Boeie Crip zegt dat het prima kan, 9 jaar verschil.quote:
Nee die vriend van jou dan.quote:
Je moet het leren op een oude fiets hequote:Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeie Crip zegt dat het prima kan, 9 jaar verschil.![]()
![]()
Maar vrouwen van 45 interesseren mij niks. Wat nu?!quote:Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet het leren op een oude fiets he
..quote:Op zondag 1 mei 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar vrouwen van 45 interesseren mij niks. Wat nu?!
Geef jou de schuld in mijn afscheidsbrief.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha CK gaat club 27 joinen samen met Noel en Mortaxx RIP
ik zie een verband 27 zijn en strontvervelend kind zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha CK gaat club 27 joinen samen met Noel en Mortaxx RIP
Ik heet geen Demon.quote:
Mortaxx zit al jaren in zijn crisis.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zie een verband 27 zijn en strontvervelend kind zijn.
mss mini midlife crisis
Lol, ik vang al money voordat ik ga trouwen. Bruidsschat.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gwn trouwen en dan uitmaken en al zn geld afpakken
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeie Crip zegt dat het prima kan, 9 jaar verschil.![]()
![]()
Is dat je gewicht in goud? Dan ga jij vet rijk worden ahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, ik vang al money voordat ik ga trouwen. Bruidsschat.
Beste levensjaren zijn tussen je 27e en 32e.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:01 schreef HPLC het volgende:
Over een half jaar ben ik 27, word ik dan nog vervelender? Dacht niet dat dat kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |