Wat is er met je gebeurd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, die pijnstillertjes werken top.![]()
Atleti heeft ook op Barca na, alleen maar kleine kutclubjes uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat iedereen voor het saaie spel van Atleti is, ipv de club van onze geliefde Robben
Er zijn eenmaal sadistische mensen. Wij weten wel beter, Davy. Laat ze maar praten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat iedereen voor het saaie spel van Atleti is, ipv de club van onze geliefde Robben
Ja, omdat ze het lekker vinden. Niet werkelijk tegen pijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is juist trots op mijn drugsgebruik. Elke grote rockster zit aan de pijnstillers.
We een beetje mixen met een grammetje coke en nog wat speed erbij om de scherpe randjes eraf te halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is juist trots op mijn drugsgebruik. Elke grote rockster zit aan de pijnstillers.
Laat gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Club 27.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Coke en speed samen gebruikenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We een beetje mixen met een grammetje coke en nog wat speed erbij om de scherpe randjes eraf te halen.
Klopt, wij voetbalkenners die altijd goed onderbouwende meningen formuleren hebben er meer kijk op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn eenmaal sadistische mensen. Wij weten wel beter, Davy. Laat ze maar praten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zit in kamp #hetboeitmegeenflikkerwieerwint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |