Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
quote:06 – NETHERLANDS – Douwe Bob
Douwe Bob takes to the stage in a blue suit and with a full band.
The floor of the stage is a clock face in keeping with the song’s theme.
The performance is strong, and looks like a very strong candidate for qualification in the first semi-final.
twitter:escbelgiumLIVE twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:28:48Douwe Bob staat goed op het podium, hij lijkt er al een heel eind klaar voor te zijn! #Eurovision #LIVE ^MB reageer retweet
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:30:24Bij break komen gitaristen in beeld, Douwe Bob loopt naar catwalk waar hij contact zoekt met publiek. Vocaal uitstekend! #songfestival reageer retweet
Wordt er niet echt gezegd, iedereen is wel enthousiast, alleen geen wow-effect zoals bij TCLquote:Op maandag 2 mei 2016 14:32 schreef Fascination het volgende:
Oké, het is dus saai.Wat is dan dat speciale wat hij voor ogen had?
twitter:Bjorneo twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:32:13Simple but effective for the Netherlands' first rehearsal. Douwe on his own with the guitar and the mic stand in front of him. #Eurovision reageer retweet
twitter:Refshaleoen twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:32:21I would say a solid yet uninspiring performance from the Netherlands there. will majorly struggle #Eurovision #rehearsals reageer retweet
Valt idd wel tegen. Maar het gaat om de performance die avond, dus we zien wel wat er uit komt.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:37 schreef Greys het volgende:
Jeetje. Beetje tegenvaller jongens
Wat is nou dat hele bijzondere, die klok op de grond? Hebben ze nooit gekeken naar wat andere landen doen, hoe kan je dat nou heel bijzonder noemen?
Maar fijn dat het vocaal goed ging. Had alleen gehoopt op iets 'oh maar DIT is effe tof wat ze nu doen!'. Maar dat is er dus niet. Meh. Dag hoop.
Ja, typisch Nederland weer. KutDouwe met z'n arrogantie.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:37 schreef Greys het volgende:
Wat is nou dat hele bijzondere, die klok op de grond? Hebben ze nooit gekeken naar wat andere landen doen, hoe kan je dat nou heel bijzonder noemen?
Maar fijn dat het vocaal goed ging. Had alleen gehoopt op iets 'oh maar DIT is effe tof wat ze nu doen!'. Maar dat is er dus niet. Meh. Dag hoop.
Nou niet zo negatiefquote:Op maandag 2 mei 2016 14:37 schreef Greys het volgende:
Die zal neem ik aan weinig meer afwijken van deze eerste repetitie?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Valt idd wel tegen. Maar het gaat om de performance die avond, dus we zien wel wat er uit komt.
Whut?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, typisch Nederland weer. KutDouwe met z'n arrogantie.
quote:14:32 – Tijdens een groot deel van het optreden van Nederland is er een grote klok op het podium geprojecteerd. Het decor bevat tal van warme, karamelachtige kleuren. Halverwege het lied loopt Douwe Bob naar een podium in het midden van het publiek om zodoende contact te maken met de fans. Het geheel straalt iets bijzonder sympathieks uit.
Je weet de shots toch nog niet precies? Hoe dat begin eruit ziet op tv bijvoorbeeld. Voor mij wat ik nu lees beetje tussenin, niet teleurgesteld maar ook niet dat ie nu ineens een favoriet isquote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zal neem ik aan weinig meer afwijken van deze eerste repetitie?
Kan me niet voorstellen dat er nog veel gaat veranderen.
Ik snap alleen die troef achter de hand niet waar Cornald het over had. Maar ja... CORNALD
Oh ja, daar heb je gelijk in. We hebben de camerashots nog niet gezien. Dáár zou de Pannecoucke inderdaad nog iets heel moois kunnen doen qua van bovenaf op die klok en close ups van de Douwe idd. Oke. Oke. Ik huil nog even niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef Majkool het volgende:
[..]
Je weet de shots toch nog niet precies? Hoe dat begin eruit ziet op tv. Voor mij wat ik nu lees beetje tussenin, niet teleurgesteld maar ook niet dat ie nu ineens een favoriet is
Ja potver, wat was dat lief en leuk he, die Tom.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Jongens, dan maakt 'ie er gewoon een Tom Diceje van
Winnen is het liedje gewoon te zwak/kort voor, maar top 10 moet echt wel lukken hoor
Ja maar vorig jaar wist Locomotief een uur voor haar performance nog steeds niet hoe ze de act wou gaan brengen, vind je het gek dat we niet naar de finale gingenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik kan me vorig jAar nog herinneren met scheurjurken en dode Angry Birds
Bij de Linnets kwam het echte enthousiasme toch ook pas bij de tweede repetitie? Of ben ik weer dementish?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef Majkool het volgende:
[..]
Je weet de shots toch nog niet precies? Hoe dat begin eruit ziet op tv bijvoorbeeld. Voor mij wat ik nu lees beetje tussenin, niet teleurgesteld maar ook niet dat ie nu ineens een favoriet is
Nee, was volgens mij bij de tweede repetitie inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de Linnets kwam het echte enthousiasme toch ook pas bij de tweede repetitie? Of ben ik weer dementish?
twitter:ESCKAZ twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:40:02Purple backdrop, clock as floor backdrop. Warm colours. reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:41:11Vocally this is really good, but the staging in itself is not really that unique... not in a Common Linnets kind of way at least reageer retweet
Songfestivalweblog.quote:Douwe Bob begint zijn lied zittend bij pianist Matthijs van Duijvenbode. Op het podium is een grote klok geprojecteerd waar Douwe Bob naar toe loopt. Er zijn veel close-ups. Bij de break komen gitaristen in beeld en loopt Douwe Bob loopt naar de catwalk waar hij contact gaat zoekt met publiek. Vocaal meer dan uitstekend.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:41 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja maar vorig jaar wist Locomotief een uur voor haar performance nog steeds niet hoe ze de act wou gaan brengen, vind je het gek dat we niet naar de finale gingen
Oh dat klinkt al beter!quote:Op maandag 2 mei 2016 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestivalweblog.
Begin zittend. Veel close-ups
Dit klinkt dan al weer tof.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestivalweblog.
Begin zittend. Veel close-ups
Niet zo somber, het komt goedquote:Op maandag 2 mei 2016 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij bij de tweede repetitie inderdaad.
Dat het solid is, is goed. Maar op dit moment wordt het dus waarschijnlijk een kwalificatie en dan een plek in het rechterrijtje.
Nou ja, íemand moet 21e worden
Je zou weleens gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:41 schreef libranl het volgende:
Ze weten volgens mij nog niet hoe het er uit komt te zien op beeld. Ze kunnen alleen zien wat er op het podium gebeurt. Misschien is een singalong met de fans op het eind van het nummer wel het "unieke" wat nog nooit is gedaan.
twitter:Maikeeel twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:39:11The Netherlands! #Eurovision... this wouls be great!! https://t.co/P2OOGyxIgS reageer retweet
Is dat dan de troef?quote:Bij de break komen gitaristen in beeld en loopt Douwe Bob naar de catwalk waar hij contact zoekt met publiek. De muziek valt stil en het is de bedoeling dat het publiek mee gaat zingen. Vocaal waren de uitvoeringen meer dan uitstekend. Het is echter nog afwachten of het publiek zo gaat reageren als men in gedachten heeft.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:46 schreef Greys het volgende:
Ennnnnnnnnn mijn enthousiasme is alweer terug.
WAT EEN EMOSIENELE ROOLERKOOSTER JONGAS!
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:46 schreef Greys het volgende:
Ennnnnnnnnn mijn enthousiasme is alweer terug.
WAT EEN EMOSIENELE ROOLERKOOSTER JONGAS!
Oh potdorie daar is die dertig seconde 'te kort' voor? Dat zou echt tof zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef Greys het volgende:
OH HO LEES NOU
Between the guitar solo and the last chorus there was a long piece of silence, which I first assumed was some mistake. But people are saying that it was actually planned, and that rumours have it that the silent part is an intentional addition where the idea is that Douwe will make the audience sing and clap along to the chorus, without any music. If this is true, it could probably either work great or fail terribly. Let’s see if they give us any more clues in the next run-through.
Dat zou wel een toppertje zijn. Dan wordt het wel een linkerrijtje. En Douwe heeft zo'n ideale-schoonzoon-bakkes dat het hem vast lukt om die maffe vlaggetjeswapperaars aan het klappen te krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou weleens gelijk kunnen hebben
[ afbeelding ]twitter:Maikeeel twitterde op maandag 02-05-2016 om 14:39:11The Netherlands! #Eurovision... this wouls be great!! https://t.co/P2OOGyxIgS reageer retweet
JA JA JA JA JAquote:Op maandag 2 mei 2016 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh potdorie daar is die dertig seconde 'te kort' voor? Dat zou echt tof zijn
http://escbubble.com/2016/05/rehearsals-day-one-live-blog1/quote:The presentation of ‘slow down’ works really well. It’s the first song to have a full band on stage. The camera moves to the guitarist for the guitar solo, and at that point Douwe Bob moves to the front of the stage and will presumably be looking to engage with the audience during the final chorus.
Overall I think he will be pleased with that rehearsal.
Nee hoor precies zelfde als bij DB.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de Linnets kwam het echte enthousiasme toch ook pas bij de tweede repetitie? Of ben ik weer dementish?
Ik heb er altijd in geloofdquote:Op maandag 2 mei 2016 14:48 schreef ato het volgende:
[..]
Nee hoor precies zelfde als bij DB.
Ik heb er alle vertrouwen in, je zal zien dat het geweldig wordt in beeld.
En in het algemeen zijn er best goede kritieken..
En die relnicht? Please die was bij TCL ook zo negatief..
Ik geloof er weer in..
Straks zingt niemand meequote:Op maandag 2 mei 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
Als er dan maar genoeg publiekjes meeklappen en zingen met Slow Down, dan wordt het echt top.... Oh man. Nagelbijten hoor. Nu al
Dat wordt geheid meeklappen op de bankquote:Op maandag 2 mei 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
Als er dan maar genoeg publiekjes meeklappen en zingen tijdens die stilte, dan wordt het echt top.... Oh man. Nagelbijten hoor. Nu al
Het is een reuze makkelijk mee te zingen lied, dus het moet lukkenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
Als er dan maar genoeg publiekjes meeklappen en zingen met Slow Down, dan wordt het echt top.... Oh man. Nagelbijten hoor. Nu al
http://eurovisionbelgium.(...)titie-nederland.htmlquote:Stockholm Live: Nederland kan trots zijn op Douwe Bob.
Na het overweldigende Kroatië is het ingetogen nummer van Douwe Bob een aangename verrassing. Er staan vijf mensen op het podium bij hem. Het lied begint met een grote klok op de grond. Douwe flirt met de camera en weet je echt in te pakken. Men maakt gebruik van warme kleuren tijdens het optreden: goud, geel, rood en bruin. De zanger maakt ook goed gebruik van het podium en de catwalk. Douwe draagt een blauw pak, dat hem goed staat. Ook op de zang valt niet aan te merken, zoals we verwacht hadden. Uiteraard kan de gitaar niet ontbreken.
Het was bang afwachten hoe de Nederlandse repetitie zou gaan. Zoals eerder aangekondigd werkt de delegatie samen met landgenoot Hans Pannecoucke voor de act en na een misstap vorig jaar lijkt het weer helemaal goed te komen. Een resultaat a là Common Linnets lijkt ons te hoog gegrepen, maar Nederland kan terecht trots zijn op Douwe Bob en "Slow Down".
Ik denk dat ze de gok nemen omdat klappen en wapperen doen ze tóch wel. Als er niemand zingt vallen zijn muzikanten wel in. En wat iemand hierboven al zei, hij heeft dat sympathieke smoelwerk dat ze hem daar niet voor lul laten staan denk ik.quote:
Ja voor Douwe zou ik wel meezingen hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de gok nemen omdat klappen en wapperen doen ze tóch wel. Als er niemand zingt vallen zijn muzikanten wel in. En wat iemand hierboven al zei, hij heeft dat sympathieke smoelwerk dat ze hem daar niet voor lul laten staan denk ik.
Psies. Iedereen wil met hem trouwen en kindjes. m/v. Dus dat komt goedquote:Op maandag 2 mei 2016 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de gok nemen omdat klappen en wapperen doen ze tóch wel. Als er niemand zingt vallen zijn muzikanten wel in. En wat iemand hierboven al zei, hij heeft dat sympathieke smoelwerk dat ze hem daar niet voor lul laten staan denk ik.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies. Iedereen wil met hem trouwen en kindjes. m/v. Dus dat komt goed
Behalve Fascinationquote:Op maandag 2 mei 2016 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies. Iedereen wil met hem trouwen en kindjes. m/v. Dus dat komt goed
quote:
Z'n nektattoo een keer omhoog wippen.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
Zou Douwe een wenkbrauw voor ons in petto hebben?
Daar is het mij wel om te doen!quote:Op maandag 2 mei 2016 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
Zou Douwe een wenkbrauw voor ons in petto hebben?
ARMENIEquote:
quote:07 – ARMENIA – Iveta Mukuchyan
Iveta takes to the stage for her first run through. Iveta is alone on stage.
The performance starts with a close up of iveta’s stockings and the understated intro then bursts into the first chorus. The vocal is absolutely fantastic.
Then we have our first stage effects as four sillhouettes of Iveta emerge and dance with her, so she’s not alone after all!
Overall this looks very impressive indeed and Iveta has clearly brought her ‘A-game’ to Stockholm. Lots of applause here in the press centre.
Visuele trucjes voor het wow effect, in plaats van om het nummer te versterken/in de hand te nemen. Beetje jammer.quote:
twitter:teamdouwe twitterde op maandag 02-05-2016 om 15:14:20Douwe will spread the message of ‘Slow Down’ to over 200 million people by bringing Eurovision to complete silence. https://t.co/Zv7PPd0yJO reageer retweet
Ziet er wel mooi uit!quote:Op maandag 2 mei 2016 15:19 schreef luchtverkeersleider het volgende:
http://www.eurovision.tv/live/follow_live_first_day_of_rehearsals
Hier zijn 8 fotootjes te vinden sinds een paar minuten
Een freezequote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoah. Dat is toch minder. Denk dat die boodschap behoorlijk verloren gaat.
Of ze denken, net als bij de Common Linnets, dat het nummer voorbij is en gaan al juichen. Wat op zich ook nog wel eens in zijn voordeel kan werken, als hij daarna doorgaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:25 schreef aarontje112 het volgende:
Oh hmmm dus niet meezingen? Anyway, denk dat de wappernichten zich niks van de stilte zullen aantrekken en gewoon meezingen
Als ze de boodschap niet meekrijgen welquote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoah. Dat is toch minder. Denk dat die boodschap behoorlijk verloren gaat.
Rustig naar het publiek toelopen, dat kan je wel vijf seconden rekken.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:27 schreef aarontje112 het volgende:
Oh cornie zegt dit;
@cornaldm: Na gitaarsolo legt @douwe_bob zijn lied meer dan 5 seconden stil en zoekt dan contact met zijn -nu nog niet aanwezige- publiek #ESC2016
Misschien dan toch meezingen? Hoe wil je anders contact zoeken met een stil publiek
Oh hey guys, please shut up when I finish my song.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:30 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Lijkt mij dat ze het gaan uitleggen terwijl postcard loopt
up end douwn in je roolerkooster 😃quote:Op maandag 2 mei 2016 15:29 schreef Greys het volgende:
Oh nee... Die stilte. Dat gaat falen. Want het publiek gaat niet stil zijn en denken idd dat het al klaar is. Fuck. En weg enthousiasme weer.
Zo hee, zij zijn ineens positief.quote:
Zouden die jongens homofiel zijn?quote:
Oh die ene die het eerst haatte is nu positief DOOR de staging joeequote:
En:quote:Op maandag 2 mei 2016 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Als echt niemand meedoet zingt TV gewoon ff voor 10.000 man.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Semi 1 tickets in de pocket, zitten we wel in de tweede ring maar met schuin zicht op het podium
Denise en Edd (meest rechter) waren al positief over het lied. Die linker is wat milder geworden inderdaad.quote:
Jij typt het, ik dacht het. Zo hee, ze kunnen ook nog positief zijn. Niet verwacht dat ik dat nog ooit over die 3 hoofden ging zeggenquote:
Armenië was al een zekere qualifier hoor. En doordat verschil tussen Armenië en Nederland heel groot is (laidback vs bombastisch) is het voor beide landen voordelig.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:54 schreef Greys het volgende:
Maar dat Armenië na ons moet was eerst een groot voordeel en nu het tegendeel. Sinds dat ineens wél een heel goed optreden is. When the fuck did this happen... *jank*
Weer een finaleplaats weg.
Hoofden zeiden net dat dame van Armenië (dacht ik) "zichzelf nogal vaak 'aanraakte'", Zou dat komen doordat ze direct na DB op moest?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:54 schreef Greys het volgende:
Maar dat Armenië na ons moet was eerst een groot voordeel en nu het tegendeel. Sinds dat ineens wél een heel goed optreden is. When the fuck did this happen... *jank*
Weer een finaleplaats weg.
Oh my gawd Linda Wagenmakers revisited, maar dan 10x zo erg. Dat kapsel en die bril ook, hoe verzint ze hetquote:
Even afdrogenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoofden zeiden net dat dame van Armenië (dacht ik) "zichzelf nogal vaak 'aanraakte'", Zou dat komen doordat ze direct na DB op moest?
Het enige wat nog mist zijn een paar extra zangers die onder die jurk vandaan komen, of zou ze dat voor de live show bewaren?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:02 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh my gawd Linda Wagenmakers revisited, maar dan 10x zo erg. Dat kapsel en die bril ook, hoe verzint ze het. Dit werd eerst ook als zekere qualifier genoemd, maar daar is niet iedereen meer zo zeker van, en de odds kelderen.
Niet geheel ondenkbaar.quote:
Staat nog niet online helaas. Althans, net toen ik keek niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:07 schreef Jinkx het volgende:
Ik ben benieuwd, ik ga het filmpje zoeken
Heerlijk dat het weer is begonnen
Dan zou 'ie ook nog helderziend zijn, want dat ding heeft 'ie de 14e opgehaald en ongetwijfeld eerder besteldquote:Op maandag 2 mei 2016 16:13 schreef roos85 het volgende:
Volgens het AD lijkt het paarse pak een verwijzing naar Prince te zijn
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-repetitie-ESF.dhtml
Ja, daarom moest ik ook best lachen toen ik het lasquote:Op maandag 2 mei 2016 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou 'ie ook nog helderziend zijn, want dat ding heeft 'ie de 14e opgehaald en ongetwijfeld eerder besteld![]()
Echt he, wat ze er allemaal bij verzinnen ookquote:Op maandag 2 mei 2016 16:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik ook best lachen toen ik het las
Wil je nou zeggen dat hij Prince vermoord heeft om zijn performance kracht bij te zetten?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou 'ie ook nog helderziend zijn, want dat ding heeft 'ie de 14e opgehaald en ongetwijfeld eerder besteld![]()
Ik was in de war met San Marino. Van de zenuwen.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:01 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Armenië was al een zekere qualifier hoor. En doordat verschil tussen Armenië en Nederland heel groot is (laidback vs bombastisch) is het voor beide landen voordelig.
Zei ik dat? Geloof het wel hequote:Op maandag 2 mei 2016 16:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat hij Prince vermoord heeft om zijn performance kracht bij te zetten?![]()
Dát is nog eens toewijding.
Kroatië lijkt nu inderdaad een beetje de Trijntje van dit jaar te worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:02 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh my gawd Linda Wagenmakers revisited, maar dan 10x zo erg. Dat kapsel en die bril ook, hoe verzint ze het. Dit werd eerst ook als zekere qualifier genoemd, maar daar is niet iedereen meer zo zeker van, en de odds kelderen.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Tijdens die 10 seconden kan hij ook gewoon een goocheltruc doen, of een leuke persiflage.
And now, for my best Waylon impression.
[ afbeelding ]
Gewoon live op het podium, dat zou echt fantastisch zijn.
HET KOMT ALLEMAAL GOED GREYSquote:Op maandag 2 mei 2016 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was in de war met San Marino. Van de zenuwen.![]()
![]()
Idd! Hahaquote:Op maandag 2 mei 2016 16:23 schreef Greys het volgende:
Die foto van een juichende Pannecoucke en die bukkende Douwe naar Hans op het podium is wel heel tof.
quote:Op maandag 2 mei 2016 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En:
[..]
Als echt niemand meedoet zingt TV gewoon ff voor 10.000 man.
Komt helemaal goed.
Waar slaan die dislikes op? Kunnen we die mensen misschien opsporen?quote:
Ja, maar wel met een reden natuurlijk. Straks heb je één goede act en gaat die helemaal gehypet worden door de Cornald Masen van deze wereld al voor het festival begint, laat ze het maar lekker vaag houden.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:42 schreef Greys het volgende:
Maar jongens even eerlijk, zo'n filmpje is toch totaal prut
Knetterslecht geluid, beeld vanuit één standpunt. Daar heb je echt niks aan, doet het nummer eerder kwaad dan goed.
Later deze week zijn er wel de goede filmpjes geloof ik, of pas met de juryrepetitie de avond ervoor? Hoe was dat ook alweer met de Common Linnets, er was een moment dat de juiste beelden te zien waren toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een reden natuurlijk. Straks heb je één goede act en gaat die helemaal gehypet worden door de Cornald Masen van deze wereld al voor het festival begint, laat ze het maar lekker vaag houden.
Rusland zoals verwacht met een goede act, alleen wel gevallen net.quote:09: RUSSIA – Sergey Lazarev
Wow and more projection in the visuals. Sergey raises his arms to a sillhouette of wings.
He is then joined on stage by 4 dancers all in black.
It seems much of the video for the song is being recreated with the projection, as he appears to climb on stepping stones onto a podium… But then…
Ouch. Sergey appears to have fallen and the performance has stopped.
With all the technology it’s hard to see what Sergey was actually balancing on, or what exactly has happened. We’re waiting to see if Sergey is ok for a second run through.
Up until that point the staging was looking quite spectacular, but that goes hand in hand with a level of risk.
Niet helemaal, later komt er wel een uitgebreider filmpje, maar nog niet met de echte camerapunten. Maar alle pers kan de beelden al wel zien, die begonnen toen TCL te hypen.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Later deze week zijn er wel de goede filmpjes geloof ik, of pas met de juryrepetitie de avond ervoor? Hoe was dat ook alweer met de Common Linnets, er was een moment dat de juiste beelden te zien waren toch?Waarna ze ineens omhoog knalden bij de bookies.
Ah thanks, dat wist ik niet meer. Maar... we hebben toch voor hun eerste echte halve finale optreden al de close up knipoog zelf kunnen zien van Waylon toen?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet helemaal, later komt er wel een uitgebreider filmpje, maar nog niet met de echte camerapunten. Maar alle pers kan de beelden al wel zien, die begonnen toen TCL te hypen.
Rustaaagquote:Op maandag 2 mei 2016 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah thanks, dat wist ik niet meer. Maar... we hebben toch voor hun eerste echte halve finale optreden al de close up knipoog zelf kunnen zien van Waylon toen?En het shot van bovenaf aan het begin? Of verzin ik dat nu ter plekke? Weet het echt niet meer, voor mijn gevoel hadden we al wel iets kunnen zien van te voren.
We hebben allemaal het volste vertrouwen in je.quote:
quote:
Doet me denken aan Oekraïne 2014 (Tick-Tock). Die man in dat hamsterwiel, die tijdens de rehearsals halverwege ook uit dat rad vloog. Ben zojuist dat filmpje aan het zoeken geweest, maar weet niet meer welke rehearsal het was, kan hem niet meer vindenquote:
Oh god dat weet ik nog ik vond het zo zielig voor die man maar ik heb me rot gelachen daaromquote:Op maandag 2 mei 2016 17:04 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Doet me denken aan Oekraïne 2014 (Tick-Tock). Die man in dat hamsterwiel, die tijdens de rehearsals halverwege ook uit dat rad vloog. Ben zojuist dat filmpje aan het zoeken geweest, maar weet niet meer welke rehearsal het was, kan hem niet meer vinden
Ja klopt er waren toen voor de halve finale een aantal screenshots op een website geplaatstquote:Op maandag 2 mei 2016 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah thanks, dat wist ik niet meer. Maar... we hebben toch voor hun eerste echte halve finale optreden al de close up knipoog zelf kunnen zien van Waylon toen?En het shot van bovenaf aan het begin? Of verzin ik dat nu ter plekke? Weet het echt niet meer, voor mijn gevoel hadden we al wel iets kunnen zien van te voren.
We hadden een paar beelden, foto's dacht ik, van hoe het eruit ging zien. (snelweg in openingsshot ed)quote:Op maandag 2 mei 2016 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Rusland zit in m'n top 10 omdat het een oorwurm is + hij is een erg goede performer, maar er waren meer mensen die zeiden dat dit beter thuis hoort in 2008 dus ik snap je welquote:Op maandag 2 mei 2016 17:05 schreef Greys het volgende:
Van mij mag Rusland tijdens de semi ook wel ergens vanaf mieteren.
Niet omdat Rusland, dus niet politiek ofzo, maar omdat ik niet snap dat hij zo enorm gehyped wordt. Echt zo'n Eurovisielied dat je voor je gevoel al duizend keer in eerdere jaren gehoord hebt.
Ik ook, heb dat filmpje wel 100x opnieuw afgespeeld vanaf dat stukje. Hij vloog er ook letterlijk uitquote:Op maandag 2 mei 2016 17:04 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oh god dat weet ik nog ik vond het zo zielig voor die man maar ik heb me rot gelachen daarom
Liever niet, dan zal je zien dat hij als laatste nog een keer mag.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:05 schreef Greys het volgende:
Van mij mag Rusland tijdens de semi ook wel ergens vanaf mieteren.
Niet omdat Rusland, dus niet politiek ofzo, maar omdat ik niet snap dat hij zo enorm gehyped wordt. Echt zo'n Eurovisielied dat je voor je gevoel al duizend keer in eerdere jaren gehoord hebt.
Hij mag van mij best in de top 10 hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 17:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
Rusland zit in m'n top 10 omdat het een oorwurm is + hij is een erg goede performer, maar er waren meer mensen die zeiden dat dit beter thuis hoort in 2008 dus ik snap je wel
Oeh!quote:Op maandag 2 mei 2016 17:17 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk nu boven Rusland bij de bookmakers trouwens.
Valt me nu pas op, maar ik vind die laarzen onder dat pak echt iets fouts hebben.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Greys het volgende:
Deze stond er al maar hij moet even in de herhaling want op de een of andere manier vind ik dit echt een topfotoDie tong van Hans, die blik van Douwe. Tevredenheid alom. Ze lijken het iig echt zo tof met elkaar te hebben, straalt echt veel uit dit beeld.
[ afbeelding ]
Lekker Johnny Casherigquote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt me nu pas op, maar ik vind die laarzen onder dat pak echt iets fouts hebben.
Ik heb mijn account vorige week op onactief gezet, was er even zó klaar meequote:
Zou dat niet ook met het budget te maken hebben? Over het algemeen is Nederland het allerzuinigst...quote:Op maandag 2 mei 2016 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel weer een pieperd zijn, maar als ik lees over alle spectaculaire visuals van de anderen en de 3D beelden enzo vind ik toch dat Hans Pannecoucke wel iets meer had kunnen uitpakken met Douwe. Die klok in 3D geprojecteerd ipv op de grond bv. Maar goed, misschien is less more in dit geval.
Punt is dat bijna alle reacties die we nu lazen (zoals die van WiWi) in de trant zijn van 'wat een goed liedje, wat een goede live zang', maar we weten allemaal dat - ondanks dat het het SONGfestival is - het lied en de zang vaak best ondergeschikt zijn aan het visuele geweld als het gaat om de uiteindelijke uitslag...
Dat wel.quote:
Ja kan inderdaad best. Niet aan gedacht.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou dat niet ook met het budget te maken hebben? Over het algemeen is Nederland het allerzuinigst...
Gewoon de frequentie van posten wat omlaag gooien.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn account vorige week op onactief gezet, was er even zó klaar meeNiet dat iemand lelijk tegen me deed hoor, integendeel zelfs, maar ergens gaf het een enorme druk met zo veel volgers die dan toch verwachten dat je 'leuk' bent. En ik vind mezelf meestal suf
Dus even de druk weg. Misschien van de week weer, ik kijk nog wel even. Op zich heb ik een maand bedenktijd, als ik binnen een maand terug kom is alles nog hetzelfde en gooien ze niks weg, daarna pas.
True.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat wel.
En daarbij, als hij in deze houding in beeld komt zullen er weinig mensen naar zijn schoenen kijken, dunkt mij.
Ja misschien. Maar ik voelde me ook een soortvan verplicht om alles van anderen ook te lezen. Er ging me een berg tijd in zitten.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon de frequentie van posten wat omlaag gooien.
Ja, gelukkig kan ik hier van je commentaar genieten.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien. Maar ik voelde me ook een soortvan verplicht om alles van anderen ook te lezen. Er ging me een berg tijd in zitten.En de komende tijd zou ik daar voornamelijk over Songfestival twitteren en ik gil er hier al heel veel over en op Facebook
Hahaha word je niet serieus knettergek van mijn gehyper en gedoe hier? Ik word zelfs gek van mezelf in deze periodequote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gelukkig kan ik hier van je commentaar genieten.
Nee, juist niet. Zonder jou zou dit hele forumdeel stilvallen gok ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha word je niet serieus knettergek van mijn gehyper en gedoe hier? Ik word zelfs gek van mezelf in deze periode
Hoe meer ze erover speculeren, hoe meer aandacht en gratis publiciteit.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Greys het volgende:
Songfestivalweblog houdt het nog steeds op 'publiek gaat meezingen'. Misschien eerst vijf seconden stilte, dan een beetje zonder muziek meezingen en daarna met de muziek er weer invallen? Dat zou wel de allertofste combi zijn denk ik.
Dat maakt het nummer dan meteen minder saai en voortkabbelend.
Wat een verschil met verleden jaar hequote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Greys het volgende:
Deze stond er al maar hij moet even in de herhaling want op de een of andere manier vind ik dit echt een topfotoDie tong van Hans, die blik van Douwe. Tevredenheid alom. Ze lijken het iig echt zo tof met elkaar te hebben, straalt echt veel uit dit beeld.
[ afbeelding ]
Als het echt stilvalt, denkt iedereen waarschijnlijk dat het afgelopen is en gaan ze juichen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Greys het volgende:
Songfestivalweblog houdt het nog steeds op 'publiek gaat meezingen'. Misschien eerst vijf seconden stilte, dan een beetje zonder muziek meezingen en daarna met de muziek er weer invallen? Dat zou wel de allertofste combi zijn denk ik.
Dat maakt het nummer dan meteen minder saai en voortkabbelend.
En de kont van Douwe, niet te vergetenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij maar niet gaat lopen sussenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:42 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
In de persconferentie zei hij dat hij echt stil wou zijn. Maar dat het publiek het zelf mag weten. Bij DWDD wou hij dat eigenlijk ook.
Ik hoop gewoon op een CATS effectquote:Op maandag 2 mei 2016 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel weer een pieperd zijn, maar als ik lees over alle spectaculaire visuals van de anderen en de 3D beelden enzo vind ik toch dat Hans Pannecoucke wel iets meer had kunnen uitpakken met Douwe. Die klok in 3D geprojecteerd ipv op de grond bv. Maar goed, misschien is less more in dit geval.
Punt is dat bijna alle reacties die we nu lazen (zoals die van WiWi) in de trant zijn van 'wat een goed liedje, wat een goede live zang', maar we weten allemaal dat - ondanks dat het het SONGfestival is - het lied en de zang vaak best ondergeschikt zijn aan het visuele geweld als het gaat om de uiteindelijke uitslag...
Volgens het AD treed Douwe op een Prince paars pak.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Soren het volgende:
Hoooooooooooooooooooi, heb ik veel gemist? Is er al iets bekend over Cornald's verrassing?
- Grote klok op de vloer geprojecteerdquote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Soren het volgende:
Hoooooooooooooooooooi, heb ik veel gemist? Is er al iets bekend over Cornald's verrassing?
Ik hoop echt dat het een overgang wordt. Dus een paar seconden volledige stilte en dat hij dan zelf slow down begint te zingen en met armen boven zijn hoofd klapt (vandaar gitaar op zijn rug...) en dat hij dan hoopt het publiek meezingt op dat moment. En dat daarna de muziek er weer invalt. Dus dat de stilte op zich ongeveer maar 5 seconden duurt.quote:
Allemaal wegduikenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Serhat gooit wel zijn hoed in het publiek na zijn optreden
Hoop het. 10 seconden is idd wel erg lang.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het een overgang wordt. Dus een paar seconden volledige stilte en dat hij dan zelf slow down begint te zingen en met armen boven zijn hoofd klapt (vandaar gitaar op zijn rug...) en dat hij dan hoopt het publiek meezingt op dat moment. En dat daarna de muziek er weer invalt. Dus dat de stilte op zich ongeveer maar 5 seconden duurt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het. 10 seconden is idd wel erg lang.
Het moet niet zo zijn dat ze de set van de volgende act al gaan opbouwen terwijl hij zijn nummer nog moet afmaken.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:21 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ja, hopelijk niet te awkward. Dat juries en mensen thuis denken wtf is dit nu weer
Zoiets zou kunnen werken inderdaad..quote:Op maandag 2 mei 2016 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het een overgang wordt. Dus een paar seconden volledige stilte en dat hij dan zelf slow down begint te zingen en met armen boven zijn hoofd klapt (vandaar gitaar op zijn rug...) en dat hij dan hoopt het publiek meezingt op dat moment. En dat daarna de muziek er weer invalt. Dus dat de stilte op zich ongeveer maar 5 seconden duurt.
Jaaaaaaaaaaa, The Vulture moet terugkomen met Serhats hoedquote:Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Serhat gooit wel zijn hoed in het publiek na zijn optreden
Ja, ik vrees er vooral voor dat het publiek begint te joelen en het totaal niet uit de verf komt.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier goed over nagedacht is, allemaal gissingen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vrees er vooral voor dat het publiek begint te joelen en het totaal niet uit de verf komt.
Uiteindelijk is de helft van het publiek hysterisch en de andere helft dronken, dus die krijg je niet zomaar stil.
Ik weet zeker dat het zo is..quote:Op maandag 2 mei 2016 19:04 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Daarom kan hij er het beste een singalong van maken. (Wat hij denk ik een deel gaat doen)
Nee, dat zeker niet. Ik heb er alle vertrouwen in dat die naar de finale gaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier goed over nagedacht is, allemaal gissingen.
As vrijdag weten wij meer.
Het is niet zo'n ramp als verleden jaar..
Je vergeet te zeggen dat je naar zijn kont kijktquote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt als het goed is nou precies die speciale 'freze' en meezing-momentquote:Op maandag 2 mei 2016 19:16 schreef Loekie1 het volgende:
Ik zou iets doen aan het Slow down slow down gedeelte. Veel te saai. Rest van het lied is mooi.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, The Vulture moet terugkomen met Serhats hoed
Ik hoop het echtquote:Op maandag 2 mei 2016 19:33 schreef Cee het volgende:
Acts die gimmicks van voorgaande jaren kopiëren worden meestal afgestraft in de voting dus Rusland en IJsland graven hun eigen graf. Ze zullen kwalificeren maar niet winnen.
We nemen de WiWi hoofden deze keer blóedserieus want die zijn unaniem bijzonderrrr gecharmeerd van onze inzending, sinds vanmiddagquote:Op maandag 2 mei 2016 19:37 schreef Cee het volgende:
Was een van de negatieve Hoofden trouwens die Wiwiblogs 'baas'? Want die gaf onlangs aan dat hij vorig jaar dacht dat Trijntje goed zou scoren dus die kerel moet je niet serieus nemen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We nemen de WiWi hoofden deze keer blóedserieus want die zijn unaniem bijzonderrrr gecharmeerd van onze inzending, sinds vanmiddag
Dan moet ie ver gooienquote:Op maandag 2 mei 2016 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat dat wel de toekomst is; veel interactie met die schermen. Het ziet er ook goed uit, maar hoop niet dat het wint, nee. Te slecht nummer.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:45 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er met dat scherm zoveel van heroes is na gedaan. Vanaf nu hoop ik ook niet meer dat het wint..
Jan Smit gaat toch mee?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:45 schreef MuscleLover29 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/n(...)stilte-bij-douwe-bob.
Dat wordt nog spannend dinsdagHopelijk pakt het goed uit. Je zou toch bijna persoonlijk mensen in dat publiek willen zetten die keihard mee gaan zingen om iedereen mee te krijgen.
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:50 schreef Cee het volgende:
Zijn we ondertussen nog gestegen bij de bookies?
Hmm ik weet niet hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:45 schreef MuscleLover29 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/n(...)stilte-bij-douwe-bob.
Dat wordt nog spannend dinsdagHopelijk pakt het goed uit. Je zou toch bijna persoonlijk mensen in dat publiek willen zetten die keihard mee gaan zingen om iedereen mee te krijgen.
Hij kan dat heel simpel oplossen:quote:Op maandag 2 mei 2016 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet hoor.Je kunt er dan toch beter voor zorgen dat men weet dat ze mee moeten zingen, nogal een risico nu. Maar goed, misschien brengen ze Douwe op dat moment wel heel sympathiek in beeld ofzo.
Ik hoop dat ze dat gaan doen ja. Eerste keer met publiek is maandag voor de jury toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan dat heel simpel oplossen:
- gitaar op zn rug schuiven
- één keer 'slow down brother' zelf a capella zingen en met zn handen in de lucht klappen
- SING IT WITH ME in de microfoon roepen![]()
Dan doen ze het echt wel hoor.
Ja volgens mij wel. Publiek kan tickets kopen voor dress rehearsal (volgens mij maandagmiddag), jury final (maandagavond) en de echte semi.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat gaan doen ja. Eerste keer met publiek is maandag voor de jury toch?
Ja hoor, als hij maar lol heeft. Maar wel graag naar finale please..quote:Op maandag 2 mei 2016 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Het maakt me niet of ie het haalt of niet, hij heeft er zoveel lol in en geniet er echt van
Let je op Trijn, zo had het gemoeten
Jaaa! Mee eens!quote:Op maandag 2 mei 2016 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ziet er zeker strak uit, maar op één of andere manier krijg ik er toch geen Winnaars-vibe bij. Toch een net iets te zwak nummer ofzo, kweenie....quote:Op maandag 2 mei 2016 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Rusland de volle 3 minuten... ziet er toch wel strak uit.
Dat stuk waarin hij die blokken beklimt is wel tof, de rest vind ik te veel nageaapt van Zweden, dus stom.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Rusland de volle 3 minuten... ziet er toch wel strak uit.
Ghegheghe. Mooi.quote:
Pff, zelfs vallen doet hij knullig. Niet eens vol op zijn bakkes.quote:
Ook 10 seconden stil.quote:
Herstel: opbeurende kop in de meest verkochte kattenbakvulling van eigen land.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
"Douwe wordt verpletterd"
Altijd fijn, zo'n opbeurende kop in de krant van je eigen land.![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_verpletterd___.html
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Herstel: opbeurende kop in de meest verkochte kattenbakvulling van eigen land.
Ja. Echt. Ik had ze zo de overwinning gegund. Dat had het songfestival denk ik zo veel goed gedaan qua kwaliteit van inzendingen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:36 schreef Jinkx het volgende:
Ik ben nu Il Volo aan het terugluisteren. Wat was dat een fantastische afsluiter vorig jaar. Inclusief schorre zanger.
Met name het aspect dat het zingen ook belangrijk is inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:41 schreef Greys het volgende:
Ja. Echt. Ik had ze zo de overwinning gegund. Dat had het songfestival denk ik zo veel goed gedaan qua kwaliteit van inzendingen.
Precies dat ja, dat het voornamelijk zou moeten gaan om de song zélf en het zingen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:44 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Met name het aspect dat het zingen ook belangrijk is inderdaad.
/ Ik ben nu bij Don't Deny van Armenië. Ik was een van de weinigen die dat te pruimen vond vorig jaar.
Ze werden uiteindelijk derde, dus ze hebben heus ook veel jurypunten gekregen denk ikquote:Op maandag 2 mei 2016 20:48 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Je zou verwachten dat Italië toen bij de jury's goed zou doen
Oi die gast van de Telegraaf die de avond voor de 1e halve finale van TCL nog voorspelde dat het billenknijpen zou gaan worden en dat ze zich als 8e of 9e zouden plaatsen voor de finalequote:Op maandag 2 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat leuk, de moeite waard om te kijken vind ikquote:
Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja. Echt. Ik had ze zo de overwinning gegund. Dat had het songfestival denk ik zo veel goed gedaan qua kwaliteit van inzendingen.
Telegraf leeft van negativisme en zuurpruimerij... maar ze staan straks wel als eerste vooraan als 't ie het goed doet.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
Hij houdt van Willie Nelsonquote:Op maandag 2 mei 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, de moeite waard om te kijken vind ik
2011, wat een goed ESF-jaar was dat, zeg.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh en daarom vond ik het ook zo enorm zonde dat een paar jaar geleden die leuke Franse operajongen (Amauri?) zo vals zong van de zenuwen. Want dat vond ik ook zo prachtig en opvallend. De combinatie van opera met dat stoere joch in het leer.
Oh was Amauri ook 2011 ja? Net als die toffe Italiaan hierboven. En inderdaad, dat Azerbeidzjan toen met dat gekrijs won kan ik nog steeds niet over uit, word er nog een tikkie agressief van als ik daaraan denkquote:Op maandag 2 mei 2016 21:26 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
2011, wat een goed ESF-jaar was dat, zeg.(Dat uitgerekend Azerbeidzjan toen won bezorgt me nog steeds nachtmerries.)
Ik heb net alle inzendingen van dit jaar beluisterd en vooralsnog vind ik het nogal tegenvallen dit jaar. Morgen nog maar eens de playlist opzetten en hopen dat ik wat tofs gemist heb.
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef Jinkx het volgende:
Over hippe toestanden gesproken...
Riazop presenteert dit overigens: hij heeft het over 40 miljoen clicks.
Ik ben een soort ESF-supermanquote:Op maandag 2 mei 2016 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jaaa! Mee eens!![]()
Hij krijgt het nog druk daar. 2 Semi's bijwonen, zingen als 10.000 man en nu ook nog een leger ESF-fans bevechten voor die hoed.
Hij klinkt een beetje zenuwachtig.quote:
Hardop lachen om 'badpak'quote:Op maandag 2 mei 2016 21:47 schreef CarloV het volgende:
Nou ook ik heb eindelijk al die rehearsal clipjes even bekeken. Kat in het bakkie wat mij betreft. Zeker zo tussen Kroatië en Armenië in.
Niet alleen de muziekstijlen, maar ook de overgang van Jurkpak -> Maatpak -> Badpak is zeer opvallend. En de overgang Frisjes -> Warm -> Heet is ook interessant.
Kan ookquote:Op maandag 2 mei 2016 23:12 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik vraag me af of het stille stukje tussendoor wordt gebruikt als singalong....volgens mij wordt het een "freeze" beeld, waarbij de tijd even stilstaat
Beetje vergelijkbaar als in deze clip (wie kent em nog) op 3.10 min.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Kan ooken kan er best tof uitzien. Ik denk dat het hoe dan ook een spannend moment gaat zijn om te zien hoe het publiek reageert.
Sterker nog band staat stil, DB schiet plots naar voren, men klapt en zingt mee.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar als in deze clip (wie kent em nog) op 3.10 min.
Zou zoiets wel spannender vinden dan gillend publiek.
Dit is best een goed teken, vanaf nu gaat de press continu stemmen.quote:
Andere sociale verplichtingen, maar ik ga mijn venijn dubbel en dwars goedmaken volgende weekquote:Op maandag 2 mei 2016 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar was jij bij ESC in concert.Je had daar perfect tussen gepast met je venijn.
Aardig overtuigendquote:
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:52 schreef Soren het volgende:
Hèhè ik snap eindelijk wat ze met de freeze bedoelen!!
Bekijk het uitzwaaiconcert bij de DWDD eens terug! Na de bridge maakt hij direct contact met het publiek zonder muziek of zang. Het aanwezig publiek begint het refrein te zingen, Douwe gooit er een paar muzikale kreten tussendoor en de band pakt het nummer op en ze gaan verder met het nummer. Als het zo uitpakt zoals bij het uitzwaaiconcert heeft Pannecoecke weer een juweeltje weggezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |