En tegen jullie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Atlético's last four possession figures in the Champions League:
26%
23%
26%
28%.
Wat ik ook irritant vind is dat metertjes pikken bij een ingooi. Moet je maar eens opletten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vond het ook best raar, maar that's football
WOW GENOTquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
26%
23%
26%
28%.
Klopt, maar best sneu dat een team als Atletico zich zo moet gedragen. Hopelijk winnen ze de CL niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik ook irritant vind is dat metertjes pikken bij een ingooi. Moet je maar eens opletten.
MUH POSSESION.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
26%
23%
26%
28%.
Sowieso zie ik die Turk altijd als hij fluit fouten maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Syntix het volgende:
Zou de arbitrage nog levend de stad uitkomen?
Doelpunt atletico was buitenspel en de overtreding waarvoor een penal werd gegeven was buiten het strafschopgebied
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Syntix het volgende:
Zou de arbitrage nog levend de stad uitkomen?
Doelpunt atletico was buitenspel en de overtreding waarvoor een penal werd gegeven was buiten het strafschopgebied
Dit was de legendarischequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
26%
23%
26%
28%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit was de legendarischeMet Samarasgod die op een eilandje zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit was de legendarischeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |