Jammer dat ze dan Edsilia van afgelopen jaar nadoet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wedden dat ze haar scheurjurk aantrekt
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef raoul90 het volgende:
We staan nu 13e bij de bookmakers, en 5e in onze halve finale
Het enige voorproefje dat ik wil is Dotanquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:53 schreef grazz het volgende:
Ik vrees dat Trijntje zelfs te zenuwachtig zal zijn om punten te geven en dan weer de verkeerde kant op kijkt en aan het verkeerde land de punten geeft.![]()
Ze hadden O'g3ne moeten vragen om al zingend (voorproefje) punten te geven
Terecht, het is idd oneerlijk om Douwe zo weinig punten te geven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef aarontje112 het volgende:
Zweedse jurylid dat maar 2 punten gaf aan Douwe in de Zweedse previewshow wordt vervangen, omdat het anders oneerlijk zou zijn. Goed nieuws
Trijntje kijkt toch sowieso de verkeerde kant uit? #scheelquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:53 schreef grazz het volgende:
Ik vrees dat Trijntje zelfs te zenuwachtig zal zijn om punten te geven en dan weer de verkeerde kant op kijkt en aan het verkeerde land de punten geeft.![]()
Ze hadden O'g3ne moeten vragen om al zingend (voorproefje) punten te geven
Eurovisie zelf geeft deze beelden volgens mij niet vrij. Volgens mij is er die avond een speciale jury-uitzending, waar soms een lek wordt gevonden en waar dan op kan worden meegekeken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:45 schreef Greys het volgende:
IK HEB ZO BELACHELIJK VEEL ZIN IN MAANDAG OMDAT WE DAN WETEN HOE HET ERUIT KOMT TE ZIEN.
Toch? Of komen er geen beelden van de jury finals? Ik ben het echt steeds helemaal kwijt hoe dat vorige keren zat.
Ja, ze wordt vervangen door de zangeres met het saaiste liedje van de nationale voorronde, namelijk Lisa Ajax.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef aarontje112 het volgende:
Zweedse jurylid dat maar 2 punten gaf aan Douwe in de Zweedse previewshow wordt vervangen, omdat het anders oneerlijk zou zijn. Goed nieuws
Hoeveel gaan er ook alweer door in de halve finale?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef raoul90 het volgende:
We staan nu 13e bij de bookmakers, en 5e in onze halve finale
10quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er ook alweer door in de halve finale?
Ze is gewoon ontslagen vanwege haar slechte muzieksmaakquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef aarontje112 het volgende:
Zeker niet verkeerd!!quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:17 schreef Greys het volgende:
Ondertussen in Stockholm....
Douwe vermaakt zich wel, hoor. Oh en douze points...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:17 schreef Greys het volgende:
Ondertussen in Stockholm....
Douwe vermaakt zich wel, hoor. Oh en douze points...
[ afbeelding ]
Heb je nog een plekje vrij in de auto?quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik krijg ook ineens zin om me te gaan vermaken, hoe lang is het eigenlijk rijden naar Stockholm?
Ja hoor, meerdere.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:54 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij in de auto?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik smeer de boterhammen vast voor onderweg jongens!
(de "kadetjes")
Ik krijg al honger. Vooral omdat ze door Greys gesmeerd zijn zullen ze extra lekker zijn met een ESC tintjequote:Op woensdag 4 mei 2016 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik smeer de boterhammen vast voor onderweg jongens!
(de "kadetjes")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |