucke in een stadium waarin het lied nog niet eens wereldkundig was. Twee jurkjes voor Ilse waaruit ze kon kiezen (wit of zwart), en verder gewoon rustááágggg blijven.
Toen vonden we hier al dat ze het zo goed aanpakten (jammer van het saaie nummer heheheh) en dat eenieder die ze opvolgt hier een voorbeeld aan moet nemen.
En toen ging Trijn als een debiel wild om zich heen slaan.
Gelukkig pikt Douwe het wel weer op.
Ik vind het een geweldig nummer! Pfoe!quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:42 schreef marcodej het volgende:
Ik ook. Prachtig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:52 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig nummer! Pfoe!
Meneertje Noorwegen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Prachtig.
Doet me een beetje denken aan Silent Storm van hoeheetieookalweer, van het ESF.
Die hadden het vast ietsje minder gezellig dan Bob.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zeker, qua voorbereidingen zat ook echt ALLES goed bij Ilse en Waylon!
Alleen daarvan was het achteraf een beetje jammer dat je daar tijdens hun verblijf weinig tot niets hoorde van wat ze daar deden.
Op zich een mooi nummer, maar wel een beetje heavy.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:42 schreef marcodej het volgende:
Spreekt me persoonlijk veel meer aan dan Slow Down, al lijkt de keuze uiteindelijk verstandig te zijn geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:42 schreef marcodej het volgende:
(video)
Amen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu naar een herhaling van Boulevard te kijken maar zullen we Carlo Boszhard echt nooit meer in de buurt van een keuze voor een songfestivallied laten komen, die man is een levend songfestivalcliché van alles wat in de jaren 80 en 90 scoorde
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:56 schreef grazz het volgende:
gejuich/geschreeuw/applaus/boe-geroep. Of het blijft stil...
Nu het hier geopperd is, misschien wel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:35 schreef Greys het volgende:
Zouden ze de tiktokklok van het begin weer laten horen tijdens de 10 sec?
Als DB daarmee lekker hoog eindigt gaan ze het volgend jaar gewoon proberen. Ze schrijven gewoon een lied waarin de zanger zelf heel vaak boe roept en laten dan het publiek invallen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:54 schreef Em31 het volgende:
[..]Rusland kan zo'n stilte beter niet proberen.
Hahahaquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als DB daarmee lekker hoog eindigt gaan ze het volgend jaar gewoon proberen. Ze schrijven gewoon een lied waarin de zanger zelf heel vaak boe roept en laten dan het publiek invallen.
Ik denk het niet eigenlijk, tenzij ze het publiek helemaal zouden muten. Anders wordt het immers nogal rommelig. Maar ik heb de indruk dat ze dat in elk geval niet gaan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:35 schreef Greys het volgende:
Zouden ze de tiktokklok van het begin weer laten horen tijdens de 10 sec?
Ik dacht misschien om aan te geven dat het nog niet afgelopen is, maar bij nader inzien geven ze daar misschien juíst de indruk dat het af is (eindigen hoe je begint) dus idd niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, tenzij ze het publiek helemaal zouden muten. Anders wordt het immers nogal rommelig. Maar ik heb de indruk dat ze dat in elk geval niet gaan doen.
Op het podium he. Dat is een soort gekkehakkenziekte, moeten we niet mee spotten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:31 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Onlangs las ik dat Trijntje de scheurjurk niet aandeed omdat ze niet kon lopen op hakken.
Ja, ze lijdt aan een ernstige vorm van aanstelleritisquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op het podium he. Dat is een soort gekkehakkenziekte, moeten we niet mee spotten.
Yes please.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:44 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook benieuwd of ze tijdens het invallen van de stilte iets met het licht doen? Dat zou ook een wow-effect kunnen geven,denk ik. Als na het instrumentale gedeelte ineens de stilte er in valt dan zouden ze dat met het licht nog meer kunnen versterken door 1 spot op Douwe Bob te richten, de rest donker. En na 10 seconden, alle lichten weer aan en verder.
Ik weet zeker dat het gebeurd, ik denk dat als DB naar voren loopt naar de catwalk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:44 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook benieuwd of ze tijdens het invallen van de stilte iets met het licht doen? Dat zou ook een wow-effect kunnen geven,denk ik. Als na het instrumentale gedeelte ineens de stilte er in valt dan zouden ze dat met het licht nog meer kunnen versterken door 1 spot op Douwe Bob te richten, de rest donker. En na 10 seconden, alle lichten weer aan en verder.
60% is nog niet heel erg hoog.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:03 schreef ato het volgende:
Vriend van mij die ook aanwezig is tijdens de rehearsals zegt dat zijn vertrouwen in DB van 40 naar 60 procent is gestegen. Het vertrouwen om naar de finale te gaan..
Historisch gezien is 60% voor Nederlandse kwalificatie gigantischquote:
Op donderdag 5 mei 2016 17:11 schreef Fred_B het volgende:
Cee tochquote:
Ben er helemaal van overtuigd dat hij doorgaat.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cee toch
Ik zit op 99,9 procent. Als 'ie niet door gaat, versplinter ik in stukjes en kunnen jullie me dinsdag weer bij elkaar rapen/schrapen. Alvast bedankt
Ik zit op 99 procent qua dat ie door zou móeten, maar ik heb slechts 2 procent vertrouwen in de goede smaak en eerlijkheid van de stemmers als ik denk aan die keer dat bv Azerbeidzjan won. Ze stemmen soms zó achterlijk dat ik nergens meer in durf te geloven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cee toch
Ik zit op 99,9 procent. Als 'ie niet door gaat, versplinter ik in stukjes en kunnen jullie me dinsdag weer bij elkaar rapen/schrapen. Alvast bedankt
Ik ben het vaak niet eens met de winnaar, maar ja, who's asking me?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op 99 procent qua dat ie door zou móeten, maar ik heb slechts 2 procent vertrouwen in de goede smaak en eerlijkheid van de stemmers als ik denk aan die keer dat bv Azerbeidzjan won. Ze stemmen soms zó achterlijk dat ik nergens meer in durf te geloven.
Kom je ook dinsdag?quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cee toch
Filmpje ging halverwege op zwart, ik netjes wachten want ik dacht "haha, dit gaat 10 seconden duren en dan komt er een grapje aan", komt er niks.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:44 schreef Greys het volgende:
Kijk nou hoe tof ze het hebben daar! Heel leuk filmpje dit:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=217470738287691
Ik meen dat de eerste pauze juist voor Nederland komt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:01 schreef grazz het volgende:
Is al bekend na welke liedjes de pauzes zijn? Meest logische lijkt mij om in beide semi's na lied 6 en 12 een korte pauze te hebben. Zo heb je drie delen met elk dus 6 nummers en het zou voor ons net wat gunstiger zijn. Slow Down komt beter tot z'n recht als het nog vóór de pauze zit ipv er direct na.
Dat hoop ik niet, niet dat ik denk dat we dan minder kans hebben om door te gaan, maar m.i. komt het lied nog beter over als afsluiter van het eerste blokje van 6.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik meen dat de eerste pauze juist voor Nederland komt.
quote:
quote:Friday 6th May
09:00 – Finland (2nd rehearsal)
09:25 – Greece (2nd rehearsal)
09:50 – Moldova (2nd rehearsal)
10:15 – Hungary (2nd rehearsal)
10:40 – Croatia (2nd rehearsal)
11:05 – The Netherlands (2nd rehearsal)
11:30 – Break
12:30 – Armenia (2nd rehearsal)
12:55 – San Marino (2nd rehearsal)
13:20 – Russia (2nd rehearsal)
13:45 – Czech Republic (2nd rehearsal)
14:10 – Cyprus (2nd rehearsal)
14:35 – Austria (2nd rehearsal)
15:00 – Break
15:20 – Estonia (2nd rehearsal)
15:45 – Azerbaijan (2nd rehearsal)
16:10 – Montenegro (2nd rehearsal)
16:35 – Iceland (2nd rehearsal)
17:00 – Bosnia & Herzegovina (2nd rehearsal)
17:25 – Malta (2nd rehearsal)
17:50 – Break
18:55 – France (1st rehearsal)
19:35 – Spain (1st rehearsal)
En dat broekpak ookquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Even teruggenieten mensen
Ik moet elke keer weer grinniken om dit ultieme gepruts
Het oorspronkelijke plan was Douwe Bob, maar toen ging Trijn een drankje drinken met Cornald en Daniel Dekkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:05 schreef Cee het volgende:
Wat was in vredesnaam het originele plan, en zullen we dat OOIT te weten komen.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:10 schreef Cee het volgende:
Douwe Bob met een netje voor z'n ogen zonder broek
Volgens mij was eigenlijk Dotan eerste keusquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:05 schreef Cee het volgende:
Wat was in vredesnaam het originele plan, en zullen we dat OOIT te weten komen.
Meer Alain Clark. Maar dat lekte heel snel uit en toen kwam Trijn (met een lied van Anouk!!!) en was de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:19 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
O'G3NE naakt op het podium
[..]
Volgens mij was eigenlijk Dotan eerste keus
Wat dacht je van het feit dat men met de camera om Trijntje heen gaat draaien, zodat we een halve minuut naar de achterkant van haar broekpak kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:06 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
En dat broekpak ook![]()
En dat netje voor de ogen van Trijn wat veel te lang in beeld blijft![]()
En dat gemarcheer van die achtergrond zangeressen in die koekiemonster truien![]()
En daarbij dat gewaai-ai-ai-ai![]()
Hoe kan ik ooit gedacht hebben dat dit hoog zou gaan eindigen in de finale?
Het mooiste blijft die schrikreactie naar de zijkant van de camera... je weet al maanden dat deze beweging gemaakt gaat worden maar op het moment supreme kijk je verschrikt naar rechts alsof er een kudde dolle olifanten over je heen komt walsenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat men met de camera om Trijntje heen gaat draaien, zodat we een halve minuut naar de achterkant van haar broekpak kijken
Ik kan dit niet nog es kijken...vind het echt beschamend en ergens ja, ook wel lachwekkend. Hoe kon ze!??!quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Toch geef ik haar ook wel 'credits' dat ze er is gaan staan. Het is natuurlijk ook nogal wat, zo'n podium en een publiek van 200 miljoen, en dan je land vertegenwoordigen. Er is alleen over alles zo slecht nagedacht...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het mooiste blijft die schrikreactie naar de zijkant van de camera... je weet al maanden dat deze beweging gemaakt gaat worden maar op het moment supreme kijk je verschrikt naar rechts alsof er een kudde dolle olifanten over je heen komt walsen
En omdat het ze de finale niet heeft bereikt mag ze volgende week de punten geven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Die gaat lekker in haar scheurjurk zingend punten geven op het ritme van Whyaiaiaiai.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:29 schreef Cee het volgende:
En dan komt ongetwijfeld nog een momentje dat ze zelf nog even een riedeltje gaat adlibben voordat ze de punten geeft.
En op de achtergrond is een foto van Berget Lewis geprojecteerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gaat lekker in haar scheurjurk zingend punten geven op het ritme van Whyaiaiaiai.![]()
The eight eight eight eight, eight eight eight eieieight points go to...
The ten ten ten ten, ten ten ten teheheeen points go to...
And finalyhyhyhy the twelve twelve twelve twelve, twelve twelve twelve twehehelve points...
11:05quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh echt, dan al?Ik moet over een uur weg, ga ik het misschien nog net redden.
Trijntje haar manier van optreden kennende kan ze die twaalf punten makkelijk ook twaalf minuten laten duren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:38 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Helaas voor haar worden dan alleen de twaalf punten (van de jury) aangekondigd
Oeh, zo slim ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:35 schreef Cee het volgende:
Douwe heeft Sergey van Rusland net via twitter uitgenodigd een potje te komen biljarten.
In een vuilniszak waar in lichtgevende letters EVOL op staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
En op de achtergrond is een foto van Berget Lewis geprojecteerd.
quote:Jan Smit vloog afgelopen maandag speciaal over vanuit Nederland. Hij vertrok meteen na de repetitie weer naar huis om zich later deze week opnieuw bij de equipe te voegen. Het past in de strategie van AVROTROS die veel meer de vinger aan de pols wil houden dan vorig jaar. De vergadering van donderdagavond ging vooral over de belichting op en rondom het podium. Zo zal de visuele projectie van een draaiend klokraderwerk achter de bühne verdwijnen. ,,Hans zei: 'We zijn geen reclamespot voor Rolex.' En dat was ik helemaal met hem eens. Verder hoeven we bijna niets meer te veranderen.''
Kalisperma.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:42 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Of gewoon net zoals Paul de Leeuw 10 jaar geleden de oude procedure toch nog doorzetten
Verdomme Jan, dat vond ik nou net zo mooi. Omdat het enige dat verder te zien is op de grond ligt. Bemoeial.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:42 schreef KoningPils het volgende:
Jan Smit vloog afgelopen maandag speciaal over vanuit Nederland. Hij vertrok meteen na de repetitie weer naar huis om zich later deze week opnieuw bij de equipe te voegen. Het past in de strategie van AVROTROS die veel meer de vinger aan de pols wil houden dan vorig jaar. De vergadering van donderdagavond ging vooral over de belichting op en rondom het podium. Zo zal de visuele projectie van een draaiend klokraderwerk achter de bühne verdwijnen. ,,Hans zei: 'We zijn geen reclamespot voor Rolex.' En dat was ik helemaal met hem eens. Verder hoeven we bijna niets meer te veranderen.''
Idd.quote:
Als ik het zo lees wilde juist Pannecoucke van het klokwerk af.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Verdomme Jan, dat vond ik nou net zo mooi. Omdat het enige dat verder te zien is op de grond ligt. Bemoeial.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd.
Een welgemikte stoot en die Rus zingt de komende weken een paar octaven hoger.
Volgens mij gaat het over de led-muur en niet de klok op de vloerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Verdomme Jan, dat vond ik nou net zo mooi. Omdat het enige dat verder te zien is op de grond ligt. Bemoeial.
Keu, bal of "stok", maakt voor het resultaat weinig uit.quote:
Daar gaat het toch ook omquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:49 schreef Greys het volgende:
Oh verdomme Hans dan.
Ik vond dat radar juist tof. Vanuit de zaal zien ze nu niks meer, want dat ding op de grond zie je alleen op tv.
Hij denkt ook: "F de zaal, thuis stemmen ze."quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:49 schreef Greys het volgende:
Oh verdomme Hans dan.
Ik vond dat radar juist tof. Vanuit de zaal zien ze nu niks meer, want dat ding op de grond zie je alleen op tv.
Misschien komt hij nu wel met iets briljants, een gekleurde blob op de achtergrond ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:55 schreef Greys het volgende:
Ja maar thuis was de rader toch ook mooioké oké ik zal me niet aanstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |