quote:Op maandag 2 mei 2016 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh
ik dacht anders konden we de actie delen. even die visolie uitproberen toch
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Kom maar op met je gezonde perfecte voedingsschema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij ook bedanktquote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke dan.
Bedankt dat jij dat voor mij kan inzien.
Maar dit is dan ook een opmerking die niet echt ergens over gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Het klopt wat Faxie zegt, veel mensen zijn ongezond met voedingssupplementen en genoeg zijn gezond zonder.
Bij wat voor gevallen is een capsule beter dan voeding zelf?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie mijn professionele mening?![]()
Het klopt wat Faxie zegt, veel mensen zijn ongezond met voedingssupplementen en genoeg zijn gezond zonder. Het is zoals de naam dan ook al zegt geen vervanger voor, maar supplement bij. Soms zijn pillen zelfs beter, omdat deze doordat ze synthetisch gemaakt zijn een veel hogere biologische beschikbaarheid hebben. Veel dingen heb je ook zeker een te kort aan en kun je helemaal niet makkelijk met voeding binnen krijgen, denk aan vitamine D en ijzer + b12 bij vegetariėrs.
Als ik het goed begrijp zou een man vrijwel nooit ijzer nodig hebben toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie mijn professionele mening?![]()
Het klopt wat Faxie zegt, veel mensen zijn ongezond met voedingssupplementen en genoeg zijn gezond zonder. Het is zoals de naam dan ook al zegt geen vervanger voor, maar supplement bij. Soms zijn pillen zelfs beter, omdat deze doordat ze synthetisch gemaakt zijn een veel hogere biologische beschikbaarheid hebben. Veel dingen heb je ook zeker een te kort aan en kun je helemaal niet makkelijk met voeding binnen krijgen, denk aan vitamine D en ijzer + b12 bij vegetariėrs.
moet toch inleiding hebben verdommequote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een opmerking die niet echt ergens over gaat
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
slaap lekker jcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort opmerkingen moeten niet al te vreemd zijn voor jou tochquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een opmerking die niet echt ergens over gaat
Is goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oke zal ik dan morgen twee van deze kopen?
http://www.detuinen.nl/es(...)visolie-1000-mg.html
Slaapzequote:
vit D, vit 12, foliumzuur ennnnn rest week nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij wat voor gevallen is een capsule beter dan voeding zelf?
week niet, weet wel dat ijzer problemen vrijwel enkel bij vrouwen voorkomen of er moet meer aan de hand zijn. Dus in praktijk vast jaquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zou een man vrijwel nooit ijzer nodig hebben toch?
Ja, zal ik hem morgen komen brengen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |