Ik heb het een tijdje terug zitten uitzoeken.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
week niet, weet wel dat ijzer problemen vrijwel enkel bij vrouwen voorkomen of er moet meer aan de hand zijn. Dus in praktijk vast ja
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me wel iets anders flinks herinneren bij hem. Maar daar heeft hij geen traumavan gehad denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje terug zitten uitzoeken.
Maar ijzer suppen kan bij mannen schijnbaar in veel gevallen op langer termijn meer kwaad dan goed doen.
Vrouwen hebben ook veel meer nodig.
Mag. Ik ga morgen sporten dus kan ook wel ff bij je langs fietsenquote:
Al weet ik niet precies hoe het zat en of het altijd is.quote:
ja, bloedverlies = ijzer verlies hequote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al weet ik niet precies hoe het zat en of het altijd is.
Had met menstruatie te maken ofzo.
Ja, nee dat begrijp ik.quote:
Oh ja hm, weet niet of ik dan thuis ben, want je gaat meestal in de avond toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag. Ik ga morgen sporten dus kan ook wel ff bij je langs fietsen
quote:
Nee, geen liters maar wel significante daling in ijzerwaardenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, nee dat begrijp ik.
Maar ik kon me nooit zo voorstellen dat het zo dramatisch verschil was.
Of ik wilde het me niet voorstellen
Ja, wist wel dat vrouwen snel te kort hadden maar niet dat mannen nooit extra nodig zouden hebbenquote:
jawelquote:
Je mag het ook in m`n brievenbus gooien als je naar school moet ofzoquote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja hm, weet niet of ik dan thuis ben, want je gaat meestal in de avond toch?
ik app je wel als ik het heb en dan kijken we wel
Ik weet niet hoeveel het is, maar in een erge week zal je er toch wel een bekertje mee kunnen vullen.quote:
Oh ik hoef maandag pas weer naar schoolquote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het ook in m`n brievenbus gooien als je naar school moet ofzoAls je er met pennetje m`n naam op zet ofzo
Ja, zou zeggen van wel maar geen idee?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
En als je als man bloeddonor bent? Heb je dan meer kans op tekort?
Behalve als er wat mis is met je lichaam, of je HEEL raar eet als man.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wist wel dat vrouwen snel te kort hadden maar niet dat mannen nooit extra nodig zouden hebbenal had ik er nog nooit van gehoord in praktijk verder
Een bekertje?!!?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het is, maar in een erge week zal je er toch wel een bekertje mee kunnen vullen.![]()
Ja dat bedoelde ik met of er met andere reden zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve als er wat mis is met je lichaam, of je HEEL raar eet als man.
Ohnee, dat haal ik echt nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen groot bekertje. Maar denk het wel echt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |