quote:Op zondag 1 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat je gewicht in goud? Dan ga jij vet rijk worden ahaha
Waarom?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste levensjaren zijn tussen je 27e en 32e.
daarvoor heb je zo'n ding genomen toch xdquote:Op zondag 1 mei 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
ik heb zin een vieze vettige doner.
heb de neiging om mn vriend te laten halen
ja hihiquote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
daarvoor heb je zo'n ding genomen toch xd
Zo irritant is dat, mijn vriendin is ook zo met Mac halen, denk dan altijd vieze vetnek ga lekker zelf joh als je zo nodig moet vreten maar ik zeg dan altijd 9 keer nee en maak dan ruzie en dan achteraf ga ik toch maar want tja zit toch onder de plak he.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
ik heb zin een vieze vettige doner.
heb de neiging om mn vriend te laten halen
hey joh waarom zat je die lieve gezellige mensen in GYM lastig te vallenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo irritant is dat, mijn vriendin is ook zo met Mac halen, denk dan altijd vieze vetnek ga lekker zelf joh als je zo nodig moet vreten maar ik zeg dan altijd 9 keer nee en maak dan ruzie en dan achteraf ga ik toch maar want tja zit toch onder de plak he.
ding ja?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
daarvoor heb je zo'n ding genomen toch xd
Zocht nieuwe vrienden en zag een kans om beetje op Stimo/Che/Montelly te bashen en medestanders te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey joh waarom zat je die lieve gezellige mensen in GYM lastig te vallen
rot op homoquote:Op zondag 1 mei 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zocht nieuwe vrienden en zag een kans om beetje op Stimo/Che/Montelly te bashen en medestanders te vinden.
stu.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme 5 bijna27jarige mensen. Kutoudjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |