Het ziet er zeker strak uit, maar op n of andere manier krijg ik er toch geen Winnaars-vibe bij. Toch een net iets te zwak nummer ofzo, kweenie....quote:Op maandag 2 mei 2016 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Rusland de volle 3 minuten... ziet er toch wel strak uit.
Dat stuk waarin hij die blokken beklimt is wel tof, de rest vind ik te veel nageaapt van Zweden, dus stom.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Rusland de volle 3 minuten... ziet er toch wel strak uit.
Ghegheghe. Mooi.quote:
Pff, zelfs vallen doet hij knullig. Niet eens vol op zijn bakkes.quote:
Ook 10 seconden stil.quote:
Herstel: opbeurende kop in de meest verkochte kattenbakvulling van eigen land.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
"Douwe wordt verpletterd"
Altijd fijn, zo'n opbeurende kop in de krant van je eigen land.![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_verpletterd___.html
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Herstel: opbeurende kop in de meest verkochte kattenbakvulling van eigen land.
Ja. Echt. Ik had ze zo de overwinning gegund. Dat had het songfestival denk ik zo veel goed gedaan qua kwaliteit van inzendingen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:36 schreef Jinkx het volgende:
Ik ben nu Il Volo aan het terugluisteren. Wat was dat een fantastische afsluiter vorig jaar. Inclusief schorre zanger.
Met name het aspect dat het zingen ook belangrijk is inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:41 schreef Greys het volgende:
Ja. Echt. Ik had ze zo de overwinning gegund. Dat had het songfestival denk ik zo veel goed gedaan qua kwaliteit van inzendingen.
Precies dat ja, dat het voornamelijk zou moeten gaan om de song zlf en het zingen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:44 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Met name het aspect dat het zingen ook belangrijk is inderdaad.
/ Ik ben nu bij Don't Deny van Armeni. Ik was een van de weinigen die dat te pruimen vond vorig jaar.
Ze werden uiteindelijk derde, dus ze hebben heus ook veel jurypunten gekregen denk ikquote:Op maandag 2 mei 2016 20:48 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Je zou verwachten dat Itali toen bij de jury's goed zou doen
Oi die gast van de Telegraaf die de avond voor de 1e halve finale van TCL nog voorspelde dat het billenknijpen zou gaan worden en dat ze zich als 8e of 9e zouden plaatsen voor de finalequote:Op maandag 2 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat leuk, de moeite waard om te kijken vind ikquote:
Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja. Echt. Ik had ze zo de overwinning gegund. Dat had het songfestival denk ik zo veel goed gedaan qua kwaliteit van inzendingen.
Telegraf leeft van negativisme en zuurpruimerij... maar ze staan straks wel als eerste vooraan als 't ie het goed doet.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
Hij houdt van Willie Nelsonquote:Op maandag 2 mei 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, de moeite waard om te kijken vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |