Ik heb geen idee, lijkt me erg naar om daar achter te moeten komen en al die tampons uit te knijpenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het is, maar in een erge week zal je er toch wel een bekertje mee kunnen vullen.![]()
Ohja, vooral dat eruit moeten halen lijkt me erg vervelend. Wordt toch een knoeiboel.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, lijkt me erg naar om daar achter te moeten komen en al die tampons uit te knijpen
oke heel goor
je hebt ook van dat soort bekertjes ofzo he, die je dan in je vagina doet. Lijkt me heel onprettig
Ja inderdaad en op een openbaar toiletquote:Op maandag 2 mei 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, vooral dat eruit moeten halen lijkt me erg vervelend. Wordt toch een knoeiboel.
Hoezo, ben je niet aan de pil ofzo lokje?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Loka i het wel veel, ja.
Mijn bed weet daar alles van
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad en op een openbaar toiletmoet je dat ding dan gaan spoelen waar iedereen het kan zien ofzo
Je hebt nog niets gezien van hoe erg het kan zijn vrees ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Loka i het wel veel, ja.
Mijn bed weet daar alles van
Ja en eerst eruit halen, alles weer aan. naar buiten, cupje spoelen, wachten totdat er een wc vrij is, alles weer uit, ding er weer in.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Sta je dan bij de wasbak je bloederige cupje om te spoelen.
[..]
Je hebt nog niets gezien van hoe erg het kan zijn vrees ik.
Ja nu wel, nu is het ook niet meer zoveel.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, ben je niet aan de pil ofzo lokje?
Sorry.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatst moest ik er een keer over denken, de volumediscussie
wat eet je?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ja, lekker hoor bloederige vaginas maar ik ben aan het eten
Was een vervelend moment ja.quote:
bloederige vaginaquote:Op maandag 2 mei 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ja, lekker hoor bloederige vaginas maar ik ben aan het eten
zakje nootjes en rozijnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |