Straks maakt ie een schuif naar links pakt ie ook ff de boze sanders supporters mee.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:46 schreef JanCees het volgende:
Lol, Trump staat nu al voor op Clinton in de polls
Checkmate establishmentquote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks maakt ie een schuif naar links pakt ie ook ff de boze sanders supporters mee.
Easy game.
MAGA
Zou je denken? Ik denk zelf dat hij niet verandert .quote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks maakt ie een schuif naar links pakt ie ook ff de boze sanders supporters mee.
Easy game.
MAGA
Is (helaas) gewoon vrij links.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk zelf dat hij niet verandert .
Ik hoop nog steeds op een paar documenten die Hillary permanent de kop kosten.quote:
8 jaar lid geweest van democratenquote:
Ze overleeft alles. Haar fans boeit het gewoon niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een paar documenten die Hillary permanent de kop kosten.
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze overleeft alles. Haar fans boeit het gewoon niet.
Met sterkte teksten als: Als je als vrouw niet op Cliton stemt, ben je een vijand, krijg je dat wel voor er elkaar.
Soww.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Dat gekloot van je kan niet door de beugel he?
Zeg het het, Kano.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
halo de insoquote:
Ik denk dat deze reprimande wel passend was bij zijn kwajongensstreek.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg het het, Kano.
Kastijd hem maar goed.
wat?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Heel leukquote:
Mooi om te horenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Heel leukZe waren erg blij me te zien
hoe was het bij je oma?
Ik was met een vriendin naar ze toe gegaan. Want voor school moeten we voor een opdracht iemand van 65+ interviewen, maar mocht niet je opa of oma zijn. Dus zij had mijn oma wat vragen gesteld en ik de buurvrouw van mijn omaquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi om te horen
wat had je gegeten
Niet zo goed eigenlijk. Maar wel prima gegolft in de ochtend
wat een gezellige dag hoor. ik vind julias ook maar matig eten, die 2 keer dat ik het heb gegetenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin naar ze toe gegaan. Want voor school moeten we voor een opdracht iemand van 65+ interviewen, maar mocht niet je opa of oma zijn. Dus zij had mijn oma wat vragen gesteld en ik de buurvrouw van mijn omaDus zij was mee en we hebben bij julia's wat gegeten.
normaal vind ik het daar echt droog, maar had nu allerlei extra's genomen en het was nu wel lekker
Oh, is je oma ziek ofzo?
Ja, was erg leukquote:Op maandag 2 mei 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een gezellige dag hoor. ik vind julias ook maar matig eten, die 2 keer dat ik het heb gegeten
waar moest het interview over gaan.
Nee, klagerig/zeurderig.
En ze wilde heel graag naar het graf van mijn peettante (haar dochter), dus waren we heen gegaan. Maar na 2 minuten had ze het weer gezien en wilde ze perse weer weg.
Heel vreemd.
Oh, en heeft het veel nieuwe inzichten geboden de interviews?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, was erg leukZe zijn erg karig met de saus daar ja, maar viel vandaag wel mee
Oh interview ging gewoon over wat je in het dagelijks leven doet, beetje beeld krijgen van de doelgroep, blabla.
Hm, waarschijnlijk was het te emotioneel ofzo? Wel sneu. Misschien voelt ze zich eenzaam?
nee lijkt me saaiquote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef Typisch het volgende:
jullie captain america: civil war al gezien?
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, en heeft het veel nieuwe inzichten geboden de interviews?
Ja, weet niet. Ze heeft wel dagelijks aanloop van familie. Maar de laatste maanden heeft ze het erg veel over vroeger enzo, veel klagen over alles en nog wat. Weet niet wat het is pff.
Oh, dat zegt me weinig.quote:
ja was hier ook lekker weer.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemaar ja, het was lekker weer en gezellig, dus maakt niet uit dat we zoveel moeite hebben gedaan daarvoor
Oh hm lastig. Heimwee naar vroeger dan. Klagen hoort er wel bij toch
nee heb niemand om mee te gaanquote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef Typisch het volgende:
jullie captain america: civil war al gezien?
inso biedt zich sowieso aanquote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb niemand om mee te gaan
(dit is geen oproep voor iemand die met mij wil gaan)
Jammer, ik klikte bijna op dm.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow 30 jaar. Lijkt me lastig om op die leeftijd nog iemand te vindenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was hier ook lekker weer.
ja, maar niet hele dag over alles.
misschien moet ze na 30 jaar weer eens aan de man
zal ook niet gebeurenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow 30 jaar. Lijkt me lastig om op die leeftijd nog iemand te vinden
als je naar tilburg komt ga ik graag met je mee hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
en ditquote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef Ezell het volgende:
ben overigens een paar keer alleen naar de bios geweest
maakte het er niet minder leuk op
oh ik ook hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef Ezell het volgende:
ben overigens een paar keer alleen naar de bios geweest
maakte het er niet minder leuk op
ik ben eigenlijk van plan om nooit meer een stap in tilburg te zettenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je naar tilburg komt ga ik graag met je mee hoor
Ex 2?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ook hoor
maar een film die ik niet per se hoef te zien ga ik niet in mijn eentje kijken
paar maanden geleden keek ik elke film die uit kwam met mijn ex, maar daar ga ik nu dus niet meer mee naar de bios en dus ook niet meer naar dat soort films
jeetje en dat alleen door een of andere gozertquote:Op maandag 2 mei 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk van plan om nooit meer een stap in tilburg te zetten
nee nog steeds nummer 1quote:
waar ga je heen?quote:
en omdat ik het een oersaaie stad vind en het reizen niet waard vindquote:Op maandag 2 mei 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje en dat alleen door een of andere gozert
welke landen? en hoelang?quote:
uhm ja het is al wel eerder eens uit geweestquote:Op maandag 2 mei 2016 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O... Ik dacht dat het al superlang uit was.
het is wel een beetje pauperig buiten de universiteit om jaquote:Op maandag 2 mei 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
en omdat ik het een oersaaie stad vind en het reizen niet waard vind
Nou, dat is het probleem.quote:
ahhquote:Op maandag 2 mei 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm ja het is al wel eerder eens uit geweest
Jammer.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker man
ik wil ook
maar mijn chick vind het het geld nog niet waard
heb er wel vrede mee ook, eerst europa wat verkennen en met wat meer doekoecentjes te besteden bezoek ik de rest welquote:Op maandag 2 mei 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer.
Grootste investering is de ticket.
ja manquote:Op maandag 2 mei 2016 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is wel een beetje pauperig buiten de universiteit om ja
Oh, heb je al wel een vliegticket dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dat is het probleem.
We hebben over het 1e idee nog geen idee. Maar Vietnam misschien.
En hoelang weten we ook niet precies.
Ligt een beetje aan of de kleine in Polen zich een beetje lang weet goed te houden.
nee, kijk nooit op dumpertquote:Op maandag 2 mei 2016 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
had je filmpje op dumpert gezien van die gozers op de heuvelring!!
jaquote:Op maandag 2 mei 2016 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, heb je al wel een vliegticket dan?
Kan je beter gewoon niet gaan dan
oh ze gingen bij die cafe's tegenover pathe met terrasmeubels smijten over straatquote:
ah, genotquote:Op maandag 2 mei 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ze gingen bij die cafe's tegenover pathe met terrasmeubels smijten over straatwat een volk
omdat er nogal wat factoren zijn die het wat moeilijk makenquote:
Die bachelor is 95% binnenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat er nogal wat factoren zijn die het wat moeilijk maken
al weet ik niet wanneer je moeder is uitgerekend en wanneer jullie gaan en hoe groot de kans is dat je vriendin het niet haalt.
ooh dan laat maarquote:Op maandag 2 mei 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die bachelor is 95% binnen
Mama eind juni.
wat doe je daar doorheen?quote:
Het is vooral hopen dat het niet veel eerder dan 2 weken te vroeg gebeurdquote:
saaaiquote:
ja hopelijk lukt datquote:Op maandag 2 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las gister dat je naar de VS gaat volgend jaar sof?
Ik gebruik couscous ter opvulling van mijn kikkererwtensalade.quote:
dat lijkt me heel erg lekkerquote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)alafel-en-muntsausje
ongeveer dit met mint
lekker fris
Weet ik nog niet, misschien rondreis. Geen idee hoeveel geld het allemaal kost enzo hoor. Maar ik wil sowieso naar New York. Chicago ook wel graag. Verder weet ik het nog nietquote:
dat is het ookquote:
VS is helaas niet goedkoop.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien rondreis. Geen idee hoeveel geld het allemaal kost enzo hoor. Maar ik wil sowieso naar New York. Chicago ook wel graag. Verder weet ik het nog niet
ik zou ook lekker het binnenland in trekken ipv alleen die grote stedenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien rondreis. Geen idee hoeveel geld het allemaal kost enzo hoor. Maar ik wil sowieso naar New York. Chicago ook wel graag. Verder weet ik het nog niet
Moet je wel de tijd voor hebben, en daarbij het geld.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou ook lekker het binnenland in trekken ipv alleen die grote steden
heb nog nooit goulash opquote:Op maandag 2 mei 2016 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is het ook
morgen een pastaatje in elkaar knallen en dan woensdag de twee favoriete dingen van mijn chick combineren: soep en goulash
ik ben echt te goed voor deze wereld
einde bericht
Hmm, oke. Kan je dan beter met de auto of hebben ze daar goede treinen?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VS is helaas niet goedkoop.
Voor een rondreis zou ik toch het westen aanraden als je niet de tijd hebt voor maandenlang.
Anders zou ik NYC/Chicago combineren
Ja misschien wel beter, maar ik droom echt al jaren van New Yorkquote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou ook lekker het binnenland in trekken ipv alleen die grote steden
Ik zou in de VS altijd alles met de auto doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
Hmm, oke. Kan je dan beter met de auto of hebben ze daar goede treinen?
ohquote:Op maandag 2 mei 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou in de VS altijd alles met de auto doen.
Maar is super duur als je jong bent. Dus moet je ouder iemand hebben (25+ ofzo dacht ik)
Als je NYC/Chiacgo zou doen kun je wel gewoon binnenlands vliegen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
Misschien dan toch maar niet vs
Maarja, niks staat vast. Moet eerst ook maar eens gaan sparen
ik weet niet wat mijn nichtje wil dus moet even kijken nog.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je NYC/Chiacgo zou doen kun je wel gewoon binnenlands vliegen.
Tussen die steden is niet duur, en niet zo lang.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn nichtje wil dus moet even kijken nog.
Wel goede tip, thanks
Je hebt ook goeie busverbindingen in Murica. Moet je maar eens Greyhound Checken. Wat goedkoper dan treinen en auto huren ook nog wel denk ik. Zeker als je de tijd hebt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn nichtje wil dus moet even kijken nog.
Wel goede tip, thanks
Moet je wel zin in hebben, en vooral heel veel tijd hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook goeie busverbindingen in Murica. Moet je maar eens Greyhound Checken. Wat goedkoper dan treinen en auto huren ook nog wel denk ik. Zeker als je de tijd hebt.
Truequote:Op maandag 2 mei 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je wel zin in hebben, en vooral heel veel tijd hebben
En hopen dat ze niet alleen snelwegen rijden.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hopen dat ze niet alleen snelwegen rijden.
Want dat is saai in de VS, die betonblokken
Ja, dat land is zo belachelijk groot.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]zonder auto sowieso erg verbonden aan alleen de steden jammer genoeg
Hoi stefanquote:Op maandag 2 mei 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook goeie busverbindingen in Murica. Moet je maar eens Greyhound Checken. Wat goedkoper dan treinen en auto huren ook nog wel denk ik. Zeker als je de tijd hebt.
Tof. As usual.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:38 schreef Crack_ het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie GoT vinden Amarantha en Fok-it![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Spurs lieten zich kennen hequote:Op maandag 2 mei 2016 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Spurs kan het niet handelen
Jamie Vardy having a fucking party 🎉 🍻
Dan moet het vrouwtje later maar rijbewijs hebben. Want ik wil sowieso nog wel roadtrip maken door Amerika. Alleen New York is wel wat karig om te zienquote:Op maandag 2 mei 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat land is zo belachelijk groot.
Dagtripjes zijn echt niet te maken zonder auto bijna
Niet heel raar, die worden nooit meer kampioenquote:
Wel handig dat er iig 1tje ribba heeft ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet het vrouwtje later maar rijbewijs hebben. Want ik wil sowieso nog wel roadtrip maken door Amerika. Alleen New York is wel wat karig om te zien
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 6 meter gesprongen met m'n 18m
met je moeder?quote:
slowpokequote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinses Charlotte.
D.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
Slikken jullie extra vitamines en mineralen en zo ja, welke?
alleen drugsquote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
Ik ga binnenkort denk ik wel beginnen met het slikken van b12quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
Je weet ook al dat Kate in de Vogue komt?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinses Charlotte.
Nopequote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
o ik ga ook wel eens naar de kinderboerderijquote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gewoon een leuke chick![]()
Doe niet zo stom jullie
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet ook al dat Kate in de Vogue komt?
Pedo-alertquote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
o ik ga ook wel eens naar de kinderboerderij
b12quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
Met je moeder?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
o ik ga ook wel eens naar de kinderboerderij
10 paginas genot.quote:
Nicequote:Op maandag 2 mei 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10 paginas genot.
Ben benieuwd wanneer ik de vogue op de mat krijg
Ik moest vroeger altijd D van mijn moeder.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ga er wel mee stoppen denk ik, het is weer bijna zomer en tegen de winterdip heeft het ook niet echt geholpen.
Waarom die?quote:
Ohja, die neem ik ook. Maar heb daar tabletjes van die je onder je tong moet doen. Veel fijnerquote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort denk ik wel beginnen met het slikken van b12
hm visolie zie ik altijd wel staan, maar weet nooit waar het nou goed voor is. waarom slik jij die?quote:
oooh zoquote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ga er wel mee stoppen denk ik, het is weer bijna zomer en tegen de winterdip heeft het ook niet echt geholpen.
Moeite met pillen slikken?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom die?
[..]
Ohja, die neem ik ook. Maar heb daar tabletjes van die je onder je tong moet doen. Veel fijner
[..]
hm visolie zie ik altijd wel staan, maar weet nooit waar het nou goed voor is. waarom slik jij die?
http://www.bodybuilding.com/fun/4-main-fish-oil-benefits.htmquote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
hm visolie zie ik altijd wel staan, maar weet nooit waar het nou goed voor is. waarom slik jij die?
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jamaar heb vandaag voor het eerst zo'n grote vitamine C 1000 tr geslikt en ging wel oke.
Maar die b12 doe ik dan onder mijn tong als ik de deur uit ga en dan heb ik een lekker smaakje in mijn mond. Beetje ritueeltje geworden nu.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof. As usual.
Al had ik na jouw hysterie wel wat meer WAT!?! momentjes verwachtHaha, ja dat zei Kaneel ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat is dan niet meer nodigquote:Op maandag 2 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat kan dan ook makkelijk gecombineerd worden
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat zei Kaneel ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Je kan alsnog vitamines en voedingsstoffen te kort komen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan zou ik ragequitten van de hele serie denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waarom?quote:
Jij praat erg veel onzin.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Het overtollige verdwijnt toch weer uit je lichaam. En met een fatsoenlijk dieet krijg je genoeg van alles binnen.
Ga anders lekker de hele dag crackers eten met vitaminepillen. Goedkoop en gezond
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik ragequitten van de hele serie denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
nicequote:Op maandag 2 mei 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/4-main-fish-oil-benefits.htm
Ja nou dan eet je niet goed he. Of je moet een of andere lichamelijke afwijking hebben.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan alsnog vitamines en voedingsstoffen te kort komen.
Waarom ben je er zo op tegen? :$quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Het overtollige verdwijnt toch weer uit je lichaam. En met een fatsoenlijk dieet krijg je genoeg van alles binnen.
Ga anders lekker de hele dag crackers eten met vitaminepillen. Goedkoop en gezond
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik ragequitten van de hele serie denk ik.
Ik ken bijzonder weinig mensen die een perfect dieet hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou dan eet je niet goed he. Of je moet een of andere lichamelijke afwijking hebben.
En wat eet jij zoal?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou dan eet je niet goed he. Of je moet een of andere lichamelijke afwijking hebben.
Ik zou graag van jou een volledig uitgewerkt perfect macro/micro dieet zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten dat jij altijd gelijk hebt
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik ken ook bijzonder weinig mensen die niet gezond zijn zonder supplementen. Ik ken er daarentegen wel een aantal die niet zo gezond zijn ondanks supplementen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken bijzonder weinig mensen die een perfect dieet hebben
Ik weet niet wat voor mensen jij kent?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken ook bijzonder weinig mensen die niet gezond zijn zonder supplementen. Ik ken er daarentegen wel een aantal die niet zo gezond zijn ondanks supplementen.
Waarom, je koopt liever een rolletje.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou graag van jou een volledig uitgewerkt perfect macro/micro dieet zien.
Ja, ik moet me er eerst even in verdiepen wat ik wil en vooral nodig heb.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
fokkie, tweede potje visolie voor 1 euro bij de tuinen
Dat hoeft ook niet dagelijksquote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Elke gezojnde vitamine of voedingsstof dagelijks binnenkrijgen is echt onmogelijk. Ja of je moet dat allemaal compenseren met capsules en supplementen maar dat is kankiduur
oohquote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik moet me er eerst even in verdiepen wat ik wil en vooral nodig heb.
Normale mensen en Fokkers.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor mensen jij kent?
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh
ik dacht anders konden we de actie delen. even die visolie uitproberen toch
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Kom maar op met je gezonde perfecte voedingsschema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij ook bedanktquote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke dan.
Bedankt dat jij dat voor mij kan inzien.
Maar dit is dan ook een opmerking die niet echt ergens over gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Het klopt wat Faxie zegt, veel mensen zijn ongezond met voedingssupplementen en genoeg zijn gezond zonder.
Bij wat voor gevallen is een capsule beter dan voeding zelf?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie mijn professionele mening?![]()
Het klopt wat Faxie zegt, veel mensen zijn ongezond met voedingssupplementen en genoeg zijn gezond zonder. Het is zoals de naam dan ook al zegt geen vervanger voor, maar supplement bij. Soms zijn pillen zelfs beter, omdat deze doordat ze synthetisch gemaakt zijn een veel hogere biologische beschikbaarheid hebben. Veel dingen heb je ook zeker een te kort aan en kun je helemaal niet makkelijk met voeding binnen krijgen, denk aan vitamine D en ijzer + b12 bij vegetariërs.
Als ik het goed begrijp zou een man vrijwel nooit ijzer nodig hebben toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie mijn professionele mening?![]()
Het klopt wat Faxie zegt, veel mensen zijn ongezond met voedingssupplementen en genoeg zijn gezond zonder. Het is zoals de naam dan ook al zegt geen vervanger voor, maar supplement bij. Soms zijn pillen zelfs beter, omdat deze doordat ze synthetisch gemaakt zijn een veel hogere biologische beschikbaarheid hebben. Veel dingen heb je ook zeker een te kort aan en kun je helemaal niet makkelijk met voeding binnen krijgen, denk aan vitamine D en ijzer + b12 bij vegetariërs.
moet toch inleiding hebben verdommequote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een opmerking die niet echt ergens over gaat
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
slaap lekker jcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort opmerkingen moeten niet al te vreemd zijn voor jou tochquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een opmerking die niet echt ergens over gaat
Is goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oke zal ik dan morgen twee van deze kopen?
http://www.detuinen.nl/es(...)visolie-1000-mg.html
Slaapzequote:
vit D, vit 12, foliumzuur ennnnn rest week nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij wat voor gevallen is een capsule beter dan voeding zelf?
week niet, weet wel dat ijzer problemen vrijwel enkel bij vrouwen voorkomen of er moet meer aan de hand zijn. Dus in praktijk vast jaquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zou een man vrijwel nooit ijzer nodig hebben toch?
Ja, zal ik hem morgen komen brengen?quote:
Ik heb het een tijdje terug zitten uitzoeken.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
week niet, weet wel dat ijzer problemen vrijwel enkel bij vrouwen voorkomen of er moet meer aan de hand zijn. Dus in praktijk vast ja
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me wel iets anders flinks herinneren bij hem. Maar daar heeft hij geen traumavan gehad denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje terug zitten uitzoeken.
Maar ijzer suppen kan bij mannen schijnbaar in veel gevallen op langer termijn meer kwaad dan goed doen.
Vrouwen hebben ook veel meer nodig.
Mag. Ik ga morgen sporten dus kan ook wel ff bij je langs fietsenquote:
Al weet ik niet precies hoe het zat en of het altijd is.quote:
ja, bloedverlies = ijzer verlies hequote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al weet ik niet precies hoe het zat en of het altijd is.
Had met menstruatie te maken ofzo.
Ja, nee dat begrijp ik.quote:
Oh ja hm, weet niet of ik dan thuis ben, want je gaat meestal in de avond toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag. Ik ga morgen sporten dus kan ook wel ff bij je langs fietsen
quote:
Nee, geen liters maar wel significante daling in ijzerwaardenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, nee dat begrijp ik.
Maar ik kon me nooit zo voorstellen dat het zo dramatisch verschil was.
Of ik wilde het me niet voorstellen
Ja, wist wel dat vrouwen snel te kort hadden maar niet dat mannen nooit extra nodig zouden hebbenquote:
jawelquote:
Je mag het ook in m`n brievenbus gooien als je naar school moet ofzoquote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja hm, weet niet of ik dan thuis ben, want je gaat meestal in de avond toch?
ik app je wel als ik het heb en dan kijken we wel
Ik weet niet hoeveel het is, maar in een erge week zal je er toch wel een bekertje mee kunnen vullen.quote:
Oh ik hoef maandag pas weer naar schoolquote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het ook in m`n brievenbus gooien als je naar school moet ofzoAls je er met pennetje m`n naam op zet ofzo
Ja, zou zeggen van wel maar geen idee?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
En als je als man bloeddonor bent? Heb je dan meer kans op tekort?
Behalve als er wat mis is met je lichaam, of je HEEL raar eet als man.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wist wel dat vrouwen snel te kort hadden maar niet dat mannen nooit extra nodig zouden hebbenal had ik er nog nooit van gehoord in praktijk verder
Een bekertje?!!?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het is, maar in een erge week zal je er toch wel een bekertje mee kunnen vullen.![]()
Ja dat bedoelde ik met of er met andere reden zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve als er wat mis is met je lichaam, of je HEEL raar eet als man.
Ohnee, dat haal ik echt nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen groot bekertje. Maar denk het wel echt ja.
Ik heb geen idee, lijkt me erg naar om daar achter te moeten komen en al die tampons uit te knijpenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het is, maar in een erge week zal je er toch wel een bekertje mee kunnen vullen.![]()
Ohja, vooral dat eruit moeten halen lijkt me erg vervelend. Wordt toch een knoeiboel.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, lijkt me erg naar om daar achter te moeten komen en al die tampons uit te knijpen
oke heel goor
je hebt ook van dat soort bekertjes ofzo he, die je dan in je vagina doet. Lijkt me heel onprettig
Ja inderdaad en op een openbaar toiletquote:Op maandag 2 mei 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, vooral dat eruit moeten halen lijkt me erg vervelend. Wordt toch een knoeiboel.
Hoezo, ben je niet aan de pil ofzo lokje?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Loka i het wel veel, ja.
Mijn bed weet daar alles van
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad en op een openbaar toiletmoet je dat ding dan gaan spoelen waar iedereen het kan zien ofzo
Je hebt nog niets gezien van hoe erg het kan zijn vrees ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Loka i het wel veel, ja.
Mijn bed weet daar alles van
Ja en eerst eruit halen, alles weer aan. naar buiten, cupje spoelen, wachten totdat er een wc vrij is, alles weer uit, ding er weer in.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Sta je dan bij de wasbak je bloederige cupje om te spoelen.
[..]
Je hebt nog niets gezien van hoe erg het kan zijn vrees ik.
Ja nu wel, nu is het ook niet meer zoveel.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, ben je niet aan de pil ofzo lokje?
Sorry.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatst moest ik er een keer over denken, de volumediscussie
wat eet je?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ja, lekker hoor bloederige vaginas maar ik ben aan het eten
Was een vervelend moment ja.quote:
bloederige vaginaquote:Op maandag 2 mei 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ja, lekker hoor bloederige vaginas maar ik ben aan het eten
zakje nootjes en rozijnenquote:
lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |