nicequote:Op maandag 2 mei 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/4-main-fish-oil-benefits.htm
Ja nou dan eet je niet goed he. Of je moet een of andere lichamelijke afwijking hebben.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan alsnog vitamines en voedingsstoffen te kort komen.
Waarom ben je er zo op tegen? :$quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Het overtollige verdwijnt toch weer uit je lichaam. En met een fatsoenlijk dieet krijg je genoeg van alles binnen.
Ga anders lekker de hele dag crackers eten met vitaminepillen. Goedkoop en gezond
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik ragequitten van de hele serie denk ik.
Ik ken bijzonder weinig mensen die een perfect dieet hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou dan eet je niet goed he. Of je moet een of andere lichamelijke afwijking hebben.
En wat eet jij zoal?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou dan eet je niet goed he. Of je moet een of andere lichamelijke afwijking hebben.
Ik zou graag van jou een volledig uitgewerkt perfect macro/micro dieet zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten dat jij altijd gelijk hebt
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik ken ook bijzonder weinig mensen die niet gezond zijn zonder supplementen. Ik ken er daarentegen wel een aantal die niet zo gezond zijn ondanks supplementen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken bijzonder weinig mensen die een perfect dieet hebben
Ik weet niet wat voor mensen jij kent?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken ook bijzonder weinig mensen die niet gezond zijn zonder supplementen. Ik ken er daarentegen wel een aantal die niet zo gezond zijn ondanks supplementen.
Waarom, je koopt liever een rolletje.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou graag van jou een volledig uitgewerkt perfect macro/micro dieet zien.
Ja, ik moet me er eerst even in verdiepen wat ik wil en vooral nodig heb.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
fokkie, tweede potje visolie voor 1 euro bij de tuinen
Dat hoeft ook niet dagelijksquote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Elke gezojnde vitamine of voedingsstof dagelijks binnenkrijgen is echt onmogelijk. Ja of je moet dat allemaal compenseren met capsules en supplementen maar dat is kankiduur
oohquote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik moet me er eerst even in verdiepen wat ik wil en vooral nodig heb.
Normale mensen en Fokkers.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor mensen jij kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |