ik weet niet wat mijn nichtje wil dus moet even kijken nog.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je NYC/Chiacgo zou doen kun je wel gewoon binnenlands vliegen.
Tussen die steden is niet duur, en niet zo lang.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn nichtje wil dus moet even kijken nog.
Wel goede tip, thanks
Je hebt ook goeie busverbindingen in Murica. Moet je maar eens Greyhound Checken. Wat goedkoper dan treinen en auto huren ook nog wel denk ik. Zeker als je de tijd hebt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn nichtje wil dus moet even kijken nog.
Wel goede tip, thanks
Moet je wel zin in hebben, en vooral heel veel tijd hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook goeie busverbindingen in Murica. Moet je maar eens Greyhound Checken. Wat goedkoper dan treinen en auto huren ook nog wel denk ik. Zeker als je de tijd hebt.
Truequote:Op maandag 2 mei 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je wel zin in hebben, en vooral heel veel tijd hebben
En hopen dat ze niet alleen snelwegen rijden.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hopen dat ze niet alleen snelwegen rijden.
Want dat is saai in de VS, die betonblokken
Ja, dat land is zo belachelijk groot.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]zonder auto sowieso erg verbonden aan alleen de steden jammer genoeg
Hoi stefanquote:Op maandag 2 mei 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook goeie busverbindingen in Murica. Moet je maar eens Greyhound Checken. Wat goedkoper dan treinen en auto huren ook nog wel denk ik. Zeker als je de tijd hebt.
Tof. As usual.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:38 schreef Crack_ het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie GoT vinden Amarantha en Fok-it![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Spurs lieten zich kennen hequote:Op maandag 2 mei 2016 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Spurs kan het niet handelen
Jamie Vardy having a fucking party 🎉 🍻
Dan moet het vrouwtje later maar rijbewijs hebben. Want ik wil sowieso nog wel roadtrip maken door Amerika. Alleen New York is wel wat karig om te zienquote:Op maandag 2 mei 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat land is zo belachelijk groot.
Dagtripjes zijn echt niet te maken zonder auto bijna
Niet heel raar, die worden nooit meer kampioenquote:
Wel handig dat er iig 1tje ribba heeft ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet het vrouwtje later maar rijbewijs hebben. Want ik wil sowieso nog wel roadtrip maken door Amerika. Alleen New York is wel wat karig om te zien
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 6 meter gesprongen met m'n 18m
met je moeder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |