quote:Op zondag 1 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat je gewicht in goud? Dan ga jij vet rijk worden ahaha
Waarom?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste levensjaren zijn tussen je 27e en 32e.
daarvoor heb je zo'n ding genomen toch xdquote:Op zondag 1 mei 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
ik heb zin een vieze vettige doner.
heb de neiging om mn vriend te laten halen
ja hihiquote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
daarvoor heb je zo'n ding genomen toch xd
Zo irritant is dat, mijn vriendin is ook zo met Mac halen, denk dan altijd vieze vetnek ga lekker zelf joh als je zo nodig moet vreten maar ik zeg dan altijd 9 keer nee en maak dan ruzie en dan achteraf ga ik toch maar want tja zit toch onder de plak he.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
ik heb zin een vieze vettige doner.
heb de neiging om mn vriend te laten halen
hey joh waarom zat je die lieve gezellige mensen in GYM lastig te vallenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo irritant is dat, mijn vriendin is ook zo met Mac halen, denk dan altijd vieze vetnek ga lekker zelf joh als je zo nodig moet vreten maar ik zeg dan altijd 9 keer nee en maak dan ruzie en dan achteraf ga ik toch maar want tja zit toch onder de plak he.
ding ja?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
daarvoor heb je zo'n ding genomen toch xd
Zocht nieuwe vrienden en zag een kans om beetje op Stimo/Che/Montelly te bashen en medestanders te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey joh waarom zat je die lieve gezellige mensen in GYM lastig te vallen
rot op homoquote:Op zondag 1 mei 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zocht nieuwe vrienden en zag een kans om beetje op Stimo/Che/Montelly te bashen en medestanders te vinden.
stu.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme 5 bijna27jarige mensen. Kutoudjes
Haha leuke meme xDquote:
egt hequote:Op zondag 1 mei 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Welnee, ze zitten in hun bloei van hun levenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaat wel gezellig worden daar boven.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
In 2017 gaan wij Catkiller, Mortaxx, HPLC, Ama en Oberella niet meer zien. Zij gaan naar de hemel om Kurt Cobain en Amy Winehouse te joinen. Rip aan de nabestaanden
Eensquote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ze zitten in hun bloei van hun leven
Ik heb de kwaliteit gemist denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
dat was wel weer genoeg Der_Mann kwaliteit, de beste dingen moet je altijd in kleine doseringen nemen
ik ga weer verder met fappen en netflix
30+ is de nieuwe 20 ofniequote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
haha daar heb je die jongen vanuit het bejaardencentrum.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo is hij ook lol, maar vaak gunt hij het ook wel. Als hij boos voor mij wat gaat halen en ik bel dan op of hij ook meteen iets anders wilt meenemen gaat ie altijd schelden aan de tellie.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo irritant is dat, mijn vriendin is ook zo met Mac halen, denk dan altijd vieze vetnek ga lekker zelf joh als je zo nodig moet vreten maar ik zeg dan altijd 9 keer nee en maak dan ruzie en dan achteraf ga ik toch maar want tja zit toch onder de plak he.
Heel je lichaam laten harsen voor die date zeker? Succes.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet echt eens even wat gaan doen komende dagen.
Veel sterkte zonder mij. Het ga jullie goed.
xoxo
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
xoxo
Geniet van het weer de komende dagen xxquote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
xoxo
Ja, alleen niet aan WCH vertellen.quote:
Ik doe net als Frank, doen alsof je 24 bent.quote:
Lobi Opsoquote:
thanks jij ook beebquote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet van het weer de komende dagen xx
quote:
Frank is echt leuk in tegenstelling tot al die verzuurde ouderen van 50quote:Op zondag 1 mei 2016 21:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik doe net als Frank, doen alsof je 24 bent.
quote:
gwn hoe die doet en praat en zich kleed. Altijd zo'n kut vriendelijke stem als hij belt voor werk.quote:
Mag wel even naar Noord Londen komen om die seniele opa een paar jaar te ontlasten.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar Italie om te lunchen met zijn moeder
Receptie? Waar ben jij dan.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga even paracetamol pakken/eisen bij receptie en slapen, misschieeeeen vanavond stad nog even verkennen en anders zien jullie mij hier weer terug.
God oh god ik ga nooit meer ziek op reis ;s. Nou dag schatjes hou van jullie allemaal behalve HZAW![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
gwn hoe die doet en praat en zich kleed. Altijd zo'n kut vriendelijke stem als hij belt voor werk.
hoe hij zich kleed is wel cute tho
bloesjes en dan trui en beige broeken enzo. Halve kledingkast van mcGregor![]()
Is wel beetje opvallend, laatste weken opeens grote aversie van Arsenal-fans jegens Wenger. Daarvoor werd hij toch best op handen gedragenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mag wel even naar Noord Londen komen om die seniele opa een paar jaar te ontlasten.
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk heeft iedereen een fijne avond, behalve Hermann
Een weegschaalquote:Op zondag 1 mei 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben van 1989. Maar ben grotendeels in 2017 wel 27 jaar oud. Ben pas eind september jarig.
Dat komt omdat meneer afgelopen zomer niks gedaan heeft. Wenger valt niet te peilen, maar hij is zo deluded als de achterkant van een varken.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is wel beetje opvallend, laatste weken opeens grote aversie van Arsenal-fans jegens Wenger. Daarvoor werd hij toch best op handen gedragen
Wow ik had je veel jonger geschatquote:Op zondag 1 mei 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben van 1989. Maar ben grotendeels in 2017 wel 27 jaar oud. Ben pas eind september jarig.
Wie zou je dan graag zien komen? Als coachquote:Op zondag 1 mei 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat meneer afgelopen zomer niks gedaan heeft. Wenger valt niet te peilen, maar hij is zo deluded als de achterkant van een varken.
Een coach met ambitie die problemen erkent en niet alleen op geloof en hoop teert, maar wel met de sterke punten van Wenger. (Klasse, vertrouwen in jongere spelers, aanvallend)quote:Op zondag 1 mei 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zou je dan graag zien komen? Als coach
Ik zie er ook best wel jong uit.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Qua gedrag dan ik weet niet hoe je eruit zier
hey geile kalequote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jullie hebben me zeker vreselijk gemist
Eerlijk antwoord? Of een subtiel antwoord?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Löw zou ik wel eens bij een club willen zien ja, an sich na EK is hij op zich wel beetje klaar denk ik. Koeman zie ik niet echt bij een topclub eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een coach met ambitie die problemen erkent en niet alleen op geloof en hoop teert, maar wel met de sterke punten van Wenger. (Klasse, vertrouwen in jongere spelers, aanvallend)
Löw lijkt me wel wat, maar Koeman mag het ook wel een paar jaar proberen.
Ik gooi amarantha.rar online hequote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord? Of een subtiel antwoord?
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is die ongezonde levensstijl toch ergens goed voor
En jij bent?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
9 minuten voor je bedtijd gaat postenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
alsof dat uitmaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is die ongezonde levensstijl toch ergens goed voor
Oh oh!quote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gooi amarantha.rar online he
Godver heb je die infertiele zandkip ook weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |