Ik meen dat de eerste pauze juist voor Nederland komt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:01 schreef grazz het volgende:
Is al bekend na welke liedjes de pauzes zijn? Meest logische lijkt mij om in beide semi's na lied 6 en 12 een korte pauze te hebben. Zo heb je drie delen met elk dus 6 nummers en het zou voor ons net wat gunstiger zijn. Slow Down komt beter tot z'n recht als het nog vóór de pauze zit ipv er direct na.
Dat hoop ik niet, niet dat ik denk dat we dan minder kans hebben om door te gaan, maar m.i. komt het lied nog beter over als afsluiter van het eerste blokje van 6.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik meen dat de eerste pauze juist voor Nederland komt.
quote:
quote:Friday 6th May
09:00 – Finland (2nd rehearsal)
09:25 – Greece (2nd rehearsal)
09:50 – Moldova (2nd rehearsal)
10:15 – Hungary (2nd rehearsal)
10:40 – Croatia (2nd rehearsal)
11:05 – The Netherlands (2nd rehearsal)
11:30 – Break
12:30 – Armenia (2nd rehearsal)
12:55 – San Marino (2nd rehearsal)
13:20 – Russia (2nd rehearsal)
13:45 – Czech Republic (2nd rehearsal)
14:10 – Cyprus (2nd rehearsal)
14:35 – Austria (2nd rehearsal)
15:00 – Break
15:20 – Estonia (2nd rehearsal)
15:45 – Azerbaijan (2nd rehearsal)
16:10 – Montenegro (2nd rehearsal)
16:35 – Iceland (2nd rehearsal)
17:00 – Bosnia & Herzegovina (2nd rehearsal)
17:25 – Malta (2nd rehearsal)
17:50 – Break
18:55 – France (1st rehearsal)
19:35 – Spain (1st rehearsal)
En dat broekpak ookquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Even teruggenieten mensen
Ik moet elke keer weer grinniken om dit ultieme gepruts
Het oorspronkelijke plan was Douwe Bob, maar toen ging Trijn een drankje drinken met Cornald en Daniel Dekkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:05 schreef Cee het volgende:
Wat was in vredesnaam het originele plan, en zullen we dat OOIT te weten komen.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:10 schreef Cee het volgende:
Douwe Bob met een netje voor z'n ogen zonder broek
Volgens mij was eigenlijk Dotan eerste keusquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:05 schreef Cee het volgende:
Wat was in vredesnaam het originele plan, en zullen we dat OOIT te weten komen.
Meer Alain Clark. Maar dat lekte heel snel uit en toen kwam Trijn (met een lied van Anouk!!!) en was de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:19 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
O'G3NE naakt op het podium
[..]
Volgens mij was eigenlijk Dotan eerste keus
Wat dacht je van het feit dat men met de camera om Trijntje heen gaat draaien, zodat we een halve minuut naar de achterkant van haar broekpak kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:06 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
En dat broekpak ook![]()
En dat netje voor de ogen van Trijn wat veel te lang in beeld blijft![]()
En dat gemarcheer van die achtergrond zangeressen in die koekiemonster truien![]()
En daarbij dat gewaai-ai-ai-ai![]()
Hoe kan ik ooit gedacht hebben dat dit hoog zou gaan eindigen in de finale?
Het mooiste blijft die schrikreactie naar de zijkant van de camera... je weet al maanden dat deze beweging gemaakt gaat worden maar op het moment supreme kijk je verschrikt naar rechts alsof er een kudde dolle olifanten over je heen komt walsenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat men met de camera om Trijntje heen gaat draaien, zodat we een halve minuut naar de achterkant van haar broekpak kijken
Ik kan dit niet nog es kijken...vind het echt beschamend en ergens ja, ook wel lachwekkend. Hoe kon ze!??!quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Toch geef ik haar ook wel 'credits' dat ze er is gaan staan. Het is natuurlijk ook nogal wat, zo'n podium en een publiek van 200 miljoen, en dan je land vertegenwoordigen. Er is alleen over alles zo slecht nagedacht...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het mooiste blijft die schrikreactie naar de zijkant van de camera... je weet al maanden dat deze beweging gemaakt gaat worden maar op het moment supreme kijk je verschrikt naar rechts alsof er een kudde dolle olifanten over je heen komt walsen
En omdat het ze de finale niet heeft bereikt mag ze volgende week de punten geven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Die gaat lekker in haar scheurjurk zingend punten geven op het ritme van Whyaiaiaiai.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:29 schreef Cee het volgende:
En dan komt ongetwijfeld nog een momentje dat ze zelf nog even een riedeltje gaat adlibben voordat ze de punten geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |