abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:05:44 #276
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_161916218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Mani89 het volgende:
Geen kritische noot over die walgelijke trainer? Dat je daar fan van kan zijn zeg.
Wat is er mis met Simeone?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_161916293
quote:
Lahm "We really wanted to send the Pep off with an European title. He's done a great job with us"

Pep "We had great 80 minutes. I work for that. I see football in that way and I won't change. I’ve done my best. I’ve given my life to Bayern from the first minute to the last minute.

People can say what they want. I am happy I came to Bayern, I have enjoyed my time here, am proud of working with these players.

I hope that Ancelotti can bring that final step to the team that I could not bring in three years.

You are disappointed when you don't play well and you go home feeling you have not given all.

Today I don't feel like that. We will still be sad tomorrow, but the day after, we'll begin preparations for Ingolstadt.

Perhaps, the only difference was that we didn't score an away goal.

About Cakir (the ref): ''Today is not the day to talk about Referee, let's talk football please''

We reached the semi finals by playing Alaba and Kimmich in central defence for two months; that is the biggest lesson for me

Titles are only numbers I wanted to reach any final and I hope Carlo Ancelotti can achieve that.

I want to congratulate Atletico. I’m proud of my players, it was a good match for our fans, for all the fans.

I’m happy, though disappointed for my players. Atletico deserve the final, they’ve played a fantastic Champions League.

Atlético have done a great job, we didn’t score in Madrid but here we could have score four or five at home

We didn’t lose the tie because Thomas Muller missed a penalty, no. We did almost everything right.

In my first Champions League Iniesta put the ball in the top corner. This time we had 30 shots and we went out. We’ve given everything.

I’ve been happy here and the goal was to reach the Champions League Final. We’ve tried everything

It’s up to the Press to say how my team here was. I’ve done the job the best I could, given my life for this club

I’m proud, it’s an honour to work with these fantastic players.

“I’ll be judged for not winning the Champions League.

The other semi final? "I want Manchester City to win against Real Madrid
"
pi_161916454
quote:
Guardiola: 'We speelden zoals we willen spelen'

Bayern München-trainer Pep Guardiola kan zichzelf naar eigen zeggen niets verwijten na de nederlaag tegen Atlético Madrid in de halve finale van de Champions League. Door de uitschakeling valt het afscheid van de toekomstige manager van Manchester City deels in duigen.

Voor het derde jaar op rij is voor Guardiola en zijn Bayern de halve finale het eindstation in de Champions League. 'Ik heb mijn leven gegeven voor dit team. Ik heb gevochten en mijn best gedaan', zegt de afscheidnemende trainer op de Bayern-site.

Bayern kwam scoorde twee keer via Xabi Alonso en Robert Lewandowski, maar had aan twee goals niet genoeg. De broodnodige derde treffer bleef uit. 'We hebben vandaag gespeeld zoals we willen spelen. Het enige wat onbrak was nog een doelpunt.'

Thomas Müller miste bij een 1-0 stand een strafschop en baalt na. 'Voetbal is soms erg hard. Ik heb zelden zo'n avond meegemaakt. We deden veel goed, maar het was niet genoeg. Dit doet erg veel pijn.' Robert Lewandowski sluit zich aan bij de woorden van zijn normaal zo trefzekere teamgenoot. 'Het is moeilijk om dit te accepteren. We verdienen een finaleplaats. Atlético kreeg één kans en dat was direct een doelpunt, maar dat hoort erbij. Dat is voetbal.'
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:25:21 #279
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161916495
Pep is gewoon slachtoffer geworden van zijn eigen naďviteit, dat zag je bij die tegengoal ook toen elke verdediger vol druk naar voren wilde geven en het opeens helemaal open lag. En je zag het tegen Juve ook al, alleen hadden ze toen wel het geluk dat ze gisteren ontbrak.

Als Pep zo gaat spelen bij City krijgen ze er elke wedstrijd drie om de oren ben ik bang.
pi_161916591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:25 schreef Sked het volgende:
Pep is gewoon slachtoffer geworden van zijn eigen naďviteit, dat zag je bij die tegengoal ook toen elke verdediger vol druk naar voren wilde geven en het opeens helemaal open lag. En je zag het tegen Juve ook al, alleen hadden ze toen wel het geluk dat ze gisteren ontbrak.

Als Pep zo gaat spelen bij City krijgen ze er elke wedstrijd drie om de oren ben ik bang.
Pep heeft dit keer alles goed neergezet. Dat verlies valt hem onmogelijk kwalijk te nemen. Het is dit keer gewoon zo dat de spelers zelf niet scherp genoeg waren. Die penalty zou zoveel lucht hebben gegeven. Müller heeft laten zien waarom hij vorige week aan de kant stond. Plus dat je een Vidal had die echt geen idee had wat hij nou aan het doen was. Hij kan best van waarde zijn maar als hij in de opbouw blinde ridicule schoten afvuurt, ben je gewoon niet geschikt voor zijn spel.

Misschien heeft hij teveel geluisterd naar de naďeve media, helaas. Mensen denken tegenwoordig dat hij desnoods zelf de bal in het doel loopt. De Duitse media hebben gewoon niet het vermogen gehad om in te zien dat hij Müller terecht aan de kant heeft gezet t.o.v het systeem van Atlético. Nu haalt hij de finale niet en wordt er onterecht een massale karaktermoord op hem gepleegd. Dit was de wedstrijd waar gewoon niets maar dan ook echt niéts aan te doen valt.
pi_161916642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Goden
Feyenoord wou ook eens aan de CL proeven.
U MAD?
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:37:47 #282
67174 Dos37
Come on Twente
pi_161916650
Geweldig voor Peppie, wat heeft ie nou gepresteerd met Bayern dat kan Andries Jonker ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_161916652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

De tering, die Roy... ouwe zak
Komt door al die geprepareerde spuiten die hij in Munchen kreeg.
Dopinggod El Phantom.
U MAD?
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:27:22 #284
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_161917473
pi_161919942
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Mani89 het volgende:
Geen kritische noot over die walgelijke trainer? Dat je daar fan van kan zijn zeg.
Goed gezegd.
pi_161920813
Vind t trouwens grappig dat iedereen Atletico tegen Bayern zo hard en verdedigend vond spelen. Terwijl Bayern veel meer tackles heeft gemaakt en meer gele kaarten heeft gekregen over 2 wedstrijden gezien.
pi_161921006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:30 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik vrees van wel. Het was ook een hamstring blessure, daar ben je niet zo 1, 2, 3 mee klaar. Dat gezegd hebbende vond ik de hele verdediging matig. Zelden heb ik het zo zien piepen en kraken. Grotendeels door Bayern, ook deels door Atléti zelf. Giménez hing ook weer de pupil uit bij momenten en Filipe werd weggewaaid door Vidal... Allemaal heel onorthodox.
Waren allemaal niet top nee en Gimenez ronduit slecht. Maar maakt gelukkig niks uit. Ben benieuwd of ze Griezman kunnen behouden.
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:27:49 #288
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_161921159
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:19 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waren allemaal niet top nee en Gimenez ronduit slecht. Maar maakt gelukkig niks uit. Ben benieuwd of ze Griezman kunnen behouden.
Ik verwacht niet dat er iemand significant vertrekt, zeker Griezmann niet. Voor Tiago wordt het moeilijk, zeg maar onmogelijk, om weer in de basis te komen, gezien de ontwikkeling van Saúl, Tomas en Kranevitter, maar hij zal altijd een plekje houden vanwege zijn leiderschap en het feit dat hij het verlengstuk is van Cholo.

Vietto raakt steeds meer uit de gratie. Hij voldoet nauwelijks, is voorbij gestreefd door Torres en Correa en ze willen een absolute topspits erbij gaan halen (Costa/Higuain/Bakambu). Voor de rest denk ik dat deze groep bij elkaar blijft en aan wordt gevuld met spelers uit de cantera, huurlingen (Borja Bastón, Guilavogui, Borré) en jonge talenten (Diogo Jota van Pacos, Schiappacasse van River).

Atlético hoeft niet veel te doen dit jaar. De kern is namelijk nog ontzettend jong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')