abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162332064
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ben je nog van plan om eens aan bronvermelding te doen of er misschien een eigen mening aan te koppelen of blijft het bij deze loze kreten?
Een nare agressieve toon zoals gewoonlijk. Het nodigt niet echt uit, zeg maar.
De mening is de 1e zin en het is van het techneutenforum. Het topic loopt daar vanaf 2014. Zie #239.
Loze kreten zijn het ook niet. Er wordt daar een behoorlijk inhoudelijke discussie gevoerd door mensen met een redelijk begrip van de materie. Loze brallers worden daar rücksichtslos verwijderd. Just saying.

Als je inhoudelijk mee wilt doen ga dan eens in op #247 bijvoorbeeld. #248 desnoods.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bart2002 op 19-05-2016 20:01:05 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_162332217
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ah daar hebben we onze vriend VuurVlieg. Dan wordt het vanaf nu een beetje inhoudelijk tenminste.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:57:22 #253
314582 Japie77
Alle harten naar links!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:22:53 #254
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_162565717
quote:
Protest in Nederlandse steden tegen handelsverdragen als TTIP | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Protest in Nederlandse steden tegen handelsverdragen als TTIP

In meerdere grote Nederlandse steden komen zaterdag mensen bij elkaar om te protesteren tegen handelsverdragen zoals TTIP. Het is een initiatief van Milieudefensie.

Onder meer in Eindhoven, Utrecht, Wageningen, Den Haag, Rotterdam, Stadskanaal en Nijmegen zijn activiteiten.

Onder meer in Eindhoven, Utrecht, Wageningen, Den Haag, Rotterdam, Stadskanaal en Nijmegen zijn activiteiten.

Lokaal ligt het initiatief in handen van onder meer vakbeweging, Greenpeace en politieke partijen. Doel is om door het hele land in actie te komen. Milieudefensie vindt dat het milieu, gezondheid en rechten ondergeschikt worden gemaakt aan handel en investeringen en wil mensen daarvan bewust maken.

In Amsterdam spreken naast lokale politici ook Geert Ritsema van Milieudefensie en Ewald Engelen, hoogleraar financiële geografie. Tweede Kamerleden Jasper van Dijk (SP) en Marianne Thieme, (PvdD) doen mee aan een symbolische begrafenis van TTIP.

Het startschot voor de actie werd rond 9.00 uur gegeven. Toen kregen de beelden op het Amsterdamse Rembrandtplein die de schutters van het schilderij de Nachtwacht voorstellen, protestborden omgehangen.

TTIP is het beoogde vrijhandelsverdrag tussen de Verenigde Staten en de Europese Unie. Onderhandelingen erover lopen al sinds 2013.

In 60 seconden: TTIP
Bron: www.nu.nl
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 28 mei 2016 @ 18:06:27 #255
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_162569292
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik was erbij! *O* *O*
Feyenoord!
pi_162571329
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik was erbij! *O* *O*
Goed zo. Was het een beetje druk waar je was? Ik vind het nog steeds jammer dat het onderwerp het gros niet boeit.

Het referendum blijft ook steken op iets over de 150.000. Het is een beetje lafjes en lauwtjes allemaal.

Ik zet hem nog maar even neer:
https://ttip-referendum.nl/

Wel de link van de responsemail aanklikken anders heb je niet gestemd.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 19:50:06 #257
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_162571531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:40 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Goed zo. Was het een beetje druk waar je was? Ik vind het nog steeds jammer dat het onderwerp het gros niet boeit.

Het referendum blijft ook steken op iets over de 150.000. Het is een beetje lafjes en lauwtjes allemaal.

Ik zet hem nog maar even neer:
https://ttip-referendum.nl/

Wel de link van de responsemail aanklikken anders heb je niet gestemd.
Nou meer opkomst dan verwacht dat wel maar druk zou ik het niet noemen.

De meeste mensen kennen het woord niet eens. TTIP? Wat is dat nou weer? De meeste mensen zijn toch nog steeds bezig met hun eigen dingetje, hun eigen leventje, werk, kringetje etc. Zie je hier op het forum ook. Ik verwonder me er wel over hoe weinig het mensen boeit wat er in de maatschappij, systeem, politiek etc gebeurt terwijl die beslissingen een enorme impact op hun leven hebben.

Maar goed, zie ook wel om me heen dat er steeds meer mensen wel bewust worden van dit soort dingen, alleen gaat het me veel te langzaam. Misschien moet de crisis eerst wel echt goed losbarsten voordat mensen echt eens wakker worden?
Feyenoord!
pi_162571651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:50 schreef Japie77 het volgende:
Misschien moet de crisis eerst wel echt goed losbarsten voordat mensen echt eens wakker worden?
Dat de guillotines uit het vet worden gehaald en het volk terugneemt wat hen ontstolen is.
Ik denk het wel dat daar een echte crisis voor nodig is.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 20:01:41 #259
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_162571811
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat de guillotines uit het vet worden gehaald en het volk terugneemt wat hen ontstolen is.
Ik denk het wel dat daar een echte crisis voor nodig is.
Bij wijze van spreken. Ik ben tegen geweld in principe. Geloof nog steeds dat het zonder geweld moet kunnen. Maar de macht heeft zulke vuile trucjes en de mensen trappen er in.

Zoals dat referendum laatst mbt Oekraine waar de meerderheid nee tegen gestemd heeft. De wet stelt dat ze OF het advies naast zich neer leggen OF het advies opvolgen. Maar dat doen ze dus beide niet. Want ze weten namelijk dat het beide niet kan. Als ze het opvolgen krijgen ze te maken met de rest van de EU mafia die er wel achter staan en als ze het niet opvolgen krijgen ze natuurlijk een enorme storm van kritiek over zich heen in eigen land.

Dus hoor je er niks meer over. En de pers werkt daar ook gewoon aan mee. Vuile trucjes. Wat dat betreft sta ik 100% achter Baudet. Aanpakken die handel en voor de rechter slepen die pipo van een Rutte.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')