Klopt, wij voetbalkenners die altijd goed onderbouwende meningen formuleren hebben er meer kijk op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn eenmaal sadistische mensen. Wij weten wel beter, Davy. Laat ze maar praten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zit in kamp #hetboeitmegeenflikkerwieerwint
Nou nou nouquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik het met je moeder gedaan dat je zo reageert?
Jeej, zijn we al met z'n 2-en.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de 27 al overleefd, ik ga nog wel even door, mijn soort is onverwoestbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coke en speed samen gebruiken
Jij wilt wel heel graag dood.
Geen fysieke pijn nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, omdat ze het lekker vinden. Niet werkelijk tegen pijn...
Ik heb nu een Real Madrid trainingspak aan en ik juich voor Atleti. #SUPPORTYOURLOCALSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het tijdrekken begint al na zes en een halve minuut.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik het met je moeder gedaan dat je zo reageert?
Jij draagt trainingspakken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een Real Madrid trainingspak aan en ik juich voor Atleti. #SUPPORTYOURLOCALS
Ja, Atletiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het tijdrekken begint al na zes en een halve minuut.
Misschien moet je intrekken bij je heiland HMF, dan weet je zeker dat niets jouw lot bezegelt.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een Real Madrid trainingspak aan en ik juich voor Atleti. #SUPPORTYOURLOCALS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |