abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161875040
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke verdragen zijn er in het verleden dan zoal teruggedraaid?
Molotov-Ribbentrop :7.

Maar het gaat er natuurlijk om dat bepaalde figuren er van uit gaan dat het alleen maar een beroerd verdrag kan worden terwijl er nog amper inhoudelijk iets over bekend is..
  maandag 2 mei 2016 @ 16:59:57 #152
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_161875052
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik word op helemaal niemand boos. Ik stel slechts dat het wat voorbarig is om nu al kritiek te hebben op het verdrag, terwijl over de concrete inhoud nog weinig bekend is.
Uitstekende actie dus van Greenpeace de teksten online te zetten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_161875082
quote:

[..]

Ik word op helemaal niemand boos. Ik stel slechts dat het wat voorbarig is om nu al kritiek te hebben op het verdrag, terwijl over de concrete inhoud nog weinig bekend is.
Heerlijk transparant dus deze EU-VS deal.
  maandag 2 mei 2016 @ 17:02:05 #154
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161875108
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zou de kip lekker laten broeden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 mei 2016 @ 17:02:30 #155
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161875114
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat ligt er maar net aan wat er in staat. :) Kan het transparanter, vast. Tenminste de uitleg kan vaak beter.

Betekend transparant altijd openbaar? Zeker niet wat mij betreft.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161875127
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou de kip lekker laten broeden.
Als het ei eenmaal uitgekomen is krijg je het kuiken er weer vrij lastig terug in.
pi_161875138
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Pietje toch, waarom altijd weer enkel op de man en nooit op de inhoud?
Koos irriteert, jij ook, omdat jullie een soort automaten lijken.
I´m back.
  maandag 2 mei 2016 @ 17:05:05 #158
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161875161
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, jij vindt mij irritant omdat ik er een andere mening op nahoud. Jij kan daar blijkbaar moeilijk mee omgaan, en dus ga je mij allerlei zaken in de schoenen schuiven. Zo zou ik eerder vandaag een fascist zijn die EU-critici tegen de muur wil zetten.

Tsja...
pi_161875255
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat we niet in blinde paniek meegaan in alle #ophef?
pi_161875261
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, jij vindt mij irritant omdat ik er een andere mening op nahoud. Jij kan daar blijkbaar moeilijk mee omgaan, en dus ga je mij allerlei zaken in de schoenen schuiven. Zo zou ik eerder vandaag een fascist zijn die EU-critici tegen de muur wil zetten.

Tsja...
Onzin, ik hou juist van een andere mening, want dan kun je argumentatie uitwisselen en krijg je een leuke discussie. Eén van de redenen waarom ik hier al 15 jaar zit. Verder scheld ik nooit iemand uit en heb ik jou nooit uitgescholden, laat staan vandaag. Dus je zit hier gewoon straal hard te liegen.
Ik gebruik daarbij in discussies ook altijd argumentatie, terwijl het er bij jou als automaat idd op lijkt dat je jezelf ziet als een soort persvoorlichter van al het overheidsbeleid. Vaak met de toevoeging dan nog dat iemand een tokkie oid is als hij hier of daar op tegen is. En daarom beste vriend, nemen mensen je nauwelijks serieus.
I´m back.
pi_161875277
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Omdat we niet in blinde paniek meegaan in alle #ophef?
Omdat dat bij jullie doel is. Doel alles afwimpelen, terwijl mensen vaak gewoon een punt hebben in alle redelijkheid en jij met je afwimpelen niet.
I´m back.
pi_161875286
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Door de uitingen daaromtrent.
Feitenvrije nonsens van je dus wederom.
quote:
[..]

Het is gewoon logisch, de mensen uit de lage lonenlanden komen hier de werknemers verdringen. En hun lage kosten voor levensonderhoud en dus lage lonen worden niet gebruikt om daar goedkoop te produceren wat in de rijke landen niet kan.
Prachtige theorie maar je toont bepaald niet aan waar ik om vroeg. Ik ga er dus maar vanuit dat je dat niet kan omdat je stelling niet klopt.
pi_161875294
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat dat bij jullie doel is. Doel alles afwimpelen, terwijl mensen vaak gewoon een punt hebben in alle redelijkheid en jij met je afwimpelen niet.
Ik heb jou hier nog geen punt zien maken...
pi_161875310
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik heb jou hier nog geen punt zien maken...
Ik heb uitgelegd waar men kritisch op is, in meerdere posts. Of lees je dat niet voor het gemak?
I´m back.
pi_161875322
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hangt er vanaf of je het prima vindt dat de democratie wordt afgeschaft.
Door wie en waar is de democratie afgeschaft?
pi_161875327
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onzin, ik hou juist van een andere mening, want dan kun je argumentatie uitwisselen en krijg je een leuke discussie. Eén van de redenen waarom ik hier al 15 jaar zit. Verder scheld ik nooit iemand uit en heb ik jou nooit uitgescholden, laat staan vandaag. Dus je zit hier gewoon straal hard te liegen.
Ik gebruik daarbij in discussies ook altijd argumentatie, terwijl het er bij jou als automaat idd op lijkt dat je jezelf ziet als een soort persvoorlichter van al het overheidsbeleid. Vaak met de toevoeging dan nog dat iemand een tokkie oid is als hij hier of daar op tegen is. En daarom beste vriend, nemen mensen je nauwelijks serieus.
Hier kan ik me grotendeels in vinden. Koos mag best wat meer argumenten gebruiken en wat minder neerkijken op mensen die het wat minder getroffen hebben.

Overigens zorgen figuren als Koos wel weer voor discussie.
pi_161875332
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb uitgelegd waar men kritisch op is, in meerdere posts. Of lees je dat niet voor het gemak?
Het overgrote deel van je berichten gebruik je om op de man te spelen.
pi_161875403
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het overgrote deel van je berichten gebruik je om op de man te spelen.
Ben je nou helemaal belazerd. Ik ga nooit op de man. Ik heb meerdere punten aangehaald, in uitgebreidere reacties en ik heb alleen op gegeven moment op een post van LXIV gezegd dat wat hij vertelde zo ongeveer de lijn is van KoosVogels, dat is niet op de man spelen. dat is een feitelijke constatering omtrent iemand die wat mij betreft als een automaat aan alle discussie hier deelneemt.
I´m back.
  maandag 2 mei 2016 @ 17:17:47 #169
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161875419
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nope. User LXIV had het vandaag over fascisten die EU-critici tegen de muur willen zetten. Jij noemde dat de 'lijn Koos'. Inderdaad geen directe belediging, maar een zeer subtiele steek onder water.

En users die zich continu lopen op te winden over asielzoekers, moslims, de EU, etc moeten inderdaad niets van mij weten. Daar hoef ik niet bepaald rouwig om te zijn.
pi_161875448
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope. User LXIV had het vandaag over fascisten die EU-critici tegen de muur willen zetten. Jij noemde dat de 'lijn Koos'. Inderdaad geen directe belediging, maar een zeer subtiele steek onder water.

En users die zich continu lopen op te winden over asielzoekers, moslims, de EU, etc moeten inderdaad niets van mij weten. Daar hoef ik niet bepaald rouwig om te zijn.
Dus er klopt geen klote van wat je zegt dus idd, bedankt maar weer. En ja, dat is wel ongeveer jouw lijn Koos. LXIV beschreef dat duidelijk als een soort parodie namelijk, en zo kun je jou wel parodiëren.
I´m back.
  maandag 2 mei 2016 @ 17:20:30 #171
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161875481
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hier kan ik me grotendeels in vinden. Koos mag best wat meer argumenten gebruiken en wat minder neerkijken op mensen die het wat minder getroffen hebben.
Mwoah, ik leg hier anders helder uit waarom ik het huidige gebrek aan openheid over TTIP geen probleem vind. Alleen sommige users hekelen die uitleg en worden daarom boos en noemen mij een spreekbuis van de overheud.

Tsja.
pi_161875486
Geen spectaculair leesvoer overigens, die documenten.
  maandag 2 mei 2016 @ 17:22:24 #173
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161875540
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus er klopt geen klote van wat je zegt dus idd, bedankt maar weer. En ja, dat is wel ongeveer jouw lijn Koos. LXIV beschreef dat duidelijk als een soort parodie namelijk, en zo kun je jou wel parodiëren.
Dus er klopt geen klote van, maar tegelijkertijd erken je wel dat LXIV dat schreef en dat jij daarop reageerde met 'dat is de lijn Koos'?

Tsja.
  maandag 2 mei 2016 @ 17:24:33 #174
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161875606
quote:

[..]

Ik heb kritiek op het feit dat er zo weinig over bekend is. Moet ik nu mijn mond houden en gaan werken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 2 mei 2016 @ 17:25:55 #175
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161875630
quote:

[..]

Tegen de tijd dat er concrete inhoud bekend wordt, is het verdrag al getekend en goedgekeurd.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')