Ik ben vader van een tweeling.quote:
Een jongen en een meisje van bijna 10 jaar.quote:
Je vertrouwde de moeder (je vrouw / geliefde) niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een jongen en een meisje van bijna 10 jaar.
en ze zijn 100% van mij want ik heb stiekem een vaderschapstest laten doen want ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Ik vertrouw geen enkele vrouw.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:26 schreef agter het volgende:
[..]
Je vertrouwde de moeder (je vrouw / geliefde) niet.
Wat was de reden?
Lever jij je mancard ook eens ff inquote:Op maandag 2 mei 2016 18:22 schreef superniger het volgende:
Straks een item hierover bij RTL Boulevard met Nicolette Kluijver, Albert Verlinde en John van den Heuvel.
Als de bloedgroep niet klopt, is DNA-onderzoek niet eens nodig, dan weet je al dat hij de vader niet kan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, dus of: via standaard test, of complicaties, of door de bloedgroep moeten redenen zijn geweest voor de DNA test. Vraag mij wel af hoe lang hij het wist?
is dat serieus, dat je stiekem die test hebt gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
en ze zijn 100% van mij want ik heb stiekem een vaderschapstest laten doen want ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Dat lijkt me meer een probleem in je persoonlijkheid.quote:
Dat lijken me stuk voor stuk deskundigen!quote:Op maandag 2 mei 2016 18:22 schreef superniger het volgende:
Straks een item hierover bij RTL Boulevard met Nicolette Kluijver, Albert Verlinde en John van den Heuvel.
Nicolette is een echt vrouw. Zij heeft een tweeling.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat lijken me stuk voor stuk deskundigen!
Zo'n reactie geven; dan ben je pas echt kansloosquote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
Lijkt me biologisch vrij kansloos als je je als man niet voort kunt planten.
hopen dat je ex niet (meer) op FOK! leestquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
kan ook puur aan de combi gelegen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, is het zéker dat het aan hem lag? Dat het tussen hun niet lukte?
Misschien deden ze het al die tijd wel verkeerd
Wat klopt er dan precies niet?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
Zo'n reactie geven; dan ben je pas echt kansloos
Zijn het geen broer en zus, ze lijken op elkaarquote:
Echt he? Nature's warning?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Zijn het geen broer en zus, ze lijken op elkaar![]()
ja dan is t misschien maar beter ddat zij geen kinderen konden krijgenquote:
Vanavond bij Boulevard!quote:Op maandag 2 mei 2016 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, dus of: via standaard test, of complicaties, of door de bloedgroep moeten redenen zijn geweest voor de DNA test. Vraag mij wel af hoe lang hij het wist?
Ik vraag me een beetje af of een DNA-test in situatie passievrucht wel geholpen hadquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Als ik jouw reacties op dit onderwerp lees, ben jij überhaupt niet een type die te vertrouwen valt.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:32 schreef agter het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een probleem in je persoonlijkheid.
Kun je aan werken.
Overdracht lijkt me niet echt wenselijk.
Moet Arie zich weer profileren over de rug van anderen?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:01 schreef roos85 het volgende:
Arie Boomsma is zelf drie maanden vader van dochtertje Bobby Jo. Hij is dan ook geschrokken van het nieuws dat Mattie Valk niet de vader blijkt te zijn van zijn tweeling.
http://www.telegraaf.nl/t(...)derrol_Mattie__.html
Er werd hem om een reactie gevraagd. Was zo te zien bij zijn boekpresentatie.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet Arie zich weer profileren over de rug van anderen?
Je schrijft net dat je issues hebt en dat je geen enkele vrouw vertrouwt.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik jouw reacties op dit onderwerp lees, ben jij überhaupt niet een type die te vertrouwen valt.
je hoeft niet overal een reactie op te gevenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er werd hem om een reactie gevraagd. Was zo te zien bij zijn boekpresentatie.
Welke issues?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef agter het volgende:
[..]
Je schrijft net dat je issues hebt en dat je geen enkele vrouw vertrouwt.
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft niet overal een reactie op te geven
Nummer 2 ga ik voor. Direct en zonder teveel gelul.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Enige gevoel dat dit verhaal bij mij oproept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |