Straks maakt ie een schuif naar links pakt ie ook ff de boze sanders supporters mee.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:46 schreef JanCees het volgende:
Lol, Trump staat nu al voor op Clinton in de polls
Checkmate establishmentquote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks maakt ie een schuif naar links pakt ie ook ff de boze sanders supporters mee.
Easy game.
MAGA
Zou je denken? Ik denk zelf dat hij niet verandert .quote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks maakt ie een schuif naar links pakt ie ook ff de boze sanders supporters mee.
Easy game.
MAGA
Is (helaas) gewoon vrij links.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk zelf dat hij niet verandert .
Ik hoop nog steeds op een paar documenten die Hillary permanent de kop kosten.quote:
8 jaar lid geweest van democratenquote:
Ze overleeft alles. Haar fans boeit het gewoon niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een paar documenten die Hillary permanent de kop kosten.
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze overleeft alles. Haar fans boeit het gewoon niet.
Met sterkte teksten als: Als je als vrouw niet op Cliton stemt, ben je een vijand, krijg je dat wel voor er elkaar.
Soww.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Dat gekloot van je kan niet door de beugel he?
Zeg het het, Kano.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
halo de insoquote:
Ik denk dat deze reprimande wel passend was bij zijn kwajongensstreek.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg het het, Kano.
Kastijd hem maar goed.
wat?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Heel leukquote:
Mooi om te horenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Heel leukZe waren erg blij me te zien
hoe was het bij je oma?
Ik was met een vriendin naar ze toe gegaan. Want voor school moeten we voor een opdracht iemand van 65+ interviewen, maar mocht niet je opa of oma zijn. Dus zij had mijn oma wat vragen gesteld en ik de buurvrouw van mijn omaquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi om te horen
wat had je gegeten
Niet zo goed eigenlijk. Maar wel prima gegolft in de ochtend
wat een gezellige dag hoor. ik vind julias ook maar matig eten, die 2 keer dat ik het heb gegetenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin naar ze toe gegaan. Want voor school moeten we voor een opdracht iemand van 65+ interviewen, maar mocht niet je opa of oma zijn. Dus zij had mijn oma wat vragen gesteld en ik de buurvrouw van mijn omaDus zij was mee en we hebben bij julia's wat gegeten.
normaal vind ik het daar echt droog, maar had nu allerlei extra's genomen en het was nu wel lekker
Oh, is je oma ziek ofzo?
Ja, was erg leukquote:Op maandag 2 mei 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een gezellige dag hoor. ik vind julias ook maar matig eten, die 2 keer dat ik het heb gegeten
waar moest het interview over gaan.
Nee, klagerig/zeurderig.
En ze wilde heel graag naar het graf van mijn peettante (haar dochter), dus waren we heen gegaan. Maar na 2 minuten had ze het weer gezien en wilde ze perse weer weg.
Heel vreemd.
Oh, en heeft het veel nieuwe inzichten geboden de interviews?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, was erg leukZe zijn erg karig met de saus daar ja, maar viel vandaag wel mee
Oh interview ging gewoon over wat je in het dagelijks leven doet, beetje beeld krijgen van de doelgroep, blabla.
Hm, waarschijnlijk was het te emotioneel ofzo? Wel sneu. Misschien voelt ze zich eenzaam?
nee lijkt me saaiquote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef Typisch het volgende:
jullie captain america: civil war al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |