Ik moet die calma calma calma gifje ook zoekenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Morgen TSUUUUUUUUUUU tijd.
[ afbeelding ]
Nu Pauwtijd.
Ik heb wel nog deze.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik moet die calma calma calma gifje ook zoeken
De tering, die Roy... ouwe zakquote:
Atletico is een heldenclub. Iedereen is bereid te sterven voor zijn club, spelers die spelen met overgave!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:50 schreef Syntix het volgende:
Spaans voetbal(behalve het Spaanse elftal
)
Atletico
Anti-voetbal
Bayern![]()
Bayern's spelopvatting![]()
Doelpunt Atletico was geen buitenspel. Duidelijk uit de herhaling.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Syntix het volgende:
Zou de arbitrage nog levend de stad uitkomen?
Doelpunt atletico was buitenspel en de overtreding waarvoor een penal werd gegeven was buiten het strafschopgebied
Dat is maar goed ook want Müller heeft voldoende uit te leggen. Afschuwelijke wedstrijd op de mat gelegd en laten zien waarom Pep gelijk had om hem te passeren vorige week. Ik vind het zonde voor Pep dat hij zijn oren heeft laten hangen naar de media en naar de fans, want hij had volkomen gelijk vorige week.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:04 schreef CocaColaLight het volgende:
Wel karakter, Müller geeft gelijk een lang interview in de studio bij de ZDF, respect.
Waarom? Die man is onderdeel van z'n eigen staf.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Kan Simeone nog geschorst worden voor die klap?
Was geen B-team tegen Celta. Het was juist de enige keer dat Godín volledig door het ijs zakte.quote:
Uhm ok, die mening mag jij hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook want Müller heeft voldoende uit te leggen. Afschuwelijke wedstrijd op de mat gelegd en laten zien waarom Pep gelijk had om hem te passeren vorige week. Ik vind het zonde voor Pep dat hij zijn oren heeft laten hangen naar de media en naar de fans, want hij had volkomen gelijk vorige week.
Ja ik ging het daarna nog opzoeken maar niets van gezegd want niemand had het doorquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Was geen B-team tegen Celta. Het was juist de enige keer dat Godín volledig door het ijs zakte.
Voor het slaan van je teamgenoot is rood ook een gepaste straf volgens het boekje.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Die man is onderdeel van z'n eigen staf.
Ik vrees van wel. Het was ook een hamstring blessure, daar ben je niet zo 1, 2, 3 mee klaar. Dat gezegd hebbende vond ik de hele verdediging matig. Zelden heb ik het zo zien piepen en kraken. Grotendeels door Bayern, ook deels door Atléti zelf. Giménez hing ook weer de pupil uit bij momenten en Filipe werd weggewaaid door Vidal... Allemaal heel onorthodox.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Cav wat was er met Godin? Vond hem erg matig. Met slidings vaak te laat. Bij 2e goal ook matig. Misschien nog niet topfit?
Ik kan er wel om lachen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Mani89 het volgende:
Geen kritische noot over die walgelijke trainer? Dat je daar fan van kan zijn zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |