SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vrees dat Madrid verder gaat, dit wordt 1-1. Bayern zal wel vroeg op voorsprong komen.
Wel veel Spanjaarden die problemen met hun pielemuisje hebben.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:01 schreef Bolasie het volgende:
Ook te zien via ZDF trouwens, omdat het de laatste Duitse club in de CL is.
Gelukkig geen SBS6aids dus.
twitter:FCBayern twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 19:30:01Aufstellung FC Bayern:Neuer - Ribéry, Martinez, Lewandowski, Costa, Alonso, Boateng, Lahm (K), Vidal, Müller, Alaba | ^M.Hörwick reageer retweet
Ik vind dat Costa de flankpositie veel beter invult dan Ribéry. Hij houdt het spel meer breed. Tenzij Alaba veel over Ribery heen moet gaan als die naar binnen trekt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom ':'('? Ribéry speelt sinds z'n blessure sterk.
Dat is jammerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom een beetje later boys.
Ik meld het alvast
Oh ohquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik meld het alvast
Je kan die wedstrijd niet even wat later laten beginnen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik meld het alvast
Wat scherp van jouquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jij ook hier
Nuh ze hebben niet de drive om het net als voor Jupp te doen.quote:
Zeggen ze altijd maar wanneer puntje bij paaltje komt..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komen al je vriendjes vanavond hier posten?
Ik, je beste vriend, ben er welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeggen ze altijd maar wanneer puntje bij paaltje komt..
Robben nu op de ZDFquote:
werden er posts geplaatst die niet door de beugel kunnen? Niks van gezienquote:
horen hier nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
werden er posts geplaatst die niet door de beugel kunnen? Niks van gezien
ik hoop op bayernquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstandige mensen hopen op een finale van Atleti
Lekker voor Bayern dan kunnen we Robben zien in de finale ja manquote:
TOPUSERquote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Carolina, en nu ex.
[ afbeelding ]
ik hoor van Mexicano dat jij voor Atleti aan het juichen bent.quote:
Hij heeft wel zijn haar weer vlot geschoren.quote:
Ik gok op rood voor Vidal en KingRoland die mad gaat doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
Er gaan stoppen doorslaan vandaag. Vechtpartijen!
Alleen als ze mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
tellen uitgoals eigenlijk dubbel in de finale?
Bij twijfel, kies altijd Bquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom sprinten danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Das
Jij hebt zitten slapen tijdens Duits op school.
Verstandige mensen hadden Duits in hun pakket.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Das
Jij hebt zitten slapen tijdens Duits op school.
Nee, als ze verliezen dan is het pech gehad. Wel jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gok op rood voor Vidal en KingRoland die mad gaat doen.
Nee, als het gelijk blijft op neutraal terrein verder.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstandige mensen moeten niks van die moffenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige mensen hadden Duits in hun pakket.
Ribery ook rood.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gok op rood voor Vidal en KingRoland die mad gaat doen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alleen als ze mooi zijn.
Daarvoor is een onafhankelijke jury die dat beoordeeld.
Frans juist, lekker meisjes hosselen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen kopgoals.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga gewoon genieten van een zeer interessante clashquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik hoor van Mexicano dat jij voor Atleti aan het juichen bent.
Wat is deze? Robben is DIEP in jou teleurgesteld.
Ik moet alleen iets hebben van BVB of FCB.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Verstandige mensen moeten niks van die moffen
Dat is alleen met de LED show van PSV.quote:
Had ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen gifjes tijdens de wedstrijd meer aub.
Nog steeds, hij kan alleen niet zo snel lopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Alonso in de basis. Was die niet 3 jaar geleden al op zijn retour bij Bayern?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet alleen iets hebben van BVB of FCB.
Nee, bij McLarenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Alonso in de basis. Was die niet 3 jaar geleden al op zijn retour bij Bayern?
Wir schaffen das.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben pro Bayern. Heb helemaal niks met dat Atletico.
Ik was op tijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen gifjes tijdens de wedstrijd meer aub.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zijn we vanavond vijandenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach je moet ergens je hoop vandaan krijgen in mijn gevalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
En de vorige keer dat ze 1-0 verloren in Madrid ...
Nee. Kapiteintje zou er een vergrootglas opleggen en het er nog tien jaar over hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel je Kapo niet over mijn Xabi Alonso uitglijder van v/d week?
[ Bericht 25% gewijzigd door DonRaja op 03-05-2016 20:46 (Wat zeg ik nou...) ]quote:
We juichen toch gewoon voor Bayern?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Alleen jammer dat ik bij deze wedstrijd niets voel.
Even laten zien wie de grootste is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ Bericht 25% gewijzigd door DonRaja op 03-05-2016 20:46 (Wat zeg ik nou...) ]
DON PAKT STIJN EVEN AAN
kquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Dit topic ontspoort nu al helemaal uit de hand
In het broekje?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even laten zien wie de grootste is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even laten zien wie de grootste is
heeft.
Alleen komt het minder hard aan mochten ze verliezen. Zou wel kut voor Robbengod zijn danquote:
Er zijn wel bepaalde dingen van onlogisch die een vergrootglas nodig hebben, maar deze uitglijder over Alonso is daar geen van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Kapiteintje zou er een vergrootglas opleggen en het er nog tien jaar over hebben.
[ Bericht 25% gewijzigd door DonRaja op 03-05-2016 20:46 (Wat zeg ik nou...) ] OWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen komt het minder hard aan mochten ze verliezen. Zou wel kut voor Robbengod zijn dan
Dat is geen correct Nederlands.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Stijn dacht even dat hij mr.bigstar was. Dit moet als een klap aankomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 25% gewijzigd door DonRaja op 03-05-2016 20:46 (Wat zeg ik nou...) ] OWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WE ZIEN HIER WEL WIE DE BAAS IS!!!!
Hier gaat wat misquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
2/10quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde dingen van onlogisch die een vergrootglas nodig hebben, maar deze uitglijder over Alonso is daar geen van.
Caland spuugt op je.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, die pijnstillertjes werken top.![]()
Mooi zo, ouwe reusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Dat zei Prince ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Zou je hem doenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Torres is nu al weer 32.
Denk altijd dat hij 25 of zo is....
Ik merk dat mijn variatie op escaleert uit de hand niet zo fantastisch uitwerktquote:
Wat is er met je gebeurd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Atleti heeft ook op Barca na, alleen maar kleine kutclubjes uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat iedereen voor het saaie spel van Atleti is, ipv de club van onze geliefde Robben
Er zijn eenmaal sadistische mensen. Wij weten wel beter, Davy. Laat ze maar praten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat iedereen voor het saaie spel van Atleti is, ipv de club van onze geliefde Robben
Ja, omdat ze het lekker vinden. Niet werkelijk tegen pijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is juist trots op mijn drugsgebruik. Elke grote rockster zit aan de pijnstillers.
We een beetje mixen met een grammetje coke en nog wat speed erbij om de scherpe randjes eraf te halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is juist trots op mijn drugsgebruik. Elke grote rockster zit aan de pijnstillers.
Laat gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Club 27.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Coke en speed samen gebruikenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We een beetje mixen met een grammetje coke en nog wat speed erbij om de scherpe randjes eraf te halen.
Klopt, wij voetbalkenners die altijd goed onderbouwende meningen formuleren hebben er meer kijk op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn eenmaal sadistische mensen. Wij weten wel beter, Davy. Laat ze maar praten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zit in kamp #hetboeitmegeenflikkerwieerwint
Nou nou nouquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik het met je moeder gedaan dat je zo reageert?
Jeej, zijn we al met z'n 2-en.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de 27 al overleefd, ik ga nog wel even door, mijn soort is onverwoestbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coke en speed samen gebruiken
Jij wilt wel heel graag dood.
Geen fysieke pijn nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, omdat ze het lekker vinden. Niet werkelijk tegen pijn...
Ik heb nu een Real Madrid trainingspak aan en ik juich voor Atleti. #SUPPORTYOURLOCALSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het tijdrekken begint al na zes en een halve minuut.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik het met je moeder gedaan dat je zo reageert?
Jij draagt trainingspakken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een Real Madrid trainingspak aan en ik juich voor Atleti. #SUPPORTYOURLOCALS
Ja, Atletiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het tijdrekken begint al na zes en een halve minuut.
Misschien moet je intrekken bij je heiland HMF, dan weet je zeker dat niets jouw lot bezegelt.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een Real Madrid trainingspak aan en ik juich voor Atleti. #SUPPORTYOURLOCALS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |